loading...

واندرز فارسی | جهان عجایب

شهر بورلی هیلز، واقع در لس آنجلس، کالیفرنیا، به خاطر ظاهری مجلل، مهمانی ها، مدل های برتر درخشان که در میان درختان نخل و سواحل آفتابی ژست گرفته اند، اتومبیل های گران قیمت، عمارت های بزرگ و سایر نماده

به واندرز فارسی خوش آمدید.

به واندرز فارسی جهان عجایب خوش آمدید

به سایت واندرز فارسی با انبوهی از عجایب جهان در موضوعات مختلف خوش آمدید.

کپی از مطالب تنها با لینک دادن به سایت ما در اخر هر مطلبی که کپی شده مجاز است.

بدبختی و بدشانسی اسرار آمیز در بورلی هیلز ایالات متحده

شهر بورلی هیلز، واقع در لس آنجلس، کالیفرنیا، به خاطر ظاهری مجلل، مهمانی ها، مدل های برتر درخشان که در میان درختان نخل و سواحل آفتابی ژست گرفته اند، اتومبیل های گران قیمت، عمارت های بزرگ و سایر نمادهای ثروت و فراوانی شهرت دارد. تصور اینکه در چنین مکانی ممکن است اتفاق بسیار مخفی، تاریک و ترسناکی رخ دهد دشوار است. به نظر می رسید چیزی شروع به جذب تصادفات و مرگ های غیرقابل درک کرده است.

همه چیز در سال 1946 آغاز شد، زمانی که جت شخصی میلیاردر عجیب و غریب هوارد هیوز، با نقص موتور، درست در میان ساختمان های مسکونی در باشگاه معتبر لس آنجلس کانتری سقوط کرد. خود هیوز زنده ماند اما همیشه آثاری از سوختگی و جراحات شدید داشت. یک سال بعد، در همان منطقه، درست روبروی خیابانی که هواپیمای هیوز سقوط کرد، گانگستر باگزی سیگل، یکی از مخوف ترین اوباش زمان خود، کشته شد. یک روز وقتی سیگل در اتاق نشیمن خانه اش نشسته بود و روزنامه می خواند، یکی از خیابان به او شلیک کرد. تیرانداز هرگز دستگیر نشد.

بدبختی و بدشانسی اسرار آمیز در بورلی هیلز ایالات متحده

تصادف با میلیونر و قتل مافیوزها هنوز هم به صورت منطقی قابل توضیح است، اما وقتی یک خواننده محبوب پاپ در سال 1966 در یک تصادف وحشتناک در نزدیکی محل سقوط هواپیمای هیوز مجروح شد، از قبل سایه های شومی به خود گرفت. دوگانه موسیقی پاپ بلوندهای دندان سفید ویلیام ایان بری و دین تورنس اورمزبی به عنوان دوگانه های Jan & Dean شناخته می شدند و در سال 1966 در اوج محبوبیت بودند. در 12 آوریل، یان بری در حال رانندگی به یک جلسه تجاری در Whittier Drive، نزدیک بلوار Sunset، بود و به دلایلی با یک کامیون پارک شده در کنار جاده با سرعت تمام تصادف کرد.

بدبختی و بدشانسی اسرار آمیز در بورلی هیلز ایالات متحده

یانگ به دلیل آسیب دیدگی سر، تا دو ماه بعد در کما ماند و به طور معجزه آسایی زنده ماند، اما با دست فلج ناتوان ماند و هرگز آن یانگ سابق نبود. در سال 2010، یک روزنامه‌نگار مشهور مراسم اسکار در همان نقطه درگذشت. رونی سو چیسن که یکی از مشهورترین نام های هالیوود بود و با بسیاری از ستارگان سینمای هالیوود، نوازندگان و تهیه کنندگان سر و کار داشته است. در 16 نوامبر، رونی از اولین نمایش Burlesque در حال رانندگی به خانه بود و در حالی که در امتداد Whittier Drive در امتداد گوشه بلوار Sunset رانندگی می کرد، یک فرد ناشناس شروع به تیراندازی با تپانچه به او کرد. با این حال، رونی نه بر اثر گلوله، بلکه از این واقعیت که به طور ناگهانی پیچ خورده و به فانوس برخورد کرد، جان باخت.

بدبختی و بدشانسی اسرار آمیز در بورلی هیلز ایالات متحده

معلوم شد محل تصادف رونی درست در مقابل خانه ای است که یک بار سیگل گانگستری در آن گلوله خورده بود و چند قدمی نقطه ای که ایان بری سقوط کرد و هواپیمای هیوز سقوط کرد. همه اینها ممکن است تصادفی باشد، اما هیچ مکان دیگری مانند این در بورلی هیلز وجود ندارد. به گفته روانشناسان، این مکان مملو از انرژی منفی است زیرا افرادی که یک بار درد و رنج زیادی را تجربه کرده اند در اینجا مرده اند. با این حال، این افراد چه کسانی هستند و چه زمانی بودند، هیچ کس نمی داند.

برچسب ها عجیب , مرموز , قتل , ترسناک ,
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
از اعماق اقیانوس ها تا دورترین نقاط فضا ، مطالب جالب و شگفت انگیز همینجاست.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • کدهای اختصاصی