loading...

واندرز فارسی | جهان عجایب

اصطلاح مردم پرنده شکل از زمان های قدیم شناخته شده است. افسانه های تقریباً همه مردم جهان شامل توصیف موجودات بالدار شبیه به انسان است. و در طول یک قرن و نیم گذشته، شواهد زیادی به نفع این واقعیت انباشت

به واندرز فارسی خوش آمدید.

به واندرز فارسی جهان عجایب خوش آمدید

به سایت واندرز فارسی با انبوهی از عجایب جهان در موضوعات مختلف خوش آمدید.

کپی از مطالب تنها با لینک دادن به سایت ما در اخر هر مطلبی که کپی شده مجاز است.

پرنده های انسانی در تاریخ بشریت

اصطلاح مردم پرنده شکل از زمان های قدیم شناخته شده است. افسانه های تقریباً همه مردم جهان شامل توصیف موجودات بالدار شبیه به انسان است. و در طول یک قرن و نیم گذشته، شواهد زیادی به نفع این واقعیت انباشته شده است که موجودات انسان نمای پرنده، زاییده خیال نیستند. ملاقات با آنها به ندرت اتفاق نمی افتد و زمان آن رسیده است که بفهمیم ماهیت این موجودات چیست.

پرنده های انسانی در تاریخ بشریت

زودتر از همه، مردم پرنده شکل به ایالات متحده علاقه مند شدند. در مطبوعات آمریکایی، ظاهر آنها در سال 1877-1880 گزارش شد. آقای دبلیو اچ. اسمیت که اولین بار در 18 سپتامبر 1877 در مورد این پروازهای عجیب در روزنامه نیویورک نوشت، تأکید کرد که موجودی که او متوجه شده یک پرنده نیست، بلکه شکل یک مرد بالدار است نیویورک تایمز در 12 سپتامبر 1880 گزارش داد که او توسط بسیاری از افراد قابل اعتماد دیده شده است. او در ارتفاع حدود هزار پا (تقریباً 300 متر) مانور داد، "بالهایی مانند خفاش" به رخ کشید و حرکاتی شبیه حرکات شناگر انجام داد. شاهدان اظهار داشتند که آنها به وضوح چهره او را می بینند: "حالتی سخت و مصمم داشت."

تعقیب ماشین ها:

در قرن بعد، ارتش آمریکا شروع به شرح ملاقات هایی با مردم پرنده ای داشت کرد. در آرشیو بشقاب پرنده نیروی هوایی ایالات متحده، گزارشی از ویلیام اس. لمب از نبراسکا وجود دارد. در 22 فوریه 1922، ساعت 5 صبح، لم که به شکار رفته بود، صدای بلند عجیبی را در آسمان شنید. وقتی به بالا نگاه کرد، شی بزرگ و تاریکی را دید که بالای سرش پرواز می کرد. سپس این موجود با قد حدود دو متر و نیم فرود آمد و رفت و ردپایی در برف عمیق از خود بر جای گذاشت. بره سعی کرد به بیگانه برسد، اما چیزی از آن به دست نیامد. و در اینجا چند شرح دیگر از برخوردهای شگفت انگیز از همان آرشیو آورده شده است. همه آنها در نزدیکی شهر کوچک Point Pleasant اتفاق افتادند. در 15 نوامبر 1966، ساعت 23:30، دو زوج جوان متاهل، اسکاربری و مالت، برای دیدن دوستان از شهر خارج شدند و گم شدند.

بی هدف دور زدیم و به سمت یک کارخانه قدیمی رفتیم. در حالی که از کنار دروازه باز می گذشتند، یکی از زنان با تعجب دهانش را باز کرد. به دنبال نگاه او، همه دو دایره قرمز روشن دیدند. آنها حدود 5 سانتی متر قطر و 15 سانتی متر از هم فاصله داشتند. ناگهان چراغ ها از ساختمان جدا شدند و به سمت ماشین حرکت کردند و جوانان متوجه شدند که این چشمان یک موجود عظیم الجثه است. در خطوط کلی آن شبیه یک شخص بود، اما بسیار بزرگتر بود: ارتفاع آن حداقل دو متر بود. و از همه مهمتر بالهای بزرگی داشت که پشتش جمع شده بود! چشم‌های قرمز و بزرگ، مانند چراغ‌های جلو، روی کسانی که در ماشین نشسته بودند، اثر خواب‌آور داشت. جوان‌ها برای مدتی یخ زده بودند و چشم از آنها بر نمی‌داشتند، اما یک نفر فریاد زد: «از اینجا برو!» ماشین به سمت بزرگراه رفت و روی یک تپه کوچک آنها موجود دیگری را دیدند، دقیقاً همان. وقتی به آن رسیدند، بال هایش را «مثل خفاش» باز کرد و به صورت عمودی به سمت بالا اوج گرفت. ماشین با سرعت 150 کیلومتر در ساعت میرفت.

در 17 نوامبر 1966، پسری 17 ساله در حال رانندگی در بزرگراه 7 از پوینت پلیزنت بود. ناگهان پرنده ای بزرگ در کنار ماشین او ظاهر شد و یک مایل و نیم او را تعقیب می کرد. روز بعد، 18 نوامبر، دو آتش نشان از همان شهر، پل یودر و بنجامین انوکس، نیز با پرنده ای غول پیکر با چشمان قرمز بزرگ روبرو شدند. در 25 نوامبر، ساعت 7.15 صبح، یک فروشنده کفش جوان به نام توماس اوری در حال رانندگی بود و یک چهره قد بلند و انسان نما را دید که در مزرعه ای نزدیک جاده ایستاده بود. ناگهان یک جفت بال باز کرد و مانند یک هلیکوپتر به صورت عمودی به سمت بالا پرواز کرد. آن مرد گاز را تا آخر فشار داد، اما "مرد پرنده" عقب نماند. در همین زمان، موجودی پرنده مشابه در نزدیکی شهر نیوهیون در ویرجینیای غربی ظاهر شد. صبح یکشنبه، کنی 18 ساله در حال رانندگی از کلیسا بود. هنگامی که او در کنار چمن‌های باشگاه گلف محلی رانندگی می‌کرد، یک چهره خاکستری بزرگ با قد بیش از دو متر در کنار آن ظاهر شد. اما این قد نبود که به کنی ضربه زد، بلکه چشمان بزرگ، گرد، درخشان با آتش قرمز بودند. ناگهان در پشت آن مخلوق، یک جفت بال باز شد و به آرامی و بی‌صدا مانند هلیکوپتر به‌صورت عمودی به سمت بالا بالا رفت. نکته عجیب اینکه در طول پرواز، این موجود بال های خود را تکان نداد.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
از اعماق اقیانوس ها تا دورترین نقاط فضا ، مطالب جالب و شگفت انگیز همینجاست.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • کدهای اختصاصی