loading...

واندرز فارسی | جهان عجایب

دونوان تاورا به عنوان یک پاک کننده صحنه جرم، اجساد زنان جوان را دیده است که به طرز وحشیانه ای به قتل رسیده اند، حتی اجساد پوسیده پس از روزها. با وظیفه اصلی پاکسازی صحنه قتل های خونین، کار دونووان ی

به واندرز فارسی خوش آمدید.

به واندرز فارسی جهان عجایب خوش آمدید

به سایت واندرز فارسی با انبوهی از عجایب جهان در موضوعات مختلف خوش آمدید.

کپی از مطالب تنها با لینک دادن به سایت ما در اخر هر مطلبی که کپی شده مجاز است.

حقایق تکانت دهنده درباره پاکسازی صحنه جرم

دونوان تاورا به عنوان یک پاک کننده صحنه جرم، اجساد زنان جوان را دیده است که به طرز وحشیانه ای به قتل رسیده اند، حتی اجساد پوسیده پس از روزها. با وظیفه اصلی پاکسازی صحنه قتل های خونین، کار دونووان یکی از وحشتناک ترین مشاغل جهان است. بدتر از همه، این مرد 47 ساله در مکزیک زندگی می کند که بالاترین میزان قتل را در جهان دارد. بر اساس داده های ثبت شده در سال 2019، هر روز "بهشت توریستی" در مکزیک 95 پرونده قتل، از جمله بسیاری از پرونده های حل نشده، رخ می دهد.

دونوان در اشتراک گذاری با سان آنلاین گفت که او از همان دوران کودکی کنجکاو بود که مردم در هر جایی که قتل اتفاق می‌افتد چگونه با لکه‌های خون برخورد می‌کنند و خود را وقف تحقیق در مورد روش‌هایی برای حل کامل آن‌ها می‌کرد. قبل از رسیدن به محل کار، دونوان لباس محافظ، ماسک و دستکش می پوشد، سپس زمان مورد نیاز برای تمیز کردن صحنه را با توجه به وضعیت واقعی محاسبه می کند، برخی از مکان ها ممکن است بیش از 20 ساعت طول بکشد تا بتواند به طور کامل شستشو دهد.

حقایق تکانت دهنده درباره پاکسازی صحنه جرم

همه چیز به محل و نحوه پاشش خون بستگی دارد در حمام روی دیوار یا روی تشک، داخل یا خارج از خانه. در صورت عدم رسیدگی به موقع خون می تواند باعث بیماری شود. بنابراین ما باید روش خود را داشته باشیم و آن را مرحله به مرحله انجام دهیم. دونوان برای تسکین اعصاب بسیار تحت فشار اغلب از هدفون استفاده می کند و از برخی از کارهای Black Sabbath و Iron Maiden در وظیفه لذت می برد. در طول 20 سال چسبیدن به یک حرفه خاص می توان گفت که دونوان شاهد وحشتناک ترین صحنه های قتل بوده است. با این حال، او هنوز توسط یک قتل وحشتناک تسخیر شده بود زمانی که یک دختر جوان به طرز وحشیانه ای در اتاق خواب به قتل رسید و به یک زندگی امیدوار کننده در دریایی از خون پایان داد. هنگامی که او برای اولین بار کار خود را آغاز کرد وظیفه تمیز کردن جسد پیرمردی را داشت که در اثر خفگی در حین استفراغ جان خود را از دست داده بود اما از آنجا که او تنها زندگی می کرد، چند روز بعد جسد کشف شد. در آن زمان مایع بی بو که با بوی اجسام در حال تجزیه مخلوط شده بود در تمام خانه پخش شده بود.

حقایق تکانت دهنده درباره پاکسازی صحنه جرم

به دلیل ماهیت کار، گاهی دونوان به طور همزمان برای بستگان مردگان نیز مشاوره روانشناسی ارائه می کند. قبل از شروع به پاکسازی، او باید مدارکی برای رسیدگی به صحنه جرم از سوی مقامات داشته باشد. افراد زیادی هستند که او را برای تمیز کردن صحنه جرم استخدام کردند، اما نتوانستند این اوراق را بدهند، زیرا ممکن است باندهای جنایتکار یا درگیر قتل باشند. چنین مواردی اغلب بی رحمانه هستند، نمی توان آنها را در مدت زمان کوتاه و اقدامات ساده تمیز کرد. قتل باندها نیز هشدار بسیار قوی است. آنها اجساد قربانیان را روی پل بزرگراه آویزان می‌کنند یا با اره برقی سرشان را می‌برند، سپس جسد را به جاده می‌اندازند. با وجود همه‌گیری، تعداد قتل‌ها در ماه مارس در مکزیک همچنان به 3000 نفر رسید که نسبت به 2766 قتل در فوریه افزایش قابل توجهی داشت.

جولای 2018 در حالی که تعداد پرونده های ثبت شده به 3708 می رسید، که به این معنی است که فشار کار دونوان بیشتر از همیشه است. در سن 12 سالگی، زمانی که با پدر و مادر و خواهرش در آپارتمانی در طبقه سوم آپارتمان زندگی می کرد، دونوان برای اولین بار جسد را دید. با تعقیب همه، جسدی را دید که در حوضچه خونی در پیاده رو بود. دونوان به جای وحشت، فقط فکر کرد که چگونه خونریزی ناپدید می شود، چه کسی آنها را تمیز کرد؟ او سؤالات خود را از پدر و مادر، عمو گرفته تا پزشک خانواده برای همه مطرح کرد، اما هیچ کس پاسخ شفافی نداد.

دونووان بدون دریافت پاسخی که می‌خواست، تصمیم گرفت تحقیقات خود را از طریق کتاب‌های پزشکی، مجلات و ادبیات پزشکی قانونی انجام دهد. دانش گسترده ای که او را در اولین گام ها در مسیر تبدیل شدن به یک نظافتچی در سال 2000 دنبال کرد. فداکاری خاموش دونوان در طول سال ها مورد تجلیل قرار گرفته و به طور گسترده شناخته شده است. از طریق شفاحی، مقاله، مصاحبه در اینترنت و حتی مستندی که از تلویزیون مکزیک پخش می شود.

حقایق تکانت دهنده درباره پاکسازی صحنه جرم

همسر و دختر 9 ساله دونوان نه تنها ماهیت کار را درک می کنند، بلکه از او مراقبت و حمایت می کنند. او در مورد 20 سال کار سخت خود گفت: سال ها طول کشید تا روند کار را یاد بگیرم، بنابراین به نگرش حرفه ای خود افتخار می کنم. با این شغل می توانم از خانواده ام حمایت کنم و نیازهایم را هم تامین کنم. من همیشه در کار از صداقت و مسئولیت پذیری دفاع می کنم. بسیاری از مردم وقتی در مورد کارم صحبت می کنم می خندند. اما به مرور زمان دید عینی تری داشتند و از شوخی دست کشیدند و دیگر از من نپرسیدند که آیا بدن در صحنه بوی بدی می دهد یا خیر. من هنوز هم به انسانیت اعتقاد دارم و سالهای زیادی به این کار ادامه خواهم داد. وقتی تمیز کاری تمام می شود، مردم اغلب برای تشکر از من جلو می آیند و با من دست می دهند.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
از اعماق اقیانوس ها تا دورترین نقاط فضا ، مطالب جالب و شگفت انگیز همینجاست.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • کدهای اختصاصی