loading...

واندرز فارسی | جهان عجایب

تا سال 1989، تعداد کمی از مردم حتی از ساکنان ایالت نیویورک در مورد یک شهر آلود به نام درایدن شنیده بودند. با 14 هزار نفر جمعیت، روستایی بزرگ به حساب می آمد که هیچ کس درها را قفل نمی کرد و همه یکدیگر

به واندرز فارسی خوش آمدید.

به واندرز فارسی جهان عجایب خوش آمدید

به سایت واندرز فارسی با انبوهی از عجایب جهان در موضوعات مختلف خوش آمدید.

کپی از مطالب تنها با لینک دادن به سایت ما در اخر هر مطلبی که کپی شده مجاز است.

شیوع مرموز خشونت در شهر ساکت نیویورک + تصاویر

تا سال 1989، تعداد کمی از مردم حتی از ساکنان ایالت نیویورک در مورد یک شهر آلود به نام درایدن شنیده بودند. با 14 هزار نفر جمعیت، روستایی بزرگ به حساب می آمد که هیچ کس درها را قفل نمی کرد و همه یکدیگر را به خوبی می شناختند. و سپس، گویی کسی ساکنان درایدن را نفرین کرده است، و اکنون اغلب آنجا را "دهکده لعنتی" خطاب میکنند. درایدن در مکانی بسیار دیدنی و در کنار دریاچه ای زیبا واقع شده است که وقتی به آن نگاه می کنید فقط می خواهید در اینجا خانه ای بخرید و بقیه عمر خود را با بزرگ کردن فرزندان و نوه ها زندگی کنید. اما همه اینها یک فریب است.

شیوع مرموز خشونت در شهر ساکت نیویورک + تصاویر

در 23 دسامبر 1989، پلیس خانواده هریس را در خانه خود به طرز وحشیانه ای به قتل رسیده بودند، پیدا کرد. قبل از مرگ او، شخصی وارن هریس 39 ساله، همسر 40 ساله اش دولورس و دو فرزندشان، شلبی 15 ساله و مارک 11 ساله را محکم با طناب بسته بود. روی سرشان روبالشی می‌گذاشتند و سپس به پشت سرشان شلیک می‌کردند. سپس سعی کردند اجساد را بسوزانند. در ابتدا دزدی به عنوان انگیزه قتل در نظر گرفته شد، اما پس از آن شایعات شومی در مورد این دیوانه منتشر شد. وحشت در شهر زیاد شده بود. پیش از این، افرادی که خانه های خود را قفل نکرده بودند شروع به خرید قفل های قابل اعتماد کردند، می ترسیدند فرزندان خود را به بیرون بفرستند و سعی می کردند خودشان بیرون نروند.

شیوع مرموز خشونت در شهر ساکت نیویورک + تصاویر

پلیس به دنبال مظنون که به نظر آنها مایکل کینج 33 ساله بود حمله کرد، اما او در حین دستگیری بدون اینکه فرصتی برای گفتن داشته باشد جان خود را از دست داد. سپس معلوم شد که حتی اثر انگشت او در صحنه جنایت یافت نشد، بلکه اثر انگشت مادرش شرلی کیج بود. با این حال، شرلی مجرم شناخته نشد و پرونده قتل خانواده هریس حل نشده باقی ماند.

شیوع مرموز خشونت در شهر ساکت نیویورک + تصاویر

حتی چند سال بعد از این جنایت، شهر آرام قبلی نمی توانست چنین چیزی را بپذیرد. به گفته روزنامه‌نگار راسل ماینز، "برای درایدن، مانند حملات 11 سپتامبر برای نیویورک بود. این نزدیک‌ترین مقایسه‌ای است که می‌توانم انجام دهم. مردم اینجا هرگز حتی ماشین‌های خود را قفل نکرده‌اند. آنها فقط کلیدهای خود را در درب گذاشته‌اند. دیگر نه". درایدن از «مسیر عادی بودن» حرکت کرد و این تنها گام اول بود. در 2 فوریه 1990، یک دختر 2 ساله به نام الیزا می بوش بدون هیچ ردی از خانه خود ناپدید شد.

و هنگامی که پلیس شروع به جستجوی کودک کرد فرض کرد که کودک خودش خانه را ترک کرده و در کولاک گم شده است، مادر دختر یک بسته ناشناس از طریق پست با دستکش دختر دریافت کرد. با این حال، این دسیسه شکست خورد شکست خورد. بعداً مادر اعتراف کرد که خودش دختر را کشته و در جایی در برف دفن کرده و سپس بسته ای را برای گیج کردن پلیس فرستاد. بار دیگر شهر شوکه شد.

دو داستان ترسناک خشونت آمیز تنها به فاصله دو ماه، زمانی که هیچ کس در اینجا برای چندین دهه چنین چیزی را به خاطر نمی آورد. و سپس شیوع خشونت های وحشتناک در اینجا به طور منظم شروع شد. در تابستان 1993 مردی به نام پل جکسون به طرز وحشیانه ای به اسکات هیوم 26 ساله حمله کرد و او را کشت. هیوم درست جلوی چشمان دوستش کریستن کلارک که بر این اساس مشکلات روحی جدی داشت درگذشت.

شیوع مرموز خشونت در شهر ساکت نیویورک + تصاویر

در 24 دسامبر 1994، استفان سار، مربی محبوب فوتبال محلی، توسط دوست پسر سابق دخترش، جاناتان مرچنت، کشته شد، که در یک جرقه خشم شدید به خانه او حمله کرد و با اسلحه به خانواده اش شلیک کرد. تاجر اعضای خانواده خود را زخمی کرد و سارا را کشت و سپس به قبرستان رفت و در آنجا با شلیک گلوله به سر خود خودکشی کرد. سال 1996 یک فاجعه دیگر مرتبط با فوتبال رخ داد. اسکات پیس ستاره فوتبال دبیرستان در یک تصادف رانندگی درگذشت و یک سال بعد برادرش بیلی در یک تصادف رانندگی مشابه جان خود را از دست داد.

در همان ماه، نماینده شعبه محلی شورلت، رابرت برگمن، به طرز وحشیانه ای کشته خواهد شد. این قتل توسط یکی از کارمندان شرکت او به نام اد بیلی انجام شد. تا به امروز، شهر درایدن و رشته مرگ تقریباً عرفانی آن توجه بسیاری را در رسانه های آمریکایی به خود جلب کرده است. بسیاری رک و پوست کنده این شهر را "دهکده لعنتی ها" می نامند، زیرا به نظر می رسید که قتل های خشونت آمیز مرموز در اینجا مانند یک گلوله برفی رشد می کند. در اکتبر 1996، دو تشویق کننده محلی، سارا هاینی و جنیفر بولدوک، بدون هیچ ردی ناپدید شدند. چندین علامت نشان می داد که آنها ربوده شده اند و جستجوی فعال برای یافتن دختران شروع شد.

شیوع مرموز خشونت در شهر ساکت نیویورک + تصاویر

به زودی، قسمت های تکه تکه شده بدن زنان در نقاط مختلف شهر در شعاع 30 مایلی پیدا شد. مشخص شد که اینها بقایای سارا و جنیفر هستند. پلیس جان اندروز را دستگیر کرد که گفته می شود قبلاً دختران را تعقیب کرده بود، اما مشخص نیست که آیا او آنها را کشته است یا شخص دیگری. در سال های اخیر اینجا خلوت بوده است. آیا نفرین از این مکان رفته است یا فقط منتظر یک چرخه جدید است؟

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
از اعماق اقیانوس ها تا دورترین نقاط فضا ، مطالب جالب و شگفت انگیز همینجاست.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • کدهای اختصاصی