آمار
مطالب اصلی سایتمطالب جالب و خواندنی

این غول 240 سانتی به دنبال زندگی مناسب است

این غول 240 سانتی به دنبال زندگی مناسب است

براک براون 22 ساله اهل میشیگان به 7 فوت و 9 اینچ (240 سانتی متر) رسیده است و چند سال پیش به عنوان قدبلندترین نوجوان جهان نام گرفت. براک دارای سندرم مادرزادی سوتوس است، یک اختلال ژنتیکی که به نام غول‌پیکر مغزی نیز شناخته می‌شود. وقتی براک کودک بود و به مهدکودک رفت، قد او قبلاً بیش از 153 سانتی متر بود. اکنون براک به دلیل رشد غیرطبیعی خود به یک خیاط لباس سفارش می دهد و در یک تخت مخصوص به طول 250 سانتی متر می خوابد. او همچنین یک صندلی راحتی مخصوص قد خود دارد.

این غول 240 سانتی به دنبال زندگی مناسب است

به دلیل غول پیکر بودن، براک نه تنها قد بلندی دارد، بلکه بسیار حجیم است. او همچنین دیابت دارد و راه رفتن زیاد برایش مشکل است.

با این حال، براک نمی خواهد زندگی خود را فقط به عنوان یک فرد غیر معمول بگذراند، او آرزو دارد روزی رستوران خود را باز کند. او اخیراً شغل رویایی دیگری در مرکز ورزشی YMCA پیدا کرده است. در دوران نوجوانی، براک با رشد خیره‌کننده 6 اینچ در سال رشد می‌کرد و زمانی که وارد دبیرستان شد، قدش 7 فوت (213 سانتی‌متر) بود.

این غول 240 سانتی به دنبال زندگی مناسب است

سندرم سوتوس به معنای جهش در ژن NSD1 است که باعث می شود فرد به رشد خود ادامه دهد. براک همچنان هر سال به کندی رشد می کند و هیچ کس نمی داند چه زمانی متوقف می شود. به دلیل همان سندرم سوتوس، براک تنها یک کلیه، انحنای ستون فقرات و باریک شدن طناب نخاعی دارد. بنابراین، براک تقریباً دائماً از دردهای بی وقفه رنج می برد، اما او نمی خواهد مانند یک فرد معلول با قرص زندگی کند.

به دلیل مشکلات پزشکی، یافتن شغل عادی برای او غیرممکن بود، اما او مدت ها آرزوی کار در یک سازمان ورزشی را داشت و در نهایت به چنین مرکزی منتقل شد. درست است، او فقط یک بار در هفته روزهای شنبه در آنجا کار می کند.

0 امتیاز توسط 0 نفر ثبت شده.

0 دیدگاه

ثبت دیدگاه

منتظر نظرات شما در مورد این پست هستیم :)
کد امنیتی رفرش