loading...

واندرز فارسی | جهان عجایب

یکی از ساکنان بلغارستان خودش را بدشکل کرد و می خواست بزرگ ترین لب ها را داشته باشد. دختر بلغارستانی برای داشتن بزرگ ترین لب های دنیا تصمیم گرفت و می گوید هنوز به نتیجه مطلوب نرسیده است. با این حال،

به واندرز فارسی خوش آمدید.

به واندرز فارسی جهان عجایب خوش آمدید

به سایت واندرز فارسی با انبوهی از عجایب جهان در موضوعات مختلف خوش آمدید.

کپی از مطالب تنها با لینک دادن به سایت ما در اخر هر مطلبی که کپی شده مجاز است.

داشتن بزرگترین لب ها به قیمت بدشکل شدن در بلغارستان + عکس

یکی از ساکنان بلغارستان خودش را بدشکل کرد و می خواست بزرگ ترین لب ها را داشته باشد. دختر بلغارستانی برای داشتن بزرگ ترین لب های دنیا تصمیم گرفت و می گوید هنوز به نتیجه مطلوب نرسیده است. با این حال، لب های او تقریباً یک سوم صورتش را اشغال کرده است و حتی مشخص نیست که چگونه با آنها غذا میخورد.

آندریا امیلوا ایوانووا، 22 ساله ساکن بلغارستان، بیست بار یک فیلر مخصوص را به لب هایم پمپ کردم تا آنها واقعاً بزرگ شوند. بنابراین، جای تعجب نیست که اکنون ایوانووا تقریباً یک کپی دقیق از پری دریایی لب از کارتون شوروی "در دریای آبی، در فوم سفید" (1984) به نظر می رسد. لب های ایوانووا حداقل چهار برابر اندازه اصلی است. آنها باعث وحشت و انزجار بیشتر کسانی می شوند که این عکس ها را می بینند، اما خود ایوانووا به چنین "لب هایی" افتخار می کند و می خواهد در آینده لب های خود را بزرگتر کند. ایوانووا قبلاً چندین بار بدن خود را تغییر داده بود و لقب "باربی واقعی" را به خود اختصاص داده بود، اما اقدام اخیر او رادیکال ترین کاری است که او تا به حال با خود انجام داده است. او تصمیم گرفت تا خود را واقعاً صاحب بزرگترین لب جهان کند. عکس های ایوانووا در اینستاگرام باعث نظرات منفی زیادی می شود ، اما او آنها را نادیده می گیرد. او می گوید تنها چیزی که به آن گوش می دهد نظر خودش است. بسیاری می نویسند که دختر فقط خودش را بدشکل کرده و بعد از چند سال مشکلات جدی با این لب ها شروع می شود، ممکن است عفونت یا تورم ایجاد شود.

برچسب ها مرموز , جالب و دیدنی ,
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
از اعماق اقیانوس ها تا دورترین نقاط فضا ، مطالب جالب و شگفت انگیز همینجاست.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • کدهای اختصاصی