loading...

واندرز فارسی | جهان عجایب

در کدام یک از شهرهای آمریکا احتمال بیشتری وجود دارد که با یک روح ترسناک اما بامزه روبرو شوید؟

شهر های تسخیر شده در آمریکا + تصاویر

در آستانه هالووین، بسیاری از آمریکایی ها به این فکر می کنند که تعطیلات را کجا بگذرانند. برخی از جویندگان هیجان این سوال را به طور دقیق تر مطرح می کنند: در کدام یک از شهرهای آمریکا احتمال بیشتری وجود دارد که با یک روح ترسناک اما بامزه روبرو شوند. به خصوص برای آنها فهرستی از ده شهر با ترسناک ترین مکان ها یا جاذبه های مربوط به هالووین تهیه شد.

پورتلند، اورگان جایگاه دهم را به خود اختصاص داد... پورتلند به دلیل تاریخ جالبش و البته تونل های شانگهای، که به خاطر ارواح فراوان خود مشهور هستند، به عنوان "شبح آورترین" شهر در شمال غربی اقیانوس آرام شهرت پیدا کرده است. واقعیت این است که در آغاز قرن نوزدهم، پورتلند بندر بزرگی بود که کشتی‌های زیادی از آن بازدید می‌کردند و همین امر امکان ربودن افراد ناآگاه از کافه‌ها یا هتل‌ها را فراهم کرد تا آنها را به شرق بفرستند. برای این کار از هزارتوی منشعب از تونل های زیرزمینی استفاده شد که هنوز در زیر خیابان های شهر وجود دارد. افراد آگاه می گویند که ارواح ربوده شده بدون هیچ ردی در زمان ما در تونل ها یافت می شوند.

جایگاه نهم را سانفرانسیسکو با میراث عظیم چندفرهنگی و تاریخ غنی بلایای طبیعی به خود اختصاص داده است. اینکه فقط زندان آلکاتراز وجود دارد که بازدیدکنندگانش مدام ارواح را در سلول‌ها می‌دیدند و صداهای مرموز را در کافه تریا می‌شنیدند.

در رتبه هشتم شیکاگو قرار دارد. یکی از جاذبه های اصلی شهر خانه هال است که توسط چارلز جی هال در سال 1856 ساخته شده است.

شهر های تسخیر شده در آمریکا + تصاویر

چارلستون، کارولینای جنوبی رتبه هفتم را در میان وحشتناک ترین شهرهای آمریکا کسب کرد... در شهری با چنین تاریخ و معماری غنی، طبیعی به نظر می رسد که برخی از ساکنان سابق آن هنوز در خیابان ها راه می روند. چارلستون یکی از قدیمی ترین شهرهای ایالات متحده است و ارواح در اینجا به اندازه افراد زنده حضور دارند. چندین ارواح به طور دائم در مسافرخانه Battery Carriage House، جایی که اغلب می توانید نورهای اسرارآمیز را ببینید، مستقر شده اند و اگر خوش شانس باشید، خود ارواح را خواهید دید.
مکان ششم را سنت آگوستین، قدیمی ترین شهر دائماً مسکونی در کشور گرفته است. قلعه ستاره‌ای شکل، Castillo de San Marcos، خانه بسیاری از ارواح در نظر گرفته می‌شود.
در مکان پنجم - سن آنتونیو، تگزاس ... این شهر "شکار شده" ترین شهر در ایالت است  که به خاطر ده ها ارواح و مکان های مرتبط مشهور است. به خصوص ارواح زیادی در این قلعه زندگی می کنند، در محلی که نبرد معروف آلامو در آن رخ داده است.
مقام چهارم به نیواورلئان رسید ... در گذشته، نیواورلئان - برده داری و دین وودو. هر دو پدیده اثر خود را در تاریخ شهر به جا گذاشته اند. مشهورترین روح شهر، ملکه وودو ماری لاوو است و قبرستان سنت لوئیس جن زده ترین قبرستان کشور در نظر گرفته می شود.
سالم، ماساچوست در رتبه سوم این فهرست قرار دارد که به شهر جادوگران معروف است. این شهر به دلیل محاکمه جادوگران سالم در سال 1692 معروف است. 19 جادوگر به جادوگری متهم و به اعدام با دار زدن محکوم شدند. بسیاری از گردشگران در هر سنی برای جشن گرفتن هالووین به اینجا می آیند.
شهر های تسخیر شده در آمریکا + تصاویر
گتیسبورگ، پنسیلوانیا در رتبه دوم کشور قرار دارد... در ژوئیه 1863، خونین ترین نبرد در تاریخ جنگ داخلی در اینجا اتفاق افتاد که در آن بیش از 50 هزار نفر کشته شدند. سایه این نبرد امروز بر سر شهر می چرخد و مکانی که نبرد در آن رخ داده است به افزایش فعالیت های ماوراء الطبیعه معروف است. شواهد مستند فراوانی از ظهور ارواح سربازان مرده در این مناطق از جمله ژنرال رابرت لی وجود دارد.
ساوانا، جورجیا در رتبه اول ارواح و ارواح قرار دارد... در سال 2002، موسسه فراروانشناسی آمریکا ساوانا را به عنوان جن زده ترین شهر معرفی کرد. این شهر با جنگ انقلابی، جنگ داخلی و نام ژنرال شرمن گره خورده است. این در رمان عرفانی جان برنت "نیمه شب در باغ خیر و شر" بر اساس رویدادهای واقعی توصیف شده است و یکی از مکان هایی است که آمریکایی ها دوست دارند برای جشن هالووین به آنجا بیایند.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
از اعماق اقیانوس ها تا دورترین نقاط فضا ، مطالب جالب و شگفت انگیز همینجاست.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • کدهای اختصاصی