آمار
مطالب اصلی سایتمطالب جالب و خواندنی

هیولای افسانه ای ژاپن ناگهان ظاهر شد

هیولای افسانه ای ژاپن ناگهان ظاهر شد

افسانه ای که میگوید هیولای اونامازو با تکان دادن خود باعث زلزله در سراسر ژاپن میشود ،حساب کاربری توییتر Louoly_o0 به تازگی تصویری از یک هیولا عجیب با پوست صاف، دهان پهن و عمیق در شبکه اجتماعی توییتر منتشر کرده است که در رسانه های جمعی بسیار نادر است. Louoly_o0 گفت: موجودی که هیچ ماهیگیری ندیده است. این هیولا به دلیل شکل هیولایی اش توسط کاربران فیس بوک و توییتر «کوسه روح» نامیده شد.

موجودی که در افسانه ظاهر شد ناگهان ماهیگیرانی را در ژاپن گرفتار کرد. کل بدنش 4 متر طول و حدود 1 تن وزن دارد و بسیار شبیه به حیوان موجود در تصویر هیولاهای اونامازو است. در زمان های قدیم، مردم ژاپن معتقد بودند که اژدها عامل زمین لرزه است. با این حال، از دوره ادو، این تصور که این تقصیر گربه ماهی غول پیکر است رایج شد. حتی تصویر زیر یک زلزله را با از بین بردن این گربه ماهی غول پیکر به تصویر می کشد. در ضمن، oonamazu اندکی پس از زمین لرزه در کوماموتو، متعلق به جزیره کیوشو ژاپن، ظاهر شد که باعث شد حداقل 41 نفر کشته و بیش از 2000 نفر زخمی شوند.

هیولای افسانه ای ژاپن ناگهان ظاهر شد

این حیوان در صبح روز 14 آوریل توسط یک ماهیگیر صید و به صحنه Owase در استان Mie آورده شد. با این حال، پرده اسرارآمیز اونامازو به تدریج باز می شود، زمانی که دانشمندان بر این باورند که اونامازو ویژگی های کوسه مگاموت یا کوسه دهان بزرگ را دارد، این ماهی به تازگی صید شده است. کوسه می تواند حداکثر به طول 5 متر برسد و تا 100 سال عمر کند، آنها در عمق حدود 160 متر زندگی می کنند و گاهی اوقات در عمق 12 متری شب تغذیه می کنند، غذای آنها پلانکتون است. این حیوان بیشتر در ژاپن، تایوان و فیلیپین دیده می شود.

هیولای افسانه ای ژاپن ناگهان ظاهر شد

حساب کاربری شینجی اندو اظهار داشت: چرا می‌روی به ساحل، چه بهتر که در اقیانوس بمانی؟ شبکه اجتماعی توییتر نیز بعداً این خبر را به روز کرد که این کوسه دهان بزرگ 1 تنی به قیمت حدود 20 ین (4000 VND) / کیلوگرم و بسیار ارزان تر از سایر ماهی ها فروخته شد. در حال حاضر بیشتر قسمت های اونامازو به غذاهای ژاپنی تبدیل شده است.

0 امتیاز توسط 0 نفر ثبت شده.

0 دیدگاه

ثبت دیدگاه

منتظر نظرات شما در مورد این پست هستیم :)
کد امنیتی رفرش