loading...

واندرز فارسی | جهان عجایب

یک کارگردان آرژانتینی بیش از شش ماه با تیم خود کار کرده است تا فیلمی ترسناک بر اساس داستان های واقعی درباره یوفوها و دیگر رویدادهای ماوراء الطبیعه در عجیب ترین دریاچه روی زمین بسازد. او در ویدیوی خو

به واندرز فارسی خوش آمدید.

به واندرز فارسی جهان عجایب خوش آمدید

به سایت واندرز فارسی با انبوهی از عجایب جهان در موضوعات مختلف خوش آمدید.

کپی از مطالب تنها با لینک دادن به سایت ما در اخر هر مطلبی که کپی شده مجاز است.

دریاچه مرموز دایره ای که در حال چرخش است + تصاویر

یک کارگردان آرژانتینی بیش از شش ماه با تیم خود کار کرده است تا فیلمی ترسناک بر اساس داستان های واقعی درباره یوفوها و دیگر رویدادهای ماوراء الطبیعه در عجیب ترین دریاچه روی زمین بسازد. او در ویدیوی خود مختصات این مکان را در گوگل ارث باز می کند. در نزدیکی بوئنوس آیرس، دریاچه ای کاملا گرد به قطر حدود 120 متر با جزیره ای گرد غیرعادی وجود دارد که بر محور خود حرکت می کند و می چرخد. این دریاچه چگونه به وجود آمد؟ چرا جزیره در حال حرکت است؟

چرا شکل خود را حفظ می کند و فرو نمی ریزد؟ چگونه ممکن است که دریاچه غرق جلبک نشده باشد؟ گروه فیلم تصمیم گرفتند برای این سؤالات پاسخ پیدا کنند. گروهی از محققان در 8 ساعت پیاده روی در مسیرهای مختلف به محل رسیدند. ما متوجه شدیم که آب فوق العاده زلال و سرد است که در این منطقه بسیار غیرعادی است. پایین آن بر خلاف باتلاق های اطراف جامد است. جزیره در مرکز دریاچه در حال حرکت است. ما نمی دانیم چرا، اما انگار شنا می کند.

دریاچه مرموز دایره ای که در حال چرخش است + تصاویر

دریاچه مرموز دایره ای که در حال چرخش است + تصاویر

برای کشف تمام اسرار دریاچه، گروه فیلمبرداری تصمیم گرفتند به عنوان بخشی از یک سفر علمی همراه با زمین شناسان، زیست شناسان، یوفولوژیست ها، مجهز به تجهیزات غواصی، هواپیماهای بدون سرنشین و سایر تجهیزات برای تجزیه و تحلیل آب، خاک، گیاهان به اینجا برگردند. علاوه بر این، تیم قصد دارد فیلمی بر اساس داستان های ماوراء طبیعی که مردم محلی درباره این مکان گفته اند بسازند. اسکات کی وارینگ، یوفولوژیست معتبر می گوید: فکر می کنم این بیگانگان سعی می کنند ورودی پایگاه زیرزمینی خود را پنهان کنند. - ابعاد دریاچه مدور به اندازه ای است که یک بشقاب پرنده 100 متری به داخل آن عبور کند. برای کشف ته این جزیره شناور باید غواصی کنید.

برچسب ها ترسناک , یوفو , عجیب , مرموز ,
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
از اعماق اقیانوس ها تا دورترین نقاط فضا ، مطالب جالب و شگفت انگیز همینجاست.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • کدهای اختصاصی