loading...

واندرز فارسی | جهان عجایب

به طور معمول، قبل از پختن نوع خاصی از غذا، بسته به درجه کثیفی که با چشم غیرمسلح قابل مشاهده است، سطح شستشوی مربوطه، همه ما آن را با آب می شوییم. اما در مورد قارچ‌ها، انجام این کار به این صورت ا

به واندرز فارسی خوش آمدید.

به واندرز فارسی جهان عجایب خوش آمدید

به سایت واندرز فارسی با انبوهی از عجایب جهان در موضوعات مختلف خوش آمدید.

کپی از مطالب تنها با لینک دادن به سایت ما در اخر هر مطلبی که کپی شده مجاز است.

آیا قارچ ها باید شسته شوند؟

Soren بازدید : 32 : 16:00 نظرات (0)

آیا قارچ ها باید شسته شوند؟

به طور معمول، قبل از پختن نوع خاصی از غذا، بسته به درجه کثیفی که با چشم غیرمسلح قابل مشاهده است، سطح شستشوی مربوطه، همه ما آن را با آب می شوییم. اما در مورد قارچ‌ها، انجام این کار به این صورت است که شما آنها را از بین میبرید. مقاله تحقیقاتی زیر در مورد علوم غذایی به شما کمک می کند تا درک بهتری از نحوه برخورد با قارچ در هنگام خوردن داشته باشید.

چرا قارچ ها را نباید قبل از خوردن شست؟

 اما بیشتر ما در مورد قارچ نمی دانیم. ساختار اصلی قارچ از شبکه متراکمی از پلی ساکاریدها تشکیل شده است که مقادیر زیادی آب را جذب می کند. از آنجا که گونه های دیگر سیستم گردش خون مناسبی ندارند، قارچ ها مواد مغذی را با جذب مستقیم از طریق ساختار دیواره خود به دست می آورند. بنابراین، مردم قارچ ها را به اسفنج هایی تشبیه می کنند که جذب آب فوق العاده خوبی دارند. این همچنین توضیح می‌دهد که چرا قارچ‌ها در معرض آفتاب قرار می‌گیرند تا 50 درصد حجم خود را کاهش دهند. در آن زمان، قارچ ها را می توان برای مدت طولانی در صورت خشک شدن مناسب نگهداری کرد.

آیا قارچ ها باید شسته شوند؟

با چنین ساختاری، شستن قارچ ها زیر یک شیر آب قوی یا خیساندن در حمام آب باعث می شود که قارچ ها خیلی سریع آب را جذب کنند. هنگامی که پخته شد، آب قارچ تبخیر می شود، همراه با مواد مغذی که همچنین "از بین می روند". زمانی که قارچ پخته می شود، فقط یک «جسد» از فیبرها و ماهیچه ها است، در حالی که بیشتر مواد مغذی از بین رفته اند. اگر قارچ ها را با آب نشوییم، چگونه به درستی تمیز کنیم؟ اگرچه نمی‌توان قارچ‌ها را زیر آب قوی خیس کرد یا شست، اما راه‌هایی وجود دارد که می‌توان آنها را تمیز کرد و در عین حال از حفظ تمام مواد مغذی آن اطمینان حاصل کرد. شما می توانید موارد زیر را مدیریت کنید:

با استفاده از چاقو لایه های سخت خاک را جدا کنید، ریشه های اضافی را جدا کنید، فیلم چسبناک را بردارید. با استفاده از یک برس قدیمی، برس را مرطوب کرده و سطح قارچ (در گوشه ها، دیوارها، زیر غشاء) را بمالید. برس را زیر آب جاری تمیز کنید و این کار را تا تمیز کردن تکرار کنید. اگر می خواهید روند را تسریع کنید، می توانید برس را با یک پارچه مرطوب جایگزین کنید. با قارچ های کوچک و منشأ خاکی که در آن پرورش داده می شوند، می توانید آنها را با یک پارچه خشک پاک کنید و سپس بپزید. در نهایت، پختن قارچ نیز بسیار مهم است، قارچ ها باید تا حد امکان روی حرارت پخته شوند. اگر احساس می‌کنید قارچ‌هایتان در آب خیس شده‌اند، می‌توانید آن‌ها را با حداکثر حرارت در تابه قرار دهید، سریع هم بزنید و سپس کم کنید. این به تبخیر ناگهانی مقدار آب کمک می کند اما همچنان برخی از مواد مغذی را حفظ می کند.

برچسب ها سلامت ,
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
از اعماق اقیانوس ها تا دورترین نقاط فضا ، مطالب جالب و شگفت انگیز همینجاست.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • کدهای اختصاصی