loading...

واندرز فارسی | جهان عجایب

قاتل زودیاک، قاتل سریالی منطقه خلیج که از مدت ها پیش به دنبال آن بودند، توسط گروه ضربت Cold-case شناسایی شد. یک گروه عملیات سرد به رهبری ماموران سابق اف بی آی و مقامات بازنشسته مجری قانون ادعا می ک

به واندرز فارسی خوش آمدید.

به واندرز فارسی جهان عجایب خوش آمدید

به سایت واندرز فارسی با انبوهی از عجایب جهان در موضوعات مختلف خوش آمدید.

کپی از مطالب تنها با لینک دادن به سایت ما در اخر هر مطلبی که کپی شده مجاز است.

هویت واقعی قاتل زودیاک را بشناسید

قاتل زودیاک، قاتل سریالی منطقه خلیج که از مدت ها پیش به دنبال آن بودند، توسط گروه ضربت Cold-case شناسایی شد.

هویت واقعی قاتل زودیاک را بشناسید

یک گروه عملیات سرد به رهبری ماموران سابق اف بی آی و مقامات بازنشسته مجری قانون ادعا می کنند که بالاخره هویت قاتل مرموز زودیاک را کشف کرده اند. جنایتکار بزرگ در اواخر دهه 1960 کالیفرنیای شمالی را در یک سری قتل‌های تصادفی به وحشت انداخت، اما به دلیل یادداشت‌های مرموز خود برای مقامات و رسانه‌ها بدنام شد. او هرگز توسط مقامات شناسایی نشد، زیرا اخیراً کد یکی از نامه های او را شکستند.

هویت واقعی قاتل زودیاک را بشناسید

این یک کپی از نامه رمزنگاری شده است که توسط Zodiac Killer به سانفرانسیسکو کرونیکل، 11 نوامبر 1969 ارسال شده است.

بازرسان گروه ضربت موسوم به Case Breakers به فاکس نیوز گفتند که این گروه قاتل را به نام گری فرانسیس پست که در سال 2018 درگذشت شناسایی  کرده اند. قاتل زودیاک به پنج قتل در سال‌های 1968 و 1969 در منطقه سانفرانسیسکو مرتبط است. FBI Case Breakers همچنین او را به قتل ششم در جنوب کالیفرنیا مرتبط کرد. قاتل زودیاک سال‌هاست که الهام‌بخش فرهنگ عمومی در کتاب‌ها، موسیقی، تلویزیون و فیلم‌ها بوده است. فراتر از بررسی رویدادهای واقعی در منطقه خلیج، فیلم هایی مانند هری کثیف محصول 1971 کلینت ایستوود و مجموعه تلویزیونی داستان ترسناک آمریکایی از این شخصیت به عنوان مبنای داستان های تخیلی خود استفاده کرده اند. حرکت امضای زودیاک مجموعه‌ای از نامه‌ها به روزنامه‌های محلی کالیفرنیای شمالی بود که در صورت چاپ نشدن پیام‌ها وحشت بیشتری را وعده میداد. او هرگز شناسایی نشد و چندین تئوری در مورد اینکه قاتل چه کسی بود در طول سال ها به وجود آمد. ادعای جدید Case Breakers درباره هویت قاتل زودیاک از شواهد پزشکی قانونی جدید در این پرونده ناشی می شود. عکس‌های گرفته شده از او، زخم‌هایی را روی پیشانی او نشان می‌دهد که ظاهراً با زخم‌های روی طرح زودیاک مطابقت دارد.

علاوه بر این، این گروه ادعا می کند که رمزگشایی حروف رمزگذاری شده توسط زودیاک، نام Poste را به عنوان قاتل نشان می دهد. او در این نامه ها ادعا کرد که 37 نفر را کشته است. Case Breakers همچنین ادعا کرد که یک پیام جایگزین بر اساس نام کامل Poste (پست) کشف کرده است. جن بوچولتز، مامور سابق ضد جاسوسی ارتش به فاکس گفت: «بنابراین شما باید نام کامل گری را بدانید تا این آناگرام‌ها را رمزگشایی کنید. « فکر نمی‌کنم راه دیگری وجود داشته باشد که کسی آن را بفهمد.» FBI در مورد اختلافات Case Breakers اظهار نظر نمی کند و معتقد است که پرونده Zodiac Killer هنوز باز است. پلیس سانفرانسیسکو نیز اظهارنظر مشابهی را منتشر کرد.

برچسب ها پرونده های جنایی ,
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
از اعماق اقیانوس ها تا دورترین نقاط فضا ، مطالب جالب و شگفت انگیز همینجاست.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • کدهای اختصاصی