loading...

واندرز فارسی | جهان عجایب

در سال 1996، تانیا کاخ 14 ساله با تام هوز 38 ساله که او را به این باور رسانده بود که عاشق اوست فرار کرد. سپس او تانیا را به مدت 10 سال در اسارت نگه داشت و او را مورد آزار عاطفی و جنسی مداوم قرار داد

به واندرز فارسی خوش آمدید.

به واندرز فارسی جهان عجایب خوش آمدید

به سایت واندرز فارسی با انبوهی از عجایب جهان در موضوعات مختلف خوش آمدید.

کپی از مطالب تنها با لینک دادن به سایت ما در اخر هر مطلبی که کپی شده مجاز است.

داستان باورنکردنی تانیا کاخ دختری که توسط گارد امنیتی مدرسه اش اسیر شد

در سال 1996، تانیا کاخ 14 ساله با تام هوز 38 ساله که او را به این باور رسانده بود که عاشق اوست فرار کرد. سپس او تانیا را به مدت 10 سال در اسارت نگه داشت و او را مورد آزار عاطفی و جنسی مداوم قرار داد. 

داستان باورنکردنی تانیا کاخ دختری که توسط گارد امنیتی مدرسه اش اسیر شد

تانیا کاچ به مدت 10 سال توسط نگهبان مدرسه اش آراسته و مورد آزار جنسی قرار گرفت.


در 10 فوریه 1996، تانیا کاخ 14 ساله با نگهبان 38 ساله مدرسه راهنمایی فرار کرد تا از زندگی آشفته خانه خود فرار کند.چیزی که به عنوان تلاش ناامیدانه برای یافتن آرامش و همراهی شروع شد، برای دختر نوجوان به کابوس تبدیل شد. تام، تانیا کاخ را در یک اتاق در طبقه دوم خانه اش در پنسیلوانیا زندانی کرد، جایی که او از او سوء استفاده جنسی کرد و تهدید کرد که در صورت تلاش برای فرار، او را خواهد کشت. اسارت او 10 سال طول خواهد کشید. تنها زمانی که کاخ تصمیم شجاعانه گرفت تا هویت خود را برای یک کارگر اغذیه فروشی محلی فاش کند، سرانجام توانست از چنگ تام هوز فرار کند.

زندگی اولیه تانیا کاخ

تانیا نیکول کاخ دوران نوجوانی پر دردسری داشت. وقتی او جوان بود والدینش طلاق گرفتند و مادرش بیشتر از زندگی دخترش غایب بود و کاخ را ترک کرد تا با پدر و دوست دختر پدرش در مک کیسپورت، پنسیلوانیا نقل مکان کند. کاخ با دوست دختر پدرش خیلی خوب کنار آمد. او که احساس نادیده گرفته شدن و ناخواسته شدن می کرد، شروع به نوشیدن، سیگار کشیدن و مصرف ماری جوانا کرد و اغلب از خانه فرار می کرد. زندگی او در مدرسه خیلی بهتر نبود. کاخ به عنوان یک دانش‌آموز کلاس هشتم در مدرسه متوسطه کرنل، قربانی قلدری شد و برای دوری از شکنجه‌گرانش، مرتباً کلاس را ترک می‌کرد.

در یکی از این مناسبت ها در سال 1995 بود که او با تام هوز، یک نگهبان 38 ساله مدرسه روبرو شد. با این حال، اعتماد دختر جوان را جلب کرد. کاخ بعداً در سال 2023 به نشریه پیپل گفت: او به مشکلات من گوش داد. و او مرا به خنده وا داشت. 

داستان باورنکردنی تانیا کاخ دختری که توسط گارد امنیتی مدرسه اش اسیر شد

تانیا کاخ در خانه تام هوز.


این دو دوستی غیرعادی با هم برقرار کردند، هوز هدایایی مثل جواهرات، آب نبات، پول سیگار برای دختر 14 ساله گرفت و او را متقاعد کرد که او تنها کسی است که در زندگی به آن اهمیت می دهد. روزی که آن دو در راه پله‌های مدرسه بوسه‌ای را به اشتراک گذاشتند، رابطه آن‌ها به مسیری تیره‌تر تبدیل شد. کاخ بعداً به یاد آورد: فکر می کردم عاشق او هستم. در نهایت هوز به او پیشنهاد داد که با او فرار کند. نوجوان تنها با این باور که او را از یک زندگی آشفته خانگی نجات می دهد، پذیرفت. 

زندگی در حبس برای تانیا کاخ

در 10 فوریه 1996، تانیا کاخ با توماس هوز فرار کرد. هوز او را در خانه ای که با پدر و مادرش و پسرش که تنها دو سال از کاخ کوچکتر بود در آنجا زندگی می کرد پنهان کرد. به زودی مشخص شد که کاخ یک موقعیت بد را با یک موقعیت بد دیگر عوض کرده است. هوز به مدت چهار سال، کاخ را در اتاق خواب طبقه دوم خود حبس کرد. او پسماندهای غذایش را برای او آورد و به او یاد داد که کدام تخته‌های خش‌دار را باید پا نگذارد تا والدینش متوجه حضور او نشوند. او مجبور شد از یک سطل به عنوان توالت استفاده کند و فقط یک یا دو بار در هفته اجازه می‌داد از اتاق بیرون بیاید تا وقتی که والدینش هوز خواب بودند دوش بگیرد. در همین حال، هوز هر روز دختر جوان را مورد آزار جنسی قرار می داد. هوز حتی از او خواسته است که جلسات آنها را در یک کتاب تقویم یادداشت.

در تمام مدت اسارت کاخ، هوز او را متقاعد می کرد تا احساس کند چاره ای جز ماندن ندارد. هوز به او گفت که هیچ‌کس او را نمی‌خواهد، او احمق است، خودش تنها کسی است که به او اهمیت می‌دهد، و اگر کاخ بخواهد فرار کند، او را می‌کشد. به گزارش پیپل، او گفت: به زودی از هوز وحشت کردم. من خیلی گریه کردم. من هر کاری که تام هوز به من گفت انجام دادم. او تنها کسی بود که چهار سال دیدم. در همین حال، افسران پلیس تانیا کاخ را به عنوان یک فرد مفقود اعلام کردند. پدرش نمی دانست که فرزند گمشده اش فقط دو مایل دورتر زندانی شده است.

داستان باورنکردنی تانیا کاخ دختری که توسط گارد امنیتی مدرسه اش اسیر شد

تانیا کاخ به مدت 10 سال در زادگاهش در پنسیلوانیا اسیر بود.


پیشنهادی شجاعانه برای آزادی

زمانی که تانیا کاخ 18 ساله شد، تام هوز متقاعد شده بود که آن دختر شستشوی مغزی شده است و فرار نمی کند. او شروع به معرفی او به خانواده و دوستانش به عنوان دوست دختر خود بنام نیکی آلن کرد. او همچنین به تانیا اجازه داد تا برای رفتن به کلیسا یا یک اغذیه فروشی محلی خانه را ترک کند، اما منع آمد و شد شدیدی را اعمال کرد. کاخ به سرعت با صاحبان اغذیه فروشی دوست شد. و از طریق تعامل او با زوج مهربان بود که متوجه شد باید فرار کند. در 21 مارس 2006، در یک لحظه با شجاعت، تانیا کاخ هویت واقعی خود را برای صاحب اغذیه فروشی، جو اسپاریکو، فاش کرد. به گزارش دنور پست، او در حالی که اشک می ریخت به اسپاریکو گفت: اگر به وب سایتی برای کودکان گمشده بروید، عکس من را خواهید دید.

این زوج با پسرشان، یک افسر پلیس بازنشسته که با پرونده کاخ آشنا بود، تماس گرفتند. به زودی، افسران پلیس خانه محاصره کردند. تام هوز که در آن زمان 48 سال داشت دستگیر شد. و تانیا کاخ سرانجام در سن 24 سالگی آزاد شد. به گزارش پیپل، او بعداً نوشت: هرگز فراموش نمی‌کنم چه حسی داشتم که آن روز از آن خانه بیرون آمدم. سوار ماشین پلیس شدم، نفس عمیقی کشیدم و فکر کردم: تموم شد. من آزادم.

عواقب ربودن تانیا کاخ

در سال 2007، تام هوس به تجاوز جنسی، رابطه جنسی غیرارادی انحرافی، تجاوز ناشایست، به خطر انداختن رفاه کودکان، فساد با یک خردسال، مداخله در حضانت کودکان، و تشدید به تجاوزات ناشایست اعتراف کرد.

داستان باورنکردنی تانیا کاخ دختری که توسط گارد امنیتی مدرسه اش اسیر شد

توماس هوز در سال 2022 از زندان آزاد شد.


هوز در طول جلسه شنوایی خود قاطعانه گفت که به کاخ کمک کرده است. او ادعا کرد که کاخ اغلب به او می‌گفت: «ممنونم، بدون تو، من مرده بودم یا در خیابان بودم». با وجود این، هوز به خاطر رفتارش با کاخ عذرخواهی کرد. او گفت: فقط خدا می داند که من واقعاً چقدر متاسفم. هوس به 15 سال زندان محکوم شد. او در سال 2022 آزاد شد و متعاقباً به عنوان مجرم جنسی ثبت شد. برای کاخ، اسارت هوز به معنای آزادی او بود. او گواهینامه رانندگی و GED خود را دریافت کرد و شروع به گذراندن دوره های کالج کرد. اگرچه کاخ از پیوستن دوباره به خانواده اش خوشحال است، اما از آن زمان فاش کرد که پدرش معتقد است که تانیا تا حدودی مسئول ربودن شدنش بوده است. تا به امروز، این دو ارتباط خود را قطع کرده اند.

داستان باورنکردنی تانیا کاخ دختری که توسط گارد امنیتی مدرسه اش اسیر شد

تانیا کاخ از سال 2018 ازدواج کرده است.


علیرغم گردهمایی خانوادگی تلخ و شیرین، کاخ در زندگی بزرگسالی خود موفق بوده است. در سپتامبر 2018، تانیا کاخ ازدواج کرد و نامادری شد و همچنین مادربزرگ فرزندان کوچک پسرخوانده‌اش شد. امروز او از کودکان گمشده و استثمار شده در سراسر کشور دفاع می کند. او می خواهد دیگرانی که ضربه روحی را تجربه کرده اند بدانند که همیشه امید وجود دارد. کاخ به پیپل گفت: من گواه آن هستم. من تاریک ترین زمان ها را پشت سر گذاشتم. حالا به من نگاه کن.

برچسب ها پرونده های جنایی ,
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
از اعماق اقیانوس ها تا دورترین نقاط فضا ، مطالب جالب و شگفت انگیز همینجاست.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • کدهای اختصاصی