loading...

واندرز فارسی | جهان عجایب

در باستان شناسی، بسته به اندازه هدف و شرایط محیطی، روش های مختلفی برای مکان یابی آثار تاریخی وجود دارد. یکی از راه ها معاینه از راه دور است. اگر قبلاً این روش تا حد زیادی بر عکسبرداری هوایی متکی بود

به واندرز فارسی خوش آمدید.

به واندرز فارسی جهان عجایب خوش آمدید

به سایت واندرز فارسی با انبوهی از عجایب جهان در موضوعات مختلف خوش آمدید.

کپی از مطالب تنها با لینک دادن به سایت ما در اخر هر مطلبی که کپی شده مجاز است.

کشف اهرام جدید در مصر + عکس

Soren بازدید : 61 : 22:00 نظرات (0)

کشف اهرام جدید در مصر + عکس

در باستان شناسی، بسته به اندازه هدف و شرایط محیطی، روش های مختلفی برای مکان یابی آثار تاریخی وجود دارد. یکی از راه ها معاینه از راه دور است. اگر قبلاً این روش تا حد زیادی بر عکسبرداری هوایی متکی بود، با پیشرفت، تصاویر ماهواره ای به کمک بشر آمد. امروزه تقریباً همه می توانند احساس باستان شناس بودن کنند. تنها چیزی که برای این کار لازم است یک کامپیوتر با دسترسی به اینترنت و همچنین کنجکاوی، توجه و صبر است. به لطف این ویژگی ها و همچنین دانش در زمینه تاریخ، شرکت کننده پروژه ناهنجاری های گوگل ارث، آنجلا میکول، با استفاده از گوگل ارث، دو مجموعه ادعایی از اهرام را در قلمرو مصر کشف کرد.

کشف اهرام جدید در مصر + عکس

نویسنده این کشف معتقد است که اولی در نزدیکی واحه فایوم قرار دارد و از سه تپه کوچک و همچنین یک هرم ناقص به عرض حدود 42 متر تشکیل شده است. دیمائی با دیواری از آجر گلی به ضخامت حدود پنج متر و ارتفاع حدود ده متر احاطه شده است. این شهر که در قرن سوم پیش از میلاد در محل یک سکونتگاه باستانی توسط پادشاه بطلمیوس دوم فیلادلفوس تأسیس شد، به خاطر معبد خدای مصری باستانی آب و سیل - سبک مشهور است.

کشف اهرام جدید در مصر + عکس

در حدود 150 کیلومتری جنوب، در منطقه تاریخی مصر علیا، دومین مجموعه فرضی بناهای باستانی قرار دارد.

برچسب ها تاریخی , یوفو ,
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
از اعماق اقیانوس ها تا دورترین نقاط فضا ، مطالب جالب و شگفت انگیز همینجاست.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • کدهای اختصاصی