loading...

واندرز فارسی | جهان عجایب

این مطلب در مورد نظریه توطئه ای جذاب است که ادعا می کند این قدرتمندترین خانواده های جهان 99 درصد از ثروت خود را در اختیار دارند و 1 درصد را برای بقیه جهان برای جنگ باقی می گذارد. اینها خانواده هایی

به واندرز فارسی خوش آمدید.

به واندرز فارسی جهان عجایب خوش آمدید

به سایت واندرز فارسی با انبوهی از عجایب جهان در موضوعات مختلف خوش آمدید.

کپی از مطالب تنها با لینک دادن به سایت ما در اخر هر مطلبی که کپی شده مجاز است.

چه کسی جهان را کنترل میکند

این مطلب در مورد نظریه توطئه ای جذاب است که ادعا می کند این قدرتمندترین خانواده های جهان 99 درصد از ثروت خود را در اختیار دارند و 1 درصد را برای بقیه جهان برای جنگ باقی می گذارد. اینها خانواده هایی هستند که تقریباً در هر زمینه ای از زندگی ، اعم از سیاسی ، تجاری یا سرگرمی ، تسلط دارند. گفته می شود که  ارتباط خونی با ثروت و قدرت دارند که به سادگی قابل تصور نیست. و این خانواده ها از اروپا تا چین گسترش یافته اند. محقق برجسته پشت خانواده ایلومیناتی ، فردی به نام فریتز اسپرینگمایر ، نویسنده و مربی است و برخی از قانع کننده ترین جزئیات را در مورد دودمان ایلومیناتی ارائه کرده است.

من اهمیتی نمی دهم که چه عروسکی بر تخت پادشاهی انگلستان قرار می گیرد تا بر امپراتوری حکومت کند. مردی که بر پول انگلیس کنترل دارد ، امپراتوری بریتانیا را کنترل می کند و من بر حجم پول بریتانیا کنترل دارم. - "نیتن مایر روچیلد بانکدار آلمانی"

برخی می گویند ، در تلاش برای بازگرداندن "تعادل" در جهان ، نظم نوین جهانی شکل گرفت. این نظم توسط نخبگان آمریکا و اروپا (چه از نظر ثروت و چه از نظر قدرت) با ریشه های تاریخی که به قرن ها پیش بازمی گردد ، تشکیل شده است. این مرکز قدرت که توسط 13 خانواده تشکیل شده است تقریباً همه چیز را در سراسر جهان تحت کنترل دارد. از احزاب سیاسی در سراسر جهان ، دادگاه ها ، موسسات آموزشی ، منابع طبیعی ، سیاست های خارجی ، غذا ، اقتصاد ملی ، رسانه ها، حتی سازمان های تروریستی. آنها هستند که تصمیم می گیرند حمله تروریستی بعدی در کجا و چه زمانی اتفاق بیفتد ، آنها تصمیم می گیرند که بازارها چه زمانی سقوط کنند ، آنها تصمیم می گیرند که چه زمانی دولت جدید باید به قدرت برسد ، آنها تصمیم می گیرند که در سازمان ملل چه اتفاقی می افتد ، و عملاً همه چیز را تصمیم می گیرند.
حمایت بی امان دولتهای ایالات متحده و انگلیس از گسترش جهانی بذرهای اصلاح شده ژنتیکی در واقع اجرای سیاست چند دهه ای بنیاد راکفلر از دهه 1930 بود ، زمانی که منابع تحقیقات نژادی  را تأمین می کرد-یعنی کاهش جمعیت در مقیاس وسیع ، و کنترل نژادهای تیره پوست توسط نخبگان سفید پوست آنگلوساکسون. همانطور که برخی از این محافل معتقد بودند ، جنگ به عنوان وسیله ای برای کاهش جمعیت پرهزینه و نه چندان کارآمد بود. " - F. William Engdahl در کتاب خود" Seeds of Destruction "
13 خانواده قدرتمند که جهان را کنترل میکنند
چیزی که ما نمی دانستیم
دموکراسی امروزی ، همانطور که ما می شناسیم ، بیش از 250 سال قدمت ندارد. جهان ، همانطور که می شناسیم ، همیشه توسط کسانی که دارای قدرت مطلق هستند اداره می شود ، کسانی که می دانستند چگونه ثروت و منابع را کنترل کنند. توسط کسانی که می دانستند چگونه مردم خود را کنترل کنند. هدف نظم نوین جهانی کار بر روی فلسفه مشابه قدرت و کنترل مطلق است ، اما در مقیاس جهانی. برنامه این است که به طور مخفیانه یک نهاد واحد بر کره زمین حاکم باشد و نخبگان درست در بالای زنجیره قدرت نشسته و بقیه جهان را برای مبارزه برای 1% از اقتصاد جهانی رها کنند. این واقعیت ترسناک است که آنها ظاهراً می خواهند کنترل جمعیت جهان را نیز حفظ کنند. آنها می خواهند جمعیت جهان کمی کمتر از یک میلیارد نفر باشد و منابع زمین را برای استفاده انحصاری خود رها کنند. و برای کنترل جمعیت ، آنها مایلند که به هر میزان پیش بروند ، حتی روشهای کنترل جمعیت مهندسی شده علمی مانند ویروس ها ، واکسن ها و غذاهای اصلاح شده ژنتیکی را برنامه ریزی کنند. همچنین گفته می شود که این خانواده ها حتی داروهای بیماری های نهایی مانند سرطان و ایدز را نیز در اختیار دارند ، اما نمی خواهند آن را برای عموم منتشر کنند زیرا در این صورت درمانی وجود خواهد داشت. و درمان برای تجارت دارویی خوب نیست.
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
از اعماق اقیانوس ها تا دورترین نقاط فضا ، مطالب جالب و شگفت انگیز همینجاست.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • کدهای اختصاصی