loading...

واندرز فارسی | جهان عجایب

بسیاری از مردم فکر می‌کنند که کار کردن برای فراری می‌تواند از مزایایی مانند تخفیف برای کارمندان هنگام خرید سوپراسپرت از شرکت برخوردار باشد. واقعیت دقیقا برعکس است. طبق آمار Continental Aut

به واندرز فارسی خوش آمدید.

به واندرز فارسی جهان عجایب خوش آمدید

به سایت واندرز فارسی با انبوهی از عجایب جهان در موضوعات مختلف خوش آمدید.

کپی از مطالب تنها با لینک دادن به سایت ما در اخر هر مطلبی که کپی شده مجاز است.

چرا کارمندان فراری نمیتوانند ابرخودرو های این شرکت را بخرند؟

بسیاری از مردم فکر می‌کنند که کار کردن برای فراری می‌تواند از مزایایی مانند تخفیف برای کارمندان هنگام خرید سوپراسپرت از شرکت برخوردار باشد. واقعیت دقیقا برعکس است. طبق آمار Continental Autosports، از سال 2011 تا 2015، فراری به طور متوسط 7393 خودرو در سال فروخته است. در بازه زمانی 2016-2017، این سطح به 8200 خودرو افزایش یافت. در سال 2018، تا 9251 وسیله نقلیه. در سال 2019، 10131 دستگاه فروخته شد، اولین باری است که این شرکت بیش از 10000 دستگاه در یک سال فروخت.

شاید بسیاری از مردم تعجب کنند ، در حالی که بسیاری از شرکت ها به کارمندانی که محصولات داخلی می خرند، تخفیف می دهند، کسانی که برای فراری کار می کنند نمی توانند. با این حال با افزایش یا کاهش تقاضا برای خودرو های فراری، مطمئنا هیچ سهمی از کارکنان فراری در فروش این شرکت وجود ندارد. این کاملاً با برندهای معروف خودرو مانند فورد یا تویوتا متفاوت است. آیا کارکنان فراری برای خرید خودروهای فراری که حداقل صدها هزار دلار قیمت دارند، کم درآمد هستند؟ پاسخ منفی است. طبق سایت کاریابی ZipRecruiter، متوسط حقوق سالانه یک کارمند فراری در ایالات متحده 59453 دلار است. اگر درآمد کارمندان فراری در کشورهای دیگر مشابه باشد، با یا بدون تخفیف، حداقل کارمندان همچنان می‌توانند خودروهایی را با قیمت‌های مقرون به صرفه مانند فراری روما (220000) خریداری کنند.

چرا کارمندان فراری نمیتوانند ابرخودرو های این شرکت را بخرند؟

دلیل آن این است که آنها توسط خودروساز ایتالیایی از خرید خودروهای جدید منع شده اند. انریکو گالیرا، مدیر بازاریابی فراری، به The Drive فاش کرد: به جز رانندگان فرمول یک که کارمندان شرکت محسوب می شوند، دیگران نمی توانند مستقیماً از کارخانه خودرو بخرند. رانندگان F1 به عنوان سفیران برند در نظر گرفته می شوند، بنابراین از امتیازات متفاوتی نسبت به کارمندان عادی برخوردار هستند. با توجه به اینکه چرا کارمندان فراری مجاز به خرید خودروهای برند نیستند، لازم است به اصل تجاری 'Prancing Horse' نگاهی بیندازیم. فراری ابرخودروهایی را میسازد که بسیاری از مردم آرزوی آن را دارند و به آنها اجازه می دهد برای هر خودروی فروخته شده قیمت بالایی تعیین کنند. فروش خودرو به کارمندان با قیمتی با تخفیف، با کاهش قیمت محصولات و ربودن عنوان "اولین فراری" از خریداران، سابقه بدی ایجاد می کند. از خریدارانی که مایل به پرداخت پول نقد اضافی هستند تا در ابتدا "شماره یک" باشند. علاوه بر این، خودروهای فراری در مقادیر محدود تولید شدند تا کمیاب بیشتر شود. اگر به کارمندان اجازه خرید خودرو داده می شد، شاید مشتریان ثروتمندی وجود داشتند که منتظر مالکیت آنها بودند. بنابراین، تا زمانی که لیست انتظار برای خرید خودرو همچنان وجود دارد، کارمندان هرگز قادر به خرید خودروی جدید نخواهند بود. آن لیست انتظار خالی تقریباً هرگز اتفاق نمی افتد.

چرا کارمندان فراری نمیتوانند ابرخودرو های این شرکت را بخرند؟

البته، کارمندان فراری هنوز هم می توانند "جایزه" را داشته باشند، اما نه یک ماشین نو. زیرا قانون فوق در مورد خودروهای فراری کارکرده صدق نمی کند.

برچسب ها جالب و دیدنی ,
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
از اعماق اقیانوس ها تا دورترین نقاط فضا ، مطالب جالب و شگفت انگیز همینجاست.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • کدهای اختصاصی