loading...

واندرز فارسی | جهان عجایب

بسیاری از دستگاه های مورد استفاده توسط شکارچیان ارواح به صورت اپلیکیش موبایلی درآمده اند. علاوه بر این، اپلیکیشن‌هایی ساخته شده‌اند که به محققان اجازه می‌دهند پایگاه‌های اطلاعاتی

به واندرز فارسی خوش آمدید.

به واندرز فارسی جهان عجایب خوش آمدید

به سایت واندرز فارسی با انبوهی از عجایب جهان در موضوعات مختلف خوش آمدید.

کپی از مطالب تنها با لینک دادن به سایت ما در اخر هر مطلبی که کپی شده مجاز است.

شکار روح تنها با یک گوشی هوشمند؟

بسیاری از دستگاه های مورد استفاده توسط شکارچیان ارواح به صورت اپلیکیش موبایلی درآمده اند. علاوه بر این، اپلیکیشن‌هایی ساخته شده‌اند که به محققان اجازه می‌دهند پایگاه‌های اطلاعاتی گسترده‌ای را از گوشی‌های هوشمند کاربران جمع‌آوری کنند. این روش در مطالعه آگاهی انسان و سایر پدیده های غیر قابل توضیح استفاده می شود.

شکار روح تنها با یک گوشی هوشمند؟

تصویربرداری حرارتی

 در ماه جولای، شرکت FlirSystems دستگاهی را منتشر کرد که گوشی های هوشمند را به دستگاه های تصویربرداری حرارتی تبدیل می کند که توسط شکارچیان ارواح استفاده می شود. قیمت آن 349 دلار است که بسیار کمتر از یک دستگاه تصویربرداری حرارتی است. به گزارش وال استریت ژورنال، Seek Thermal پاییز امسال یک دوربین تصویربرداری حرارتی اختیاری را برای گوشی های هوشمند عرضه خواهد کرد. استیو گونسالوز از انجمن ماوراء الطبیعه اقیانوس اطلس، عضو Ghostbusters در وب سایت Syfy توضیح داد که چگونه از دستگاه های تصویربرداری حرارتی برای ردیابی ارواح استفاده می شود.

از آنجایی که روح از انرژی ساخته شده است و انرژی تشعشع می کند، از نظر تئوری می توان از یک دوربین تصویربرداری حرارتی استفاده کرد. در نتیجه چندین مطالعه، ما دریافتیم که حباب های با دمای پایین ثبت شده توسط دوربین ممکن است انرژی فعالیت های ماوراء الطبیعه را نشان دهند. همچنین برای شناسایی فعالیت های رایجی که شکارچیان ارواح ممکن است با فعالیت های ماوراء الطبیعه اشتباه بگیرند مفید است. به عنوان مثال، یک بار در خانه ای که ظاهراً روحی در آن زندگی می کرد، از روح خواست تا علامتی داشته باشد. بلافاصله صدای خش خش بلندی شنید. تصویر حرارتی نشان داد که یک خرگوش در بوته ها، نه یک روح، به تماس او پاسخ داد. او توصیه کرد ابتدا بررسی کنیم که دستگاه چگونه گرمای بدن خودمان را نشان می دهد، زیرا گاهی اوقات گرما می تواند به طور غیرمنتظره ای از سطوح اطراف منعکس شود.


شکار روح تنها با یک گوشی هوشمند؟

سنسور میدان الکترومغناطیسی

اپلیکیشن iEMF یک حسگر میدان الکترومغناطیسی است که برای تشخیص ارواح عالی عمل می کند. با استفاده از مغناطیس سنج داخلی نوسانات میدان الکترومغناطیسی محلی را تشخیص می دهد. لیندسی هوشاو در مقاله ای از فوربس می گوید: این برنامه 99 سنتی همچون حسگر میدان الکترومغناطیسی قابل حمل 300 دلاری کار می کند. او به دنبال ارواح بود و برنامه را به تجهیزات شکارچیان ارواح تشبیه می کرد.
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
از اعماق اقیانوس ها تا دورترین نقاط فضا ، مطالب جالب و شگفت انگیز همینجاست.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • کدهای اختصاصی