loading...

واندرز فارسی | جهان عجایب

ارتباطات جدید ایجاد کنید ، حمایت های همتایان را امتحان کنید ، سعی کن فکرتو باز کنی ، درمان های گفتاری ، مراقبت اجتماعی ، در مقایسه خود با دیگران مراقب باشید ... برخی افراد این ایده ها را مفید می دان

به واندرز فارسی خوش آمدید.

به واندرز فارسی جهان عجایب خوش آمدید

به سایت واندرز فارسی با انبوهی از عجایب جهان در موضوعات مختلف خوش آمدید.

کپی از مطالب تنها با لینک دادن به سایت ما در اخر هر مطلبی که کپی شده مجاز است.

نکته هایی برای کنترل احساس تنهایی

ارتباطات جدید ایجاد کنید ، حمایت های همتایان را امتحان کنید ، سعی کن فکرتو باز کنی ، درمان های گفتاری ، مراقبت اجتماعی ، در مقایسه خود با دیگران مراقب باشید ... برخی افراد این ایده ها را مفید می دانند، اما به یاد داشته باشید که چیزهای مختلف برای افراد مختلف در زمان های مختلف کار می کنند. فقط چیزی را امتحان کنید که با آن احساس راحتی می کنید و سعی کنید زیاد به خودتان فشار نیاورید. اگر چیزی برای شما کار نمی کند (یا همین الان احساس می کنید ممکن نیست)، می توانید چیز دیگری را امتحان کنید یا زمانی دیگر به آن بازگردید.

اگر برای مدت طولانی احساس تنهایی می‌کنید، حتی اگر از قبل افراد زیادی را می‌شناسید، فکر کردن در مورد تلاش برای ملاقات با افراد جدید یا باز شدن ارتباط با افراد برای اولین بار می‌تواند وحشتناک باشد. اما شما نیازی به عجله در هیچ کاری ندارید. به عنوان مثال، می‌توانید یک فعالیت آنلاین انجام دهید که در آن افراد دیگری در آن شرکت می‌کنند اما از شما انتظار نمی‌رود که با آنها تعامل داشته باشید، مانند یک درس نقاشی. یا اگر علاقه مند به پیوستن به یک گروه یا کلاس جدید هستید، می توانید از هر کسی که کلاس را اجرا می کند بپرسید که آیا می توانید در ابتدا فقط تماشا کنید، نه اینکه شرکت کنید. صرف دانستن اینکه افراد دیگر آنجا هستند ممکن است برای کمک به برخی از احساس تنهایی کافی باشد.

ارتباطات جدید ایجاد کنید اگر به دلیل عدم ارتباط اجتماعی رضایت بخش در زندگی خود احساس تنهایی می کنید، می توانید سعی کنید افراد بیشتری یا افراد مختلف را ملاقات کنید. سعی کنید بر اساس سرگرمی ها یا علایق خود به یک کلاس یا گروه بپیوندید. اگر نمی‌توانید شخصاً در جلسات شرکت کنید، این می‌تواند شامل گروه‌های آنلاین باشد.  اگر می توانید، داوطلب شدن راه خوبی برای ملاقات با مردم است. کمک به دیگران همچنین می تواند واقعاً به بهبود سلامت روان شما کمک کند. ممکن است احساس کنید که افراد زیادی را می شناسید، اما در واقع چیزی که اشتباه است این است که به آنها احساس نزدیکی نمی کنید، یا آنها به شما توجه لازم را نمی کنند. در این شرایط ممکن است کمک کند که احساسات خود را با دوستان و خانواده باز کنید و به اشتراک بگذارید.

گفتار درمانی به شما این امکان را می دهد که احساس تنهایی خود را کشف و درک کنید و می تواند به شما کمک کند تا راه های مثبتی برای مقابله با آنها ایجاد کنید. برای مثال، درمان می‌تواند فضایی را برای شما فراهم کند تا در مورد مشکلات عاطفی که ایجاد روابط رضایت‌بخش را برای شما دشوار می‌سازد، بحث کنید. اگر اضطراب در مورد موقعیت های اجتماعی باعث شده است که احساس انزوا کنید، درمان شناختی رفتاری (CBT) ممکن است کمک کند. این بر چگونگی تأثیر افکار، باورها و نگرش‌های شما بر احساسات و رفتار شما تمرکز می‌کند و به شما مهارت‌های مقابله برای مقابله با مشکلات مختلف را می‌آموزد. 

خیلی سخت است که خودمان را با دیگران مقایسه نکنیم. همه ما این کار را انجام می‌دهیم، اما آگاهی از این موضوع که همه چیز همیشه آنطور که از بیرون به نظر می‌رسد نیست، می‌تواند کمک کند. به عنوان مثال در رسانه های اجتماعی، ما اغلب فقط آنچه را که دیگران می خواهند در مورد زندگی خود به اشتراک بگذارند، می بینیم و این می تواند باعث شود که احساس کنیم تنها خودمان هستیم. مهم است که به خود یادآوری کنید که نمی‌دانید دیگران وقتی تنها هستند یا وقتی رسانه‌های اجتماعی آنها خاموش است چه احساسی دارند. 

احساس تنهایی می تواند بسیار استرس زا باشد و می تواند تأثیر زیادی بر سلامت عمومی شما داشته باشد، که ممکن است برداشتن گام های مثبت برای احساس بهتر را دشوارتر کند. به این فکر کنید که برخی از موارد زیر چگونه بر احساس شما تأثیر می گذارد و آیا می توانید کاری برای تغییر آنها انجام دهید: سعی کنید به اندازه کافی بخوابید. خواب بسیار کم یا زیاد می تواند تاثیر زیادی بر احساس شما داشته باشد. به رژیم غذایی خود فکر کنید. خوردن منظم و ثابت نگه داشتن قند خون می تواند در خلق و خوی و سطح انرژی شما تفاوت ایجاد کند. سعی کنید کمی فعالیت بدنی داشته باشید. ورزش می تواند واقعاً برای سلامت روانی شما مفید باشد و برخی افراد معتقدند که این ورزش به بهبود عزت نفس آنها کمک می کند. وقت خود را بیرون بگذرانید. گذراندن وقت در فضای سبز می تواند به سلامتی شما کمک کند. همچنین وقت خود را با حیوانات بگذرانید. برخی افراد متوجه می شوند که گذراندن وقت در کنار حیوانات می تواند به احساس تنهایی کمک کند، چه از طریق داشتن حیوان خانگی یا گذراندن وقت در کنار حیوانات در محیط طبیعی آنها. اگر محل زندگی شما امکان پذیر است، می توانید از یک جامعه محلی یا مزرعه شهری دیدن کنید از مصرف مواد مخدر و الکل خودداری کنید. در حالی که ممکن است بخواهید از مواد مخدر و الکل برای کنار آمدن با احساسات دشوار خود استفاده کنید، اما در درازمدت می توانند احساس بدتری در شما ایجاد کنند و از رویارویی با مشکلات اساسی شما جلوگیری کنند. 

برچسب ها روانشناسی ,
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
از اعماق اقیانوس ها تا دورترین نقاط فضا ، مطالب جالب و شگفت انگیز همینجاست.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • کدهای اختصاصی