loading...

واندرز فارسی | جهان عجایب

ثبت ازدواج یک حیوان، اجاره تخت یا امتحان کردن غذای سگ و گربه، همگی مشاغل حساسی هستند اما درآمد زیادی به همراه دارند.

عجیب ترین شغل های دنیا که پول زیادی در آن است + عکس

ثبت ازدواج یک حیوان، اجاره تخت یا امتحان کردن غذای سگ و گربه، همگی مشاغل حساسی هستند اما درآمد زیادی به همراه دارند. طبق آخرین گزارش اداره آمار کار ایالات متحده، مشاغل مرتبط با انرژی های تجدیدپذیر، داده ها و مراقبت های بهداشتی در 10 سال آینده در ایالات متحده به روند جدیدی تبدیل خواهند شد و مشاغل در حال رشد هستند. به 68.2٪. با این حال، در بسیاری از کشورها، انجام بسیاری از مشاغل خاص به دلیل الزامات سخت دشوار است. افرادی که این شغل را انجام می دهند معمولاً دومین حقوق بالا در بازار را دریافت می کنند.

شکار دندان کوسه فسیلی

شکار دندان های فسیلی کوسه شغلی عجیب و خطرناک محسوب می شود. قیمت یک دندان به اندازه آن بستگی دارد و از 250 تا 500 دلار متغیر است. حتی بسیاری از آنها بیش از 1000 دلار به فروش می رسند. تقاضا برای دندان های مگالودون اغلب از عرضه بیشتر است. آنهایی که بیش از 17.8 سانتی متر طول دارند کمیاب هستند اما همیشه مورد توجه هستند. به گزارش مجله SRQ، یکی از شناخته شده ترین شکارچیان حرفه ای دندان کوسه، Zach Frignoca از ساراسوتا (ایالت فلوریدا، ایالات متحده آمریکا) است.

این مرد 30 سال است که تمرین می کند. وسایل او صرفاً یک مخزن اکسیژن و چهار کیسه خالی است که دور سینه او بسته شده است. بر خلاف دیگر غواصانی که در خاک غنی از فسیل شنا می کنند، فریگنوکا از بالا شنا می کند و به زمین نگاه می کند تا دندان های فسیل شده کوسه مگالودون را پیدا کند. پس از هر شیرجه، او معمولا یک دندان کوسه مگالودون به طول 5-10 سانتی متر پیدا می کند. این شغل نه تنها اشتیاق کشف فسیل های دندان کوسه را برآورده می کند، بلکه منبع عظیمی از درآمد ارزشمند از آن فسیل را نیز فراهم می کند.

عجیب ترین شغل های دنیا که پول زیادی در آن است + عکس


چشیدن غذای سگ و گربه

به گزارش گاردین، وظیفه اصلی این کار چشیدن غذاهای کنسرو شده حیوانات خانگی برای تجزیه و تحلیل هر نمونه غذا، یافتن طعم، بافت و اظهار نظر برای بهبود و اطمینان از کیفیت است. آقای فیلیپ ولز مدیر عامل غذای حیوانات خانگی Lily's Kitchen - گفت: "حقوق بخش کنترل کیفیت 20000 پوند است. این حرفه در حال تبدیل شدن به یک ترند در چین است و توسط بسیاری از جوانان انتخاب می شود. در شانگهای، حقوق ماهانه یک طعم دهنده غذای سگ و گربه بین 10000 تا 20000 یوان است. در شیان، رقم اولیه 7000 یوان (حدود 25.3 میلیون دونگ) است. به گفته Oddity Central، این شغل حتی تا 75000 دلار آمریکا در سال حقوق و دستمزد خوبی می دهد. با این حال، چشیدن غذای سگ و گربه برای افراد حساس و مستعد تهوع ناشی از مزه های عجیب و غریب مناسب نیست.

عجیب ترین شغل های دنیا که پول زیادی در آن است + عکس


خواب برای اجاره

بسیاری از شرکت ها در سراسر جهان افرادی را استخدام می کنند که می توانند از 9 ساعت تا 14 ساعت در روز بخوابند. هدف از این کار تحقیق و تولید محصولاتی است که عملکرد و خواب را بهبود می بخشد. Wakefit - یک شرکت متخصص در ایجاد محصولات پشتیبانی خواب در هند، کارمندانی را برای خواب مداوم به مدت 100 روز با مبلغ 100000 روپیه استخدام کرده است. این کار را می توان در خانه انجام داد، فقط باید گزارش روزانه را ثبت و برای شرکت ارسال کنید.

بر اساس دفتر آمار کار ایالات متحده، حقوق "خوابانده ها" حدود 15000 دلار آمریکا (معادل 343 میلیون VND در سال) است. با این حال، این تعداد ممکن است بر اساس عوامل بسیاری مانند سابقه کار، مدت زمان پروژه متفاوت باشد. به طور خاص، بخش پزشکی خواب دانشکده پزشکی هاروارد در بسیاری از پروژه ها حدود 10125 دلار هزینه کرد. برای مطالعه ای که کمی بیش از یک ماه به طول انجامید. بنابراین، حرفه خواب اجاره ای اغلب با یک شغل سبک پردرآمد مقایسه می شود که بسیاری از مردم آن را دوست دارند.


ثبت ازدواج برای حیوانات

این یک افسانه به نظر می رسد، اما خدمات عروسی برای زوج های حیوان خانگی در بریتانیا در حال افزایش است. مبلغ اولیه ای که باید برای عروسی حیوان خانگی بپردازید، 150 پوند با احتساب محل برگزاری عروسی در چمن، تنظیم نذر عروسی است. در واقع، بسیاری از مشتریان حتی چندین برابر بیشتر از این تعداد برای برگزاری عروسی باشکوه برای حیوان خانگی خود هزینه می کنند. یک طراح قدیمی عروسی حیوانات به اشتراک گذاشت که یک مشتری زمانی 32000 دلار آمریکا (بیش از 700 میلیون VND) را برای آماده سازی عروسی از جمله چنگ، آبنمای شکلاتی با ارتفاع نزدیک به 2 متر، طراحی پیچیده گل های تازه خرج کرده است. در حال حاضر هیچ مرجع قانونی در دنیا وجود ندارد که اسناد ازدواج حیوانات را به رسمیت بشناسد. اما این شغل برای کارگران دردسری ایجاد نمی کند و حتی به آنها کمک می کند تا درآمد هنگفتی داشته باشند.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
از اعماق اقیانوس ها تا دورترین نقاط فضا ، مطالب جالب و شگفت انگیز همینجاست.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • کدهای اختصاصی