loading...

واندرز فارسی | جهان عجایب

دیوندرا سوتار هندی (دوندرا سوتار) با چند انگشت به دنیا آمد. در عین حال او نه تنها روی دستانش انگشتان اضافه دارد، بلکه در هر دست و پا هفت انگشت دارد. روی دست‌هایش دو انگشت شست و دو انگشت کوچک دا

به واندرز فارسی خوش آمدید.

به واندرز فارسی جهان عجایب خوش آمدید

به سایت واندرز فارسی با انبوهی از عجایب جهان در موضوعات مختلف خوش آمدید.

کپی از مطالب تنها با لینک دادن به سایت ما در اخر هر مطلبی که کپی شده مجاز است.

رکورد عجیب داشتن 28 انگشت + تصاویر

دیوندرا سوتار هندی (دوندرا سوتار) با چند انگشت به دنیا آمد. در عین حال او نه تنها روی دستانش انگشتان اضافه دارد، بلکه در هر دست و پا هفت انگشت دارد. روی دست‌هایش دو انگشت شست و دو انگشت کوچک دارد که یکی از آنها رشد نکرده است و روی پاهایش دو انگشت اشاره و دو انگشت کوچک وجود دارد. در حال حاضر، دوندرا سوتار با 28 انگشت خود، رکورددار تعداد انگشتان دست به ازای هر نفر است. در همان زمان، از قضا او به عنوان یک نجار کار می کند و از ابزارهایی استفاده می کند که برای یک برس معمولی انسان ساخته شده است.

در حین کار گاهی اوقات انگشتان اضافی او زخمی می شود و باعث بریدگی می شود اما تا کنون خوشبختانه این مرد حتی یک انگشتش را هم قطع نکرده است. او اخیراً به دلیل بیشترین تعداد انگشتان دست در جهان در کتاب رکوردهای گینس ثبت شده است. و در زادگاهش هیمتناگر از دوران کودکی به "مردی با انگشتان بسیار" معروف است.

رکورد عجیب داشتن 28 انگشت + تصاویر

در کشورهای توسعه یافته، هنگام تولد نوزاد مبتلا به پلی داکتیلی، انگشتان اضافی اغلب در دو سال اول زندگی او قطع می شوند. اما در هند به در دسترس بودن پول از والدین کودک بستگی دارد، اگر خانواده فقیر باشد، کودک با انگشتان اضافی بزرگ می شود.

رکورد عجیب داشتن 28 انگشت + تصاویر

در سال 2010 در همان هند پسری به نام آکشات به دنیا آمد که 7 انگشت و 10 انگشت روی پاهایش داشت. سپس او رکورددار جهان شد، اما نه برای مدت طولانی، به محض اینکه او شانس آورد و انگشتان اضافی در بیمارستان قطع شد. این مورد اغلب ارثی است، اما در این خانواده، به جز او، هیچ کس دیگری چنین ناهنجاری مشابهی ندارد. دو فرزندش هم ندارند.

به دلیل انگشتان متعدد، پیدا کردن کفش مناسب برای مرد دشوار است و همچنین همیشه می ترسد که تصادفاً آسیب ببیند. با این حال، وضعیت او باعث ناراحتی او نمی شود، از آن خجالت نمی کشد و آن را قبح نمی داند.

رکورد عجیب داشتن 28 انگشت + تصاویر

برچسب ها جالب و دیدنی , عجیب ,
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
از اعماق اقیانوس ها تا دورترین نقاط فضا ، مطالب جالب و شگفت انگیز همینجاست.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • کدهای اختصاصی