آمار

ناپدید اسرار امیز برایان شفر دانشجوی پزشکی

ناپدید اسرار امیز برایان شفر دانشجوی پزشکی

برایان شفر، دانشجوی 27 ساله پزشکی در ایالت اوهایو، در ساعات اولیه صبح 1 آوریل 2006 پس از اینکه توسط دوربین های مداربسته در حال ورود به یک بار بنام Ugly Tuna گرفته شد، ناپدید شد. برایان شفر به عنوان دانشجوی سال دوم پزشکی در ایالت اوهایو، آینده درخشانی در پیش داشت. اما همه چیز در 1 آوریل 2006 تغییر کرد، زمانی که یک شب در شهر برای جشن گرفتن آغاز تعطیلات بهاری با ناپدید شدن او به پایان رسید.

برایان شفر آخرین بار زمانی دیده شد که با هم اتاقی خود در حال رفت و آمد به بار بود که در جمع بسیاری از افراد دیگر و درست قبل از ساعت 2 بامداد، به طرز غیرقابل توضیحی ناپدید شد.

شب ناپدید شدن برایان شفر

برایان رندال شفر متولد 25 فوریه 1979 در پیکرینگتون، اوهایو، یک دانش آموز مسئول بود. پس از فارغ التحصیلی از دبیرستان در سال 1997، او به دانشگاه ایالتی اوهایو (OSU) رفت و در آنجا تحصیلات خود را در کالج پزشکی OSU در سال 2004 آغاز کرد. همانطور که شفر به همسالان خود گفت، اما رویای واقعی او راه اندازی یک گروه بود. او به سبک زندگی گرمسیری جیمی بافت کشیده شد و به اندازه کافی پرل جام را قبول داشت که لوگوی آنها را روی بازویش خالکوبی کرد. او در سال 2006 با دوست دخترش الکسیس واگونر آشنا شد. او همچنین دانشجوی سال دوم دانشکده پزشکی بود. نزدیکترین افراد به این زوج بر این باور بودند که او قصد دارد در سفر تعطیلات بهاری آنها به میامی که درست قبل از ناپدید شدن شفر برنامه ریزی شده بود، از او خواستگاری کند.

ناپدید اسرار امیز برایان شفر دانشجوی پزشکی


خانواده برایان شفر اولین بار در سال 2006 با مرگ مادرش بر اثر سرطان استخوان دچار تراژدی شد. سپس، در 31 مارس 2006، برایان شفر و هم اتاقی‌اش ویلیام «کلینت» فلورنس به سمت بار در منطقه دانشگاه کلمبوس رفتند، تا از فینال‌های بهاری خود خارج شوند. حدود ساعت 10 شب، شفر با دوست دخترش تماس گرفت تا سفر آنها را تایید کند و به او بگوید که دوستش دارد. واگونر پیش از دیدار مجدد با شفر در صبح دوشنبه به دیدار والدینش در تولدو رفت. پس از آن در بار Ugly Tuna، دو مرد به منطقه Arena و Short North رفتند، جایی که مردیث رید، دوست فلورانس را ملاقات کردند.

همانطور که فیلم‌های امنیتی خارج از بار تایید می‌کنند، هر سه آن‌ها ساعت 1:15 بامداد سوار بر پله برقی به ورودی طبقه دوم بار رفتند. به دلایلی، شفر قبل از ساعت 2:00 بامداد دوباره بیرون آمد و با دو زن در حال گفتگو دیده شد. 20 ثانیه قبل از ناپدید شدن فلورانس و رید چندین بار سعی کردند با او تماس بگیرند اما فایده ای نداشت و با بسته شدن بار به خانه رفتند. تماس های پدرش رندی شفر و واگنر نیز در تمام آخر هفته بی پاسخ ماند. صبح روز دوشنبه، برایان شفر پرواز خود را از دست داد. او در آن روز به عنوان مفقودی تعیین شد.


ناپدید اسرار امیز برایان شفر دانشجوی پزشکی

مدلی از آنچه برایان شفر ممکن است اکنون به نظر برسد.

در چند روز اول ناپدید شدن او، در هر زمان تا 50 پلیس به دنبال او می گشتند. دوستان و بستگان شفر مورد بازجویی قرار گرفتند و همه به جز هم اتاقی او که نپذیرفت، تست دروغ یاب را گذراندند. بنا به دلایلی، از آن دو زنی که او در حال گفتگو با آنها دیده شد، از آنها خواسته نشد که آزمایش بدهند. طبق گزارش‌ها، واگنر هر روز با تلفن همراه خود تماس می‌گرفت، اما مستقیماً به پست صوتی می‌رفت، تا این که یک شب در ماه سپتامبر که در واقع سه بار زنگ خورد. اما ارائه‌دهنده بی‌سیم شفر گفت که ممکن است یک نقص کامپیوتری باشد. علاوه بر این، تلفن او مجهز به GPS نبود، بنابراین مکان آن را نمی توان تعیین کرد، اما یک پینگ از تلفن در یک برج تلفن در 14 مایلی شمال غربی کلمبوس شناسایی شد. اگرچه ادی ودر از پرل جم از ناپدید شدن برایان شفر در کنسرت سینسیناتی صحبت کرد، اما اداره پلیس کلمبوس علیرغم شواهدی که در اختیار داشتند همچنان از این پرونده گیج شده بود.

آخرین فیلم برایان شفر از دوربین های امنیتی در بار Ugly Tuna به وضوح نشان می دهد که او در حال راه رفتن و بازگشت به سمت ورودی بار قبل از ناپدید شدن کامل است. مطمئناً این امکان وجود داشت که دوربین ها به سادگی شفر را قبل از ترک صحنه از دست داده باشند. اما یکی از دوربین ها به طور مداوم در اطراف حرکت می کرد در حالی که دوربین دیگر به صورت دستی کار می کرد. و در حالی که نوار یک خروجی دیگر نیز داشت، به محل ساخت و ساز آشفته ای منتهی شد. سپس بازرسان به این فکر کردند که آیا این بدان معناست که شاید شفر عمداً ناپدید شده باشد. او می توانست لباس هایش را عوض کند یا از در خروجی که به محل ساخت و ساز منتهی می شد، برود. اما خانواده شفر همیشه تاکید کرده اند که هیچ انگیزه ای برای جعل ناپدید شدنش وجود ندارد. 


ناپدید اسرار امیز برایان شفر دانشجوی پزشکی

آخرین فیلم از ورود برایان شفر به بار اما خارج نشدن.

جایی که پرونده برایان شفر امروز قرار دارد

وقتی در بیش از یک سال نه از کارت های اعتباری، نه حساب های بانکی و نه تلفن همراه برایان شفر حتی یک بار استفاده نشد، خانواده اش امید خود را به زنده بودن او از دست دادند. خانواده باقیمانده شفر فقط از برادر کوچکترش تشکیل شده است که همچنان در جستجوی او است. امید به طور خلاصه در سال 2020 آمد و رفت، زمانی که عکسی از مرد آمریکایی که در تیجوانا، مکزیک بی خانمان بود و شباهت عجیبی به شفر داشت، در فضای مجازی پخش شد. با این حال، پس از تجزیه و تحلیل دقیق صورت، FBI تشخیص داد که او شفر نیست. اگر برایان شفر زنده بود، 42 سال سن داشت. اداره تحقیقات جنایی اوهایو یک ماکت دیجیتالی از چهره او منتشر کرد تا این پیشرفت سنی را منعکس کند، به این امید که اگر هنوز زنده است، کسی به طور معجزه آسایی او را تشخیص دهد.

برای هر کسی که این کار را انجام دهد، سازمان Central Ohio Crime Stoppers یک جایزه 100000 دلاری در نظر گرفته است.
0 امتیاز توسط 0 نفر ثبت شده.

1 دیدگاه

فاطی مهمان
در 1403/01/14 پاسخ لغو کردن

سلام جواب رو پیدا کردم ان مرد که با دوتا زن حرف میزد
اولا که ان زن مرد را تهدید کرده وموقع قتل انها دور بین را دستکاری کردند تا پلیس ها فکر کنند ان مرد ناپدید شده ولی چرا بقیه ماجرا را از دوربین حذف نکردند؟
چون میخواستند پلیس ها فکر کنند ان مرد ناپدید شده

پاسخ : 🙄🙄🙄

ثبت دیدگاه

منتظر نظرات شما در مورد این پست هستیم :)
کد امنیتی رفرش