loading...

واندرز فارسی | جهان عجایب

دنیل لینگهام قبلاً به دلیل جمع آوری غیرقانونی تخم مرغ در سال های 2005 و 2018 محکوم شده بود. این مرد به دلیل جمع آوری غیرقانونی نزدیک به 3000 تخم پرنده وحشی محکوم شده است. دنیل لینگهام، 71 ساله، پس ا

به واندرز فارسی خوش آمدید.

به واندرز فارسی جهان عجایب خوش آمدید

به سایت واندرز فارسی با انبوهی از عجایب جهان در موضوعات مختلف خوش آمدید.

کپی از مطالب تنها با لینک دادن به سایت ما در اخر هر مطلبی که کپی شده مجاز است.

مردی که اعتیاد به دزدیدن هزاران تخم پرندگان وحشی داشت محکوم شد

دنیل لینگهام قبلاً به دلیل جمع آوری غیرقانونی تخم مرغ در سال های 2005 و 2018 محکوم شده بود. این مرد به دلیل جمع آوری غیرقانونی نزدیک به 3000 تخم پرنده وحشی محکوم شده است. دنیل لینگهام، 71 ساله، پس از اینکه در ژوئن 2023 در دوربین حیات وحش در حال سرقت دو تخم مرغ شبگرد از یک حفاظتگاه طبیعی دستگیر شد، به حبس تعلیقی محکوم شد و به او دستور داده شد که تحت یک برنامه درمانی 12 ماهه سلامت روان قرار گیرد. وقتی پلیس خانه او را بازرسی کرد، متوجه شد که لینگهام هزاران تخم را در این ملک ذخیره کرده است.

مجموعه عظیم دانیل لینگهام از تخم مرغ های وحشی

طبق بیانیه پلیس نورفولک، در مجموع، لینگهام مجموعه ای از 2995 تخم جمع آوری کرده بود که از این تعداد 2429 تخم توسط قانون حیات وحش و حومه بریتانیا محافظت می شد.

مردی که اعتیاد به دزدیدن هزاران تخم پرندگان وحشی داشت محکوم شد

تخم‌ مرغ‌های شبگرد که توسط دنیل لینگهام در تابستان 2023 به سرقت رفت.


از این تعداد، 548 تخم از پرندگان موجود در لیست کهربایی پرندگان حفاظت‌شده، و 546 تخم دیگر در فهرست قرمز، از جدی‌ترین نگرانی‌ها، بودند. حتی تخم‌های بیشتری در پشت حمام در خانه لینگهام پیدا شد، از جمله جعبه‌ای با برچسب «Nightjar 2, Holt Lowes 9 ژوئن» همان تخم‌ هایی که لینگهام در حال دزدیدن توسط دوربین گرفته شده بود. در کنار مجموعه تخم‌ها، افسران کتاب‌هایی درباره شناسایی تخم‌های پرنده، دوربین‌های دوچشمی پیدا کردند. در جلسه ای در فوریه، لینگهام به پنج تخلف اعتراف کرد. اما این اولین باری نبود که به خاطر شکار تخم پرندگان به دردسر افتاده بود.

مردی که اعتیاد به دزدیدن هزاران تخم پرندگان وحشی داشت محکوم شد

تصویر بالا فقط تعدادی از هزاران تخم مرغی که در خانه دنیل لینگهام یافت شد.


تام گروس، افسر تحقیقات RSPB گفت: واضح است که لینگهام به دلیل نیاز وسواس گونه اش به جمع آوری تخم مرغ، به طبیعت و قانون بی اعتنایی جدی دارد. در این جلسه اخیر، مسائل مربوط به سلامت روان او در نظر گرفته شده است، اما ما نگران این هستیم که مجازاتی که امروز داده می شود، نتواند به طور موثری لینگهام را از ارتکاب دوباره این جرایم بازدارد یا از ارتکاب مجدد این جرایم جلوگیری کند و می ترسیم که لینگهام را دوباره در دادگاه ببینیم.

برچسب ها عجیب ,
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
از اعماق اقیانوس ها تا دورترین نقاط فضا ، مطالب جالب و شگفت انگیز همینجاست.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • کدهای اختصاصی