loading...

واندرز فارسی | جهان عجایب

دهه هشتاد میلادی همراه با اوج حضور همجنسبازان در جامعه آمریکا بود و در عین حال تاریک ترین دهه برای آنها نیز بود چرا که این عمل برای مردم هرگز پذیرفته شده نبود و گناه بزرگی محسوب میشد تبلیغات رسانه ا

به واندرز فارسی خوش آمدید.

به واندرز فارسی جهان عجایب خوش آمدید

به سایت واندرز فارسی با انبوهی از عجایب جهان در موضوعات مختلف خوش آمدید.

کپی از مطالب تنها با لینک دادن به سایت ما در اخر هر مطلبی که کپی شده مجاز است.

lgbt

دهه هشتاد میلادی همراه با اوج حضور همجنسبازان در جامعه آمریکا بود و در عین حال تاریک ترین دهه برای آنها نیز بود چرا که این عمل برای مردم هرگز پذیرفته شده نبود و گناه بزرگی محسوب میشد تبلیغات رسانه ای نیز به اندازه امروز وجود نداشت که این عمل را عادی جلوه دهد. در ادامه مطلب همراه ما باشید تا سرنوشت تلخ دو جوان همجنسباز را بدانید.

زوج همجنسباز  ربکا وایت و کلودیا برنر

ربکا وایت و کلودیا برنر دو دختر همجنسباز ساکن آمریکا بودند ربکا وایت دانشجوی ایرانی و پورتوریکویی بود که در مقطع کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی مشغول به کار بود و کلودیا برنر دانشجوی معماری یهودی تبار منهتن بود. در مه 1988 ، وایت و برنر در حال پیاده روی در مسیر آپالاچی در پنسیلوانیا بودند.  آنها ماشین خود را در دد وومن هالو پارک کردند ،  و به جنگل میچو رفتند و در آنجا چادر خود را برپا کردند.

وایت برای اولین بار مردی بنام "استفن روی کار" را در یک سرویس بهداشتی عمومی در نزدیکی محل استراحتشان دید. "کار" 22 ساله گاهی در غاری زندگی می کرد و یک تفنگ کالیبر 22. داشت او از وایت سیگار خواست و وایت گفت که چنین چیزی ندارد و با عجله به محل کمپ بازگشت و در آنجا به برنر گفت که شخص دیگری آنجا است. سپس آنها تصمیم گرفتند یک مکان خصوصی تر پیدا کنند.

برنر و وایت سرانجام کمپ خود را در مکان جدیدی برپا کردند. آنها شام خوردند و شروع به رابطه کردند. "کار" که توسط این زوج دیده نمی شد ، آنها را از فاصله 82 پایی تماشا میکرد. او هشت گلوله به سمت زنان شلیک کرد: برنر پنج جراحت به بازو ، صورت ، سر و گردنش وارد شد. وایت دو بار به سر و پشتش شلیک شد. آخرین شلیک کبد وایت را متلاشی کرد.

وایت قادر به ایستادن نبود ، بنابراین برنر سه مایل تا جاده پیاده روی کرد و در آنجا توانست به ایستگاه پلیس شیپنسبورگ برسد. در ایستگاه ، برنر تمام جزئیات را به پلیس به جز یکی داد - او به پلیس نگفت که آنها لزبین هستند. وقتی پلیس به محل بازگشت ، متوجه شد که وایت بر اثر زخم هایش فوت کرده است. برنر خبر مرگ وایت را در بیمارستان دریافت کرد. "کار" فکر می کرد هر دو زن مرده اند. او 25 گلوله مهمات به همراه کلاه بافتنی که بر سر گذاشته بود در محل گذاشت. پلیس آنها را در محل پیدا کرد. به مدت ده روز پس از تیراندازی ، کار در یک جامعه Mennonite مخفی شد. از آنجا که اعضای جامعه اخبار نمی خواندند و تلویزیون تماشا نمی کردند ، نمی دانستند که کار مظنون به تیراندازی است تا اینکه یکی از اعضای آن ، که به طور مخفیانه تلویزیون تماشا کرده بود ، کار را از روی نقشه ترکیبی اخبار تشخیص داد و با پلیس تماس گرفت.

قاتل همجنسبازان

تصویری از استفان روی کار قاتل دو زن همجنسباز

در محاکمه ، کار ادعا کرد که از دیدن رابطه جنسی دو زن عصبانی شده است ، زیرا این دو زن با داشتن رابطه جنسی در مقابل او او را مورد تمسخر قرار داده اند. کار در نهایت به حبس ابد محکوم شد.

عاقبت هم جنسبازی

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
از اعماق اقیانوس ها تا دورترین نقاط فضا ، مطالب جالب و شگفت انگیز همینجاست.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • کدهای اختصاصی