loading...

واندرز فارسی | جهان عجایب

قطعا کاوش در موزه های بزرگ سفر بسیار جالبی خواهد بود، اما در عین حال بسیار وقت گیر و به راحتی شما را خسته می کند. خوشبختانه در کنار موزه‌های غول‌پیکر، مینی‌موزه‌هایی نیز وجود دار

به واندرز فارسی خوش آمدید.

به واندرز فارسی جهان عجایب خوش آمدید

به سایت واندرز فارسی با انبوهی از عجایب جهان در موضوعات مختلف خوش آمدید.

کپی از مطالب تنها با لینک دادن به سایت ما در اخر هر مطلبی که کپی شده مجاز است.

کوچک ترین موزه های جهان + عکس

Soren بازدید : 153 : 17:48 نظرات (0)

کوچک ترین موزه های جهان + عکس

قطعا کاوش در موزه های بزرگ سفر بسیار جالبی خواهد بود، اما در عین حال بسیار وقت گیر و به راحتی شما را خسته می کند. خوشبختانه در کنار موزه‌های غول‌پیکر، مینی‌موزه‌هایی نیز وجود دارند که به ما اجازه می‌دهند بدون صرف تلاش زیاد، فرهنگ و تاریخ هر مکان را بیاموزیم.

کوچک ترین موزه های جهان + عکس

1:MICRO Museum, San Francisco

بیشتر مینی موزه ها یک چیز مشترک دارند و آن یک نمایشگاه بسیار کوچک در یک ساختمان بسیار کوچک است و بر یک موضوع (معمولاً نسبتاً عجیب و غریب) تمرکز می کند. MICRO کمی متفاوت است. متصدیان پروژه آن را به عنوان "گروه موزه ای با ارتفاع شش فوت" توصیف می کنند. به عبارت دیگر: این مجموعه ای کامل از گالری های کوچک و همه جا حاضر در سانفرانسیسکو است. فضای داخلی سالن های نمایشگاه به دقت و شیک ساخته شده است. موضوعات شامل نرم تنان، علم حرکت دائمی، و سیاست رفاه اجتماعی است

کوچک ترین موزه های جهان + عکس

2:Mmuseumm, New York

این موزه به عنوان یک "موزه تاریخ طبیعی مدرن" توصیف می شود. این بدان معناست که در اینجا مدل دایناسورها و اسکلت انسان‌ها را نخواهید یافت. این موزه که در یک چاه آسانسور قدیمی قرار دارد، مملو از اشیاء روزمره است، از دکمه آمازون دش با آرم Doritos گرفته تا کپی آخرین پیام‌های متنی که مردم از دوستان قدیمی خود دریافت کرده‌اند. این مجموعه ای منحصر به فرد با انواع آیتم ها است که می توانید در هر زمان آزادانه آن را مرور کنید.

کوچک ترین موزه های جهان + عکس

3:Warley Museum, UK

وارلی یک روستای کوچک در غرب یورکشایر، بریتانیا است. اشیایی که در موزه به نمایش گذاشته شده اند، که در داخل یک باجه تلفن قرمز سنتی قرار دارند، توسط روستاییان تغییر داده می شوند و به رویدادهای تاریخی و فرهنگی وارلی گره می خورند. کف جعبه تلفن با سرامیک های موجود در باغی در نزدیکی منبت کاری شده است. 

کوچک ترین موزه های جهان + عکس

4:Ethno Museum, village of Džepčište, North Macedonia

با توجه به مساحت کوچک، هر بار فقط یک بازدیدکننده می تواند وارد این موزه منحصر به فرد قوم نگاری شود. موزه قومیت شامل بیش از هزار شی است . بیشتر نمایشگاه ها اقلام مقدونی مربوط به اواخر قرن 19 و اوایل قرن 20 هستند. همچنین سرامیک هایی با قدمت بیش از 5000 سال پیدا خواهید کرد.

کوچک ترین موزه های جهان + عکس

5: (William Burke Museum, Edinburgh (Scottish capital

در ویترین فروشگاه The Cadies & Witchery Tours، یک «موزه» با یک آیتم تا حدودی شبح آور پیدا خواهید کرد: یک کیف چرمی کوچک که پوست قاتل بدنام ادینبورگ را در خود جای داده است. ویلیام بورک - یک قاتل زنجیره ای که در زمان ملکه ویکتوریا زندگی می کرد، یک بار جسد قربانی خود را به یک استاد غیرانسانی فروخت و در نهایت به دلیل جنایات خود اعدام شد. این بنای غم انگیز گواهی بر تاریک ترین بخش تاریخ شهر است، اگر فرصتی برای بازدید از پایتخت اسکاتلند پیدا کردید، آن را از دست ندهید!

کوچک ترین موزه های جهان + عکس

6:The Faraday Effect Museum, London

این موزه کوچک اساساً یک انبار است که در یک اسکله شیک در لندن، نزدیک به جایی که فیزیکدان مایکل فارادی برای بیش از 30 سال کار کرده است، واقع شده است. با ورود به موزه، فرصت کاوش در فضای کاری دانشمند را خواهید داشت. دیوارها با اسناد تاریخی، نقشه های فنی و حتی یک کیت ماهیگیری گچ بری شده است. این فضا به ما حس آرامش باورنکردنی می دهد، مکانی ایده آل برای فرار از شلوغی و شلوغی شهر.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
از اعماق اقیانوس ها تا دورترین نقاط فضا ، مطالب جالب و شگفت انگیز همینجاست.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • کدهای اختصاصی