loading...

واندرز فارسی | جهان عجایب

محققان در تلاش برای کشف رمز و راز پری دریایی فیجی که بیش از 100 سال پیش در ژاپن کشف شد. به نظر می رسد این موجود حداقل سه گونه است و احتمالاً در نمایش های فرعی قرن نوزدهم به نمایش گذاشته شده است. در

به واندرز فارسی خوش آمدید.

به واندرز فارسی جهان عجایب خوش آمدید

به سایت واندرز فارسی با انبوهی از عجایب جهان در موضوعات مختلف خوش آمدید.

کپی از مطالب تنها با لینک دادن به سایت ما در اخر هر مطلبی که کپی شده مجاز است.

محققتان روی کشف راز پری دریایی ژاپنی کار میکنند + تصاویر

محققان در تلاش برای کشف رمز و راز پری دریایی فیجی که بیش از 100 سال پیش در ژاپن کشف شد. به نظر می رسد این موجود حداقل سه گونه است و احتمالاً در نمایش های فرعی قرن نوزدهم به نمایش گذاشته شده است. در سال 1906 یک ملوان نیروی دریایی به نام L.C. اسقف از ژاپن با یک یادگاری عجیب به خانه خود به اوهایو بازگشت: بقایای چیزی که به نظر می رسید یک «پری دریایی» کوچک، پنجه دار و اخمو. اکنون، محققان دانشگاه کنتاکی شمالی (NKU) در حال بررسی این شی هستند تا ببینند آیا می توانند منشأ آن را رمزگشایی کنند یا خیر.

ناتالی فریتز، آرشیودار انجمن تاریخی شهرستان کلارک در مرکز میراث جایی که پری دریایی در آنجا بود، به عنوان چیزی که بخشی از مجموعه ما برای مدت طولانی - 117 سال) بوده است - می دانم که من شخصاً مشتاقم که پاسخ هایی داشته باشم. دانشجویان رادیولوژی در NKU از اشعه ایکس و سی تی اسکن برای بررسی این شی کنجکاو استفاده کردند و اکنون معتقدند که این یک فرانکنشتاین از حداقل سه گونه است. این شامل قطعات میمون، ماهی و خزندگان است.

محققتان روی کشف راز پری دریایی ژاپنی کار میکنند + تصاویر

جوزف کرس، رادیولوژیست NKU که این موجود را مورد بررسی قرار داد، توضیح داد: «به نظر می‌رسد این موجود از حداقل سه گونه مختلف بیرونی است. سر و تنه یک میمون وجود دارد، به نظر می رسد دستان یک دوزیست تقریباً شبیه تمساح،یا نوعی مارمولک است. و سپس آن دم یک ماهی وجود دارد - دوباره، یک گونه ناشناخته. کرس اضافه کرد: بدیهی است که میکس شده است، تقریباً فرانکشتاین با هم بنابراین من می خواهم بدانم چه قسمت هایی به هم کشیده شده اند. اسکن ها همچنین چیزی را در مورد ساختار این شی نشان داد که حاوی میله‌های چوبی، فلزی است که به نظر می‌رسد پنجه‌ها را در جای خود نگه می‌دارد، مواد پنبه‌ای در بدن و نوعی «ساختار پاپیه ماشه» که به این موجود شکل می‌دهد.

محققتان روی کشف راز پری دریایی ژاپنی کار میکنند + تصاویر

اما چرا در وهله اول چنین شی عجیبی ساخته می شود؟ فریتز توضیح داد که احتمالاً این یک «پری دریایی فیجی» بوده است، یکی از جاذبه‌های نمایشی محبوب در قرن نوزدهم. او گفت: «پری‌های دریایی فیجی بخشی از مجموعه‌ها و نمایش‌های فرعی در اواخر دهه 1800 بودند. در ایالات متحده، حتی یک "پری دریایی" مشابه را در موزه آمریکایی در نیویورک به نمایش گذاشته شد تا اینکه در سال 1865 سوخت. پری دریایی اهدایی بیشاپ ظاهراً به طور مشابه در اطراف شهر در اوهایو به نمایش گذاشته شد، زیرا فریتز خاطرنشان کرد که افراد جامعه شروع کرده اند تا خاطرات خود را از دیدن آن به اشتراک بگذارند. او توضیح داد: "بعضی به یاد دارند که آن را در سالن یادبود، خانه جامعه تاریخی از سال 1926 تا 1986 به نمایش گذاشته اند." یک زن که پدرش در دهه 1970 کیوریتور بود، به یاد می‌آورد که وقتی در محل کار به ملاقات پدرش می‌رفت، تا حد مرگ می‌ترسید. گفته می شود، هنوز هم محققان امیدوارند چیزهای بیشتری در مورد این شی بیاموزند. انجمن تاریخی شهرستان کلارک در یک پست توضیح داد: تصاویر زیادی گرفته شده است، به خصوص با سی تی اسکن، بنابراین آنها هنوز داده های زیادی برای مرتب سازی دارند تا به ما پاسخ های دقیق تری بدهند.

کرس توضیح داد که او و محققان امیدوارند تا هر قسمت از پری دریایی مرموز را از نزدیک بررسی کنند. آیا این سوراخ‌های بینی تا جایی که ما فکر می‌کنیم حفره‌ی بین است ادامه می‌یابند و چقدر عمیق می‌روند؟» آیا می توانید ببینید که حفره گوش تا جایی که به مغز متصل می شود ادامه دارد؟ سپس، اطلاعات مربوط به پری دریایی نیز به باغ وحش سینسیناتی و آکواریوم نیوپورت ارسال خواهد شد تا کارشناسان آنجا بتوانند دقیقاً تعیین کنند که از کدام گونه برای ساخت آن استفاده شده است. و انجمن تاریخی شهرستان کلارک مشتاق است آنچه را که یافته اند به اشتراک بگذارد. همانطور که گفتند: ما هیجان زده هستیم که می توانیم اطلاعات بیشتری در مورد این "موجود کوچک عجیب و غریب" به اشتراک بگذاریم.

برچسب ها علمی , ترسناک ,
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
از اعماق اقیانوس ها تا دورترین نقاط فضا ، مطالب جالب و شگفت انگیز همینجاست.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • کدهای اختصاصی