loading...

واندرز فارسی | جهان عجایب

هر شهر بزرگ فقط دارای ساختمان، خیابان، پل و پارک نیست و شامل یک سیستم پیچیده از ارتباطات زیرزمینی است: مترو، فاضلاب و زهکشی، تأسیسات دفاعی باستانی و جدید، و بسیاری از ساختارهای دیگر. آنها با یک

به واندرز فارسی خوش آمدید.

به واندرز فارسی جهان عجایب خوش آمدید

به سایت واندرز فارسی با انبوهی از عجایب جهان در موضوعات مختلف خوش آمدید.

کپی از مطالب تنها با لینک دادن به سایت ما در اخر هر مطلبی که کپی شده مجاز است.

ارواح دخمه های مسکو + عکس

Soren بازدید : 63 : 12:00 نظرات (0)

ارواح دخمه های مسکو + عکس

هر شهر بزرگ فقط دارای ساختمان، خیابان، پل و پارک نیست و شامل یک سیستم پیچیده از ارتباطات زیرزمینی است: مترو، فاضلاب و زهکشی، تأسیسات دفاعی باستانی و جدید، و بسیاری از ساختارهای دیگر. آنها با یکدیگر و همچنین با معابر و غارهای طبیعی در هم تنیده شده و هزارتوهای اسرارآمیز عظیمی را تشکیل می دهند. افرادی که در سیاه چال های شهری کاوش می کنند، حفار نامیده می شوند. در داستان های آنها از سفرهای زیرزمینی، موارد مرموز و حقایق غیر قابل توضیح زیادی وجود دارد.

"پاگ" و کرم مغزی

در روسیه، گسترده ترین سیستم سازه های زیرزمینی در مسکو است. دخمه های شهر پس از شروع استخراج سنگ ساختمانی ظاهر شدند. در قرن شانزدهم، در زمان سلطنت ایوان مخوف، یک شبکه کامل از معابر زیرزمینی در زیر و اطراف کرملین حفر شد. اما بسیاری از اشیاء پنهان در زیر سطح در قرن بیستم ساخته شده اند: مترو و مترو-2 (به عنوان تونل های حمل و نقل زیرزمینی که سازه های نظامی را به هم متصل می کنند)، پناهگاه ها، شفت های تهویه و موارد دیگر.

ارواح دخمه های مسکو + عکس

حفاران توانستند خطوط مخفی طولانی را از مرکز مسکو تا سازه‌های دفاعی حومه شهر و همچنین ده‌ها مجتمع زیرزمینی عظیم را کشف کنند. اکنون اینها اشیاء استراتژیک دفاع غیرنظامی یا زیرساخت های تکراری هستند. با این حال، آنها را، مانند سایر اشیاء زیرزمینی، نمی توان بی جان نامید. بر اساس داستان حفاران، ساکنانی آنجا هستند. اول از همه، اینها حشرات بزرگ هستند. جهش آنها ناشی از فاضلاب پر از مواد شیمیایی مختلف بود.

حفاران ادعا می کنند که در زیرزمین های مسکو ملخ های غول پیکری به طول یک قلم توپ وجود دارد. سوسک های سفید بزرگی نیز وجود دارد که طول آنها به 10 سانتی متر می رسد. کرم های نیم متری نیز وجود دارند که به حشرات کوچک حمله می کنند. خانه‌های چنین جهش‌یافته‌هایی از نظر شکل شبیه نیمکره‌های مغز است، بنابراین کرم‌ها را کرم مغزی می‌نامیدند. آنها در اعماق زیاد، در طبقات پایین سیاه چال ها زندگی می کنند. گیاهان شگفت انگیزی نیز وجود دارد. به ویژه، محققان با قارچ هایی با ارتفاع بیش از یک متر برخورد کردند. هنگامی که مردم در نزدیکی آنها هستند، افراد شروع به سردرد می کنند - ظاهراً هاگ آنها تأثیر مضری بر سلامتی دارد.

برخی از زیست شناسان پیشنهاد می کنند که هاگ این گونه قارچ ها هنگامی که وارد ریه های شخص می شود (و برای این کار گاهی اوقات کافی است در کنار آنها نفس بکشید) شروع به جوانه زدن می کنند که در نهایت منجر به مرگ می شود. بررسی رودخانه مسکوا که توسط گروهی از محققان موسسه اکولوژی و تکامل آکادمی علوم روسیه به رهبری وی. پگاسوف انجام شد، تعداد زیادی از ماهی های عجیب و غریب را نشان داد: برخی از نمونه ها فاقد باله بودند، برخی دیگر فلس نداشتند و تعدادی چشم نداشتند. ماهیگیران مسکو به این ماهی ها «پاگ» می گویند. اما پساب های شیمیایی از فاضلاب های زیرزمینی وارد رودخانه مسکو می شوند - بنابراین همه این جهش یافته ها ابتدا در آنجا ظاهر می شوند.


موش های غول پیکر

بسیاری از حفارها به موش های هیولایی که در زیر زمین دیدند اشاره می کنند. اولین ملاقات شناخته شده با آنها در تونل های زیر باغ وحش انجام شد. گله کوچکی که تعدادشان پنج یا شش عدد بود با دیدن حفاران بیرون پریدند. در تاریکی، حیوانات غول پیکر به نظر می رسیدند. بعداً حفارها به طور عینی اندازه آنها را تخمین زدند: طول آن حدود 65 سانتی متر است، بدون احتساب دم، ارتفاع آن تا 30 سانتی متر است. نسبت بدن ها کاملاً با موش ها سازگار بود، اما سر جهش یافته ها باریک تر به نظر می رسید.

ارواح دخمه های مسکو + عکس

در سال 1990، مقالات متعددی در روزنامه های مسکو در مورد موش های فوق العاده بزرگ که توسط سازندگان مترو دیده شده بود، منتشر شد. توصیف آنها کاملاً با گونه های حیواناتی که حفارها با آنها روبرو می شوند مطابقت داشت. پس از انتشار، یک نظامی سابق که زمانی در یکی از سنگرهای متروکه خدمت کرده بود، با محققان زیرزمینی تماس گرفت. او گفت که یک مخزن رادیواکتیو در نزدیکی محل کار او وجود دارد و در نزدیکی پناهگاه می‌توان گله‌های کامل موش‌های فوق‌العاده عظیم را دید، شبیه به آن‌هایی که حفارها و سازندگان مترو با آن‌ها مواجه شدند.

زیست شناسان دو نسخه اصلی از ظهور چنین حیواناتی را در سیاه چال های مسکو بیان کرده اند. اولین مورد این است که اینها جهش یافته های تولید شده توسط تشعشعات هستند (این فرضیه با این واقعیت ارزیابی می شود که چنین هیولاهایی پس از حادثه در نیروگاه هسته ای در منطقه چرنوبیل دیده شدند). دیدگاه دوم این است که نمایندگان یک گونه دیگر در زیر زمین زندگی می کنند، موش های به اصطلاح اندونزیایی، که حدود پنج برابر بزرگتر از موش هایی هستند که در کشور روسیه زندگی می کنند. می توان چندین جفت حیوان عجیب و غریب را به مسکو آورد و سپس به فاضلاب انداخت، جایی که موش ها مقدار زیادی زباله های غذایی پیدا کردند و به سرعت تکثیر شدند. اما اینکه آیا واقعاً چنین بود یا خیر، باید دید.


علائم مرموز در تونل ها

همچنین بیش از اندازه پدیده های ماورایی در زیر زمین وجود دارد. حفاران می گویند که اغلب نور چراغ قوه را در جایی جلوتر می بینند. اما اگر نزدیک تر شوید، نور خاموش می شود. علت این امر، هیچ یک از محققان نمی توانند توضیح دهند. گاهی ستاره های درخشان کوچک از تاریکی به داخل پرواز می کنند. آنها به مردم نزدیک می شوند و حتی آنها را لمس می کنند. علاوه بر این، به گفته حفاران، به نظر می رسد این لمس ها انرژی می بخشد. روی دیوارهای تونل های قدیمی علائم نامفهومی وجود دارد معلوم نیست چه کسی و چرا آنها را کشیده است. اغلب، پدیده‌های غیرعادی در مکان‌هایی رخ می‌دهد که در بالای آن قبرستان‌ها و همچنین معابد و کلیساهای ویران شده وجود داشت. برخی از موجودات زودگذر که شبیه ارواح هستند اغلب در اینجا ظاهر می شوند. آنها دستان خود را دراز می کنند و سپس به نظر می رسد که به زمین می افتند یا از دیوار عبور می کنند.

ارواح دخمه های مسکو + عکس

برچسب ها ترسناک , مرموز ,
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
از اعماق اقیانوس ها تا دورترین نقاط فضا ، مطالب جالب و شگفت انگیز همینجاست.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • کدهای اختصاصی