loading...

واندرز فارسی | جهان عجایب

همیشه مکان های بد روی زمین وجود داشته است: ساعت ها در آنجا متوقف می شوند، مردم ناپدید می شوند، موجودات عجیب و غریب ظاهر می شوند. اما اخیراً معاصران ما از چنین سرزمین هایی اجتناب نمی کنند، بلکه برعکس

به واندرز فارسی خوش آمدید.

به واندرز فارسی جهان عجایب خوش آمدید

به سایت واندرز فارسی با انبوهی از عجایب جهان در موضوعات مختلف خوش آمدید.

کپی از مطالب تنها با لینک دادن به سایت ما در اخر هر مطلبی که کپی شده مجاز است.

مکان های شگفت انگیز روسیه که یوفو زیاد در آن دیده میشود + عکس

همیشه مکان های بد روی زمین وجود داشته است: ساعت ها در آنجا متوقف می شوند، مردم ناپدید می شوند، موجودات عجیب و غریب ظاهر می شوند. اما اخیراً معاصران ما از چنین سرزمین هایی اجتناب نمی کنند، بلکه برعکس، مخصوصاً به آنجا می روند. برای چنین گردشگران جسور، مروری بر مناطق نابهنجار کشور روسیه آماده کرده ایم

مولبکا، قلمرو پرم

به لطف تلاش علاقه مندان، نام روستای پرم به یک برند واقعی توریستی بشقاب پرنده تبدیل شده است. همانطور که یوفولوژیست ها آن را می نامند، در ساحل سمت چپ سیلوا بین روستاهای Molebka و Kamenka قرار دارد. ساکنان محلی برای مدت طولانی چیز عجیبی را احساس می کردند: گاهی اوقات صحبت های افرادی را می شنیدند که از ناکجاآباد می آمدند، گاهی اوقات آنها خودشان به منطقه سکوت سقوط می کردند و صدایی را تشخیص نمی دادند. گوی ها، مثلث ها، مربع هایی با رنگ های مختلف به طور مرتب بر فراز جنگل ظاهر می شوند، شاهدان عینی همچنین در مورد برخورد با موجودات عظیمی که شبیه مردم هستند صحبت می کنند. شخصی ادعا می کند که "منطقه" شخص را شفا می دهد ، او را با قدرت پر می کند ، به حل مشکلات کمک می کند ، برای یافتن پاسخ برای مهمترین سؤالات.

تحقیقات علمی در حال حاضر در مورد Molebka نوشته شده است. پیشنهاداتی در مورد تجمع گازهای افزایش یافته به سطح زمین، در مورد آرایش عجیب میدان های مغناطیسی ارائه می شود. شایعه شده است که مشرکان باستانی در همه چیز مقصر هستند. دلایلی وجود دارد که باور کنیم مردم این منطقه حداقل 20 هزار سال پیش زندگی می کردند. و جایی نه چندان دور از مولبکا محل قربانیان آنها بود. یا معبد قدیمی هنوز تأثیر دارد، یا برعکس، مردم مکان درست و قوی را برای آن انتخاب کردند. از این گذشته ، روس هایی که بعداً ظاهر شدند نیز چیزی احساس کردند ، به همین دلیل آنها این نام را از کلمه دعا - Molebka گرفته اند. گردش های فردی یا گروهی برای مدت طولانی در آنجا سازماندهی شده است. و از آنجایی که تعداد بازدیدکنندگان هزاران نفر است و هر سال افراد بیشتری می خواهند به اسرار مثلث M بپیوندند، علاقه مندان به فکر ایجاد زیرساخت های گردشگری در مولبکا هستند برای ساخت هتل، خرید و اجاره تجهیزات ویژه برای مشاهدات یوفو.


مکان های شگفت انگیز روسیه که یوفو زیاد در آن دیده میشود + عکس

دیگهای بخار Vilyui، یاکوتیا

مردم مدتهاست که افسانه هایی را در مورد این دیگ های فلزی عظیمی که در زمین در نزدیکی شاخه سمت چپ رودخانه Vilyui قرار دارند، خلق کرده اند. محققان پدیده های غیرمعمول معتقدند که این مکان رادیواکتیو است: علفزارهای اطراف "دیگ ها" با علف های بلند پوشیده شده است، گیاهانی یافت شد که مشخصه این مکان ها نبود.

آنهایی که چندین ساعت را در این نزدیکی گذراندند گزارش دادند که وضعیت سلامتی آنها رو به وخامت گذاشته، قدرت بینایی کاهش یافته، موهایشان ریخته، پوستشان با اگزما و زگیل پوشیده شده است. بنابراین، صحبت از این بود که دیگ های مرموز که اندازه آنها به چندین متر می رسد، اگرچه به وضوح ساخته دست بشر است، اما نمی توانند توسط مردم ساخته شوند. پس آنها کار بیگانگان هستند؟ یاکوت ها می گویند که شکارچیان در نزدیکی اشیاء فلزی عجیب دیگری پیدا کردند که کوچکتر بودند. آیا ما با یک پایگاه بیگانه متروک سر و کار داریم؟ اگرچه شکاکان استدلال می کنند که اگرچه همه اشیاء واقعاً از جایی دیگر به اینجا آمده اند، اما منشأ کاملاً زمینی دارند: «آوارهای فضایی» مختلف در این مکان ها می ریزند زباله ها رادیواکتیو هستند و بنابراین مشکلاتی برای سلامتی ایجاد می کنند.


مکان های شگفت انگیز روسیه که یوفو زیاد در آن دیده میشود + عکس

ژیگولی، منطقه سامارا

کوه های ژیگولی برای مدت طولانی در ادبیات یوفولوژی مشهور شده اند. مردم عادی دائماً داستان هایی درباره یوفوهایی که در آسمان پرواز می کنند به اشتراک می گذارند. ناگهان، در خم ولگا بر فراز کوه ها، ستون های درخشان ظاهر می شوند، مثلث های درخشان حرکت می کنند. اغلب سراب ها در این مکان ها دیده می شد - ساکنان محلی در مورد ظاهر یک شهر ارواح یا یک کشتی بزرگ صحبت می کردند.

محققان بارها و بارها برای کاوش در این منطقه تلاش کرده اند، اما پس از ساخت نیروگاه برق آبی، برخی از زمین ها دچار آبگرفتگی شد. بنابراین، اکنون نفوذ به غارهای پنهان در زیر کوه ها غیرممکن است، جایی که طبق داستان های قدیمی ها، در هزارتوهای پیچیده می توان لاشه یخی حیوانات ماقبل تاریخ را دید و همچنین میتوانید با روح یک پیرمرد یا به چهره درخشان یک زن در کوه های ژیگولی توجه کنید. ساکنان مدرن می گویند که بیگانگان در آنجا، در غارهای زیرزمینی ساکن شده اند.


مکان های شگفت انگیز روسیه که یوفو زیاد در آن دیده میشود + عکس

گورستان شیطان، قلمرو کراسنویارسک

یکی از خطرناک ترین و عجیب ترین مکان های روی زمین که جان بسیاری را گرفت در جنگلی انبوه قرار دارد. نزدیکترین سکونتگاه روستای Karamyshevo است. آنها می گویند که این ناهنجاری بلافاصله پس از سقوط شهاب سنگ Tunguska ظاهر شد. ابتدا سوراخی در زمین ظاهر شد ، سپس در این مکان حیوانات شروع به مردن کردند به طوری که کل علفزار اطراف پر از استخوان چنین نام شومی دریافت کرد. در سال 1983، این مکان عجیب در مطبوعات مرکزی محبوب شد که باعث موج جدیدی از علاقه به آن شد.

محققانی که از این صحنه بازدید کردند گفتند که یک فضای خالی کوچک با درختان زغالی سیاه پوشیده شده است. همه چیز را می توان با گازهای مضر زیرزمینی توضیح داد که به دلایلی از زمین در این مکان فرار می کنند، اما هنگام نزدیک شدن به منطقه مرموز، دستگاه ها شروع به رفتار عجیب و غریب می کنند یا اصلاً از کار کردن خودداری می کنند، سوزن قطب نما تغییر جهت می دهد. بسیاری از مردم به جستجوی دره مرموز رفتند، اما برخی برای کنجکاوی خود از جان خود گذشتند: طبق شایعات، حداقل 70 نفر در اثر قبرستان مرموز شیطان جان باختند.


مکان های شگفت انگیز روسیه که یوفو زیاد در آن دیده میشود + عکس

خط الراس Medveditskaya

منطقه ولگوگراد در شمال منطقه ولگوگراد، در امتداد رودخانه مدودیتسا، یک خط الراس از تپه ها وجود دارد که دائماً پدیده های عجیب و غریب رخ می دهد و به طور مرتب اکتشافات علمی به آنجا اعزام می شوند. در این مکان، رعد و برق به طور ناگهانی از زمین ظاهر می شود، که سپس در یک مسیر کاملاً مشخص پرواز می کند. یوفوها بر فراز تپه ها ظاهر می شوند. زمین زیر تپه ها با تونل های عجیب و غریب پر شده است. دانشمندان همچنین منابع متعددی از آب رادیواکتیو را پیدا کردند که از زمین فوران می کرد. با وجود تمام تحقیقات انجام شده، این پدیده عجیب تاکنون توضیح داده نشده است.


مکان های شگفت انگیز روسیه که یوفو زیاد در آن دیده میشود + عکس

دریاچه Pleshcheyevo، در نزدیکی Pereslavl-Zalessky

شاید این یکی از مناطق غیرعادی که به راحتی در دسترس باشد این مکان است. انبوهی از گردشگران روسی و خارجی به زیباترین مکان ها می روند، اما تعداد کمی از آنها از اتفاقات عجیبی که در ساحل دریاچه رخ می دهد اطلاع دارند. دریاچه Pleshcheyevo به خاطر مه هایش معروف است که مردم محلی دائماً چهره های عجیب و غریب را در آن می بینند. می گویند گاهی می توانی وارد مه شوی و ناگهان ده کیلومتر حرکت کنی و وقتی به خانه برمی گردی متوجه می شوی که یک هفته کامل آنجا نبوده ای.

 راز پشت ناهنجاری های سنگ آبی چیست؟ یک تخته سنگ بزرگ که اکنون در ساحل افتاده است، دارای خواص جادویی است: شفا، کشتن، حرکت در فضا. دانشمندان دریافته اند که یک بلوک سنگی عظیم با منشاء یخبندان است. طبق افسانه ها، حتی مردم باستان نیز قدرت سنگ آبی را احساس می کردند و آن را می پرستیدند. بعدها با وجود ایمان مسیحی، مردم محلی این سنت را تغییر ندادند. مذهبیان برای از بین بردن عقاید مشرکانه دستور دادند که این تخته سنگ عجیب را در چاه بیندازند و یا در دریاچه غرق کردند، اما هر بار به طور غیرقابل توضیحی به جای خود باز می گشت.

برچسب ها یوفو , مرموز , ترسناک ,
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
از اعماق اقیانوس ها تا دورترین نقاط فضا ، مطالب جالب و شگفت انگیز همینجاست.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • کدهای اختصاصی