loading...

واندرز فارسی | جهان عجایب

از زمانی که دیوید برادفورد در سال 1796 مزرعه میرتلز را در سنت فرانسیس ویل، لوئیزیانا ساخت، شایعاتی در مورد ادعای تسخیر آن توسط ارواح انتقام جو به گوش می رسد. تا به امروز، چیزی ترسناک در مورد مزارع و

به واندرز فارسی خوش آمدید.

به واندرز فارسی جهان عجایب خوش آمدید

به سایت واندرز فارسی با انبوهی از عجایب جهان در موضوعات مختلف خوش آمدید.

کپی از مطالب تنها با لینک دادن به سایت ما در اخر هر مطلبی که کپی شده مجاز است.

مزرعه میرتلز و داستان تسخیر آن

از زمانی که دیوید برادفورد در سال 1796 مزرعه میرتلز را در سنت فرانسیس ویل، لوئیزیانا ساخت، شایعاتی در مورد ادعای تسخیر آن توسط ارواح انتقام جو به گوش می رسد. تا به امروز، چیزی ترسناک در مورد مزارع وجود دارد. بقایای دوران پیشین آمریکا که با وحشت برده داری مشخص شده است، تصاویری از تراژدی و رنج انسانی را تداعی می کند. تعجب آور نیست که برخی از مزارع توسط افرادی که در مزارع خود زحمت می کشیدند یا در زمین آنها از بین می رفتند تسخیر می شوند. یکی از این مکان ها مزرعه میرتلز در سنت فرانسیس ویل، لوئیزیانا است.

خانه میرتلز که شاهد خاموش بیش از 200 سال تاریخ در عمیق ترین بخش جنوب جنوبی است، یکی از خالی از سکنه ترین مکان ها در آمریکا محسوب می شود.

مزرعه میرتلز و داستان تسخیر آن

افسانه ها می گویند که مزارع میرتلز در لوئیزیانا مدت هاست که خالی از سکنه بوده است، از محل دفن هندی آن گرفته تا قتل ویلیام وینتر در سال 1871 و روح بدنام معروف به کلوئی.


چه چیزی باعث این شهرت شد؟ و آیا ادعای مشاهده ارواح در میرتلز حقیقتی دارد؟ به داستان وهم‌آور این خانه که ظاهراً جن زده است خوش آمدید. 

آغاز مزرعه میرتلز قبل از شروع جنایات ادعایی

مزرعه میرتلز به عنوان یک قطعه زمین توسط دیوید برادفورد، ژنرال جنگ انقلابی آمریکا خریداری شد. در اینجا او در سال 1796 خانه ای ساخت و نام آن را لورل گرو گذاشت. 

مزرعه میرتلز و داستان تسخیر آن

بردفورد با فرار از عدالت برای نقشش در به اصطلاح شورش ویسکی 1791-1794، خانه ای را در جایی ساخت که در آن زمان مستعمره اسپانیا بود. او چندین سال در آنجا به تنهایی زندگی کرد تا اینکه در سال 1799 به طور رسمی توسط رئیس جمهور ایالات متحده جان آدامز مورد عفو قرار گرفت. سپس او خانواده خود را برای زندگی در مزرعه جدید خود آورد. پس از مرگ برادفورد، نخلستان به دخترش و همسرش کلارک وودراف رسید. اما آنها در آنجا زندگی شادی نداشتند. از سه فرزند آنها، تنها یکی از آنها تا بزرگسالی زنده ماند. در زمانی که وودراف ها در مزرعه میرتلز زندگی می کردند ما اولین نگاهی به فعالیت های ماوراء الطبیعه ادعایی داشتیم.

داستان روح کلوئی

همانطور که در داستان می گوید، کلارک وودراف به عنوان یک مرد صادق شناخته می شد. با این حال، او یک نقص کشنده داشت: اشتهای سیری ناپذیر برای رابطه. طولی نکشید که او توجه خود را به یکی از کنیزهای مزرعه معطوف کرد: کلوئی. دختر جوان می‌دانست که امتناع از پیشرفت‌های وودراف کار عاقلانه‌ای نیست: او بلافاصله با ساعت‌های طولانی کار در زیر آفتاب تاول‌زا مجازات می‌شود، یا بدتر از آن. بنابراین، چون انتخاب زیادی در این زمینه نداشت، رابطه را با وودراف آغاز کرد که چند سال طول کشید.

مزرعه میرتلز و داستان تسخیر آن

اتاق فانی ویلیامز در داخل خانه میرتلز.


کلویی که نگران این بود که همسر وودراف متوجه شود و او را مجازات کند، شروع به شنود مکالمات خانواده در سراسر خانه میرتلز کرد. یک روز، وودراف او را در حال گوش دادن گرفت و دستور داد گوش او را به عنوان مجازات ببرند. از آن زمان به بعد، کلویی مجبور شد برای پوشاندن گوش بد شکل خود کلاهی به سر کند. قابل درک است که کلویی می خواست انتقام بگیرد. یک شب، زمانی که خانواده می خواستند برای شام بنشینند و وودراف دور بود، ظاهراً کلویی مقداری سم در غذای آنها ریخت. در عرض چند روز، همسر وودراف و دو فرزندش مردند. غلامان دیگر از ترس اینکه وودراف متوجه شود کلوئی چه کرده است پس از بازگشت، اوضاع را به دست خود گرفتند. آنها کلوئه را گرفتند و او را از درخت نزدیک آویزان کردند. وقتی بالاخره مرد، جسدش را تکه کردند و به رودخانه انداختند. طبق افسانه، روح کلوئه در مزرعه میرتلز زندگی می کرد. با این حال، این داستان تا چندین دهه بعد فراگیر نشد.
مزرعه میرتلز و داستان تسخیر آن
مکانی محبوب برای شکارچیان ارواح تا به امروز.

دنباله مرگ در مزرعه میرتلز ادامه دارد

در سال 1834، وودراف مزرعه میرتلز را به یک رافین گری استرلینگ فروخت. استرلینگ نه تنها خانه را بازسازی کرد، بلکه نام مزرعه را نیز به نام درختان کرپ میرتل که در این ملک رشد کرده بودند، تغییر داد. مدتی بعد، مزرعه به ویلیام وینتر رسید، مردی که با یکی از دختران استرلینگ ازدواج کرد. 

مزرعه میرتلز و داستان تسخیر آن
داستان‌هایی شروع شد مبنی بر اینکه خانه میرتلز مدت کوتاهی پس از ساخت آن در انتهای قرن هجدهم خالی از سکنه شد.

سپس، در سال 1871، مردی ناشناس هنگام خروج از خانه به قفسه سینه وینتر شلیک کرد. ظاهراً او دوباره به خانه دوید و از پله‌ها بالا رفت و سپس در آغوش همسرش سارا جان داد. پس از این، میرتلز همچنان از دست های مختلف عبور می کرد. خیلی بعد بود که ظاهراً اتفاقی غیرطبیعی در مزرعه میرتلز شروع شد. 

فعالیت های ماوراء الطبیعه در دهه های اخیر

تا دهه 1970، زمانی که میرتلز توسط خانواده مایرز خریداری شد، شهرت آن به عنوان یک خانه جن زده به دست آمد. خانواده مزرعه را باز کردند و طولی نکشید که اتفاقات عجیبی رخ داد. 

مزرعه میرتلز و داستان تسخیر آن

برای شروع، مهمانان این ملک شنیدند صداهای عجیبی شنیده اند. برخی دیگر مظاهر شبح مانند، اغلب دختری جوان را دیدند که کلاهی بر سر داشت. بسیاری معتقد بودند که این ممکن است روح کلوئی باشد، که در این مرحله به یک افسانه محلی تبدیل شده بود. سپس، در سال 1992، مالک میرتلز ظاهراً او را در فیلم شکار کرد. در آن سال، او برای کمک به گرفتن بیمه نامه خانه، از ملک عکس گرفت. این عکس به سرعت فراموش شد تا اینکه سه سال بعد محققی از آن برای کارت پستال استفاده کرد. پس از دقت کردن آن، ظاهراً او متوجه شکل ظاهری یک دختر جوان شد. به گفته مالک، آن روز هیچ کس در آن نقطه نبود.

مزرعه میرتلز و داستان تسخیر آن

سایر شایعات مشاهده شبح در مزارع میرتلز

روح انتقام جویانه یک دختر مورد آزار قرار گرفته به اندازه کافی ترسناک به نظر می رسد. با این حال، اگر مشاهدات دیگر را باور کنیم، او تنها ساکن ماوراء الطبیعه میرتلز نیست. برخی از مردم ادعا می کنند که دختران جوان را با لباس های قدیمی در پنجره ها دیده اند. برخی دیگر می گویند که نگاه اجمالی از فرزندان وودراف را دیده اند که در آینه نزدیک اتاقی که در آن مردند ظاهر می شوند. بدتر از آن، طبق یکی دیگر از افسانه های محلی، مزارع میرتلز در واقع بر بالای یک محل دفن قدیمی بومی ها ساخته شده است: یک ایده رایج در داستان های فعالیت های ماوراء الطبیعه.
مزرعه میرتلز و داستان تسخیر آن
در واقع، برخی از مردم گزارش می دهند که روح یک زن بومی آمریکایی را در آلاچیق در ملک مشاهده کرده اند. احتمالاً او یکی از افرادی است که مدتها پیش در اینجا دفن شده است. در همین حال، دیگران گزارش داده اند که ویلیام وینتر را دیده اند، تنها مردی که به طور قطع می دانیم در مزارع میرتلز کشته شده است. برخی افراد حتی ادعا می کنند که ارواح را در فیلم شکار کرده اند. اگرچه برخی از این عکس‌ها غیرقابل انکار هستند، اما تا حدی دانه‌دار به نظر می‌رسند و شک و شبهه‌هایی را در مورد صحت آنها ایجاد می‌کنند.

آیا خانه کاشت میرتلز واقعا خالی از سکنه است؟

در واقع، داستان‌های ارواح و داستان‌های اطراف میرتلز مشکلات واقعی دارند. برای شروع، کلویی تقریباً وجود نداشت. خانواده وودراف هرگز مالکیت برده ای به این نام را ثبت نکردند. و اگرچه همسر و فرزندان وودراف مردند، اما مسموم نشدند. مانند بسیاری از مردم در لوئیزیانای مستعمره، آنها به تب زرد تسلیم شدند. در واقع، بسیاری از اتفاقات وحشتناک تری که قرار است در خانه رخ داده باشد، مانند ده قتلی که گفته می شود در آنجا انجام شده است، نیز مبهم است. البته، هر جایی که تاریخچه ای به اندازه مزرعه میرتلز داشته باشد، در طول سالیان متمادی، افسانه های متعددی را به نمایش می گذارد. آیا این کافی است که بگوییم چیزهای عجیبی در مزرعه میرتلز اتفاق نمی افتد؟ فقط یک راه برای فهمیدن وجود دارد. اگر به آن علاقه دارید و خود را در لوئیزیانا می بینید، همیشه می توانید شب را آنجا بگذرانید.
برچسب ها ترسناک , عجیب , مرموز , روح , ارواح ,
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
از اعماق اقیانوس ها تا دورترین نقاط فضا ، مطالب جالب و شگفت انگیز همینجاست.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • کدهای اختصاصی