loading...

واندرز فارسی | جهان عجایب

مرگ اسرارآمیز یک دستیار کشاورز از دهکده‌ای کوچک در نزدیکی شهر سیگواتپک (هندوراس) شایعات متعددی مبنی بر کشته شدن توسط چوپاکابرا برانگیخت. سایت محلی Tiempo.hn در این باره می نویسد. دستیار کشاورز

به واندرز فارسی خوش آمدید.

به واندرز فارسی جهان عجایب خوش آمدید

به سایت واندرز فارسی با انبوهی از عجایب جهان در موضوعات مختلف خوش آمدید.

کپی از مطالب تنها با لینک دادن به سایت ما در اخر هر مطلبی که کپی شده مجاز است.

چوپاکابرا یک ساکن هندوراس را کشت

مرگ اسرارآمیز یک دستیار کشاورز از دهکده‌ای کوچک در نزدیکی شهر سیگواتپک (هندوراس) شایعات متعددی مبنی بر کشته شدن توسط چوپاکابرا برانگیخت. سایت محلی Tiempo.hn در این باره می نویسد. دستیار کشاورز روز سه شنبه در اوایل فوریه پس از حمله یک حیوان مرموز و مکیدن تمام خون او جسد پیدا شد. جزئیات ماجرا از صحبت های همسایه ها مشخص است. درست است، مشخص نشده است که آیا آنها واقعاً چیزی دیده اند یا اینکه داستان آنها فقط بر اساس فرضیات است.

چوپاکابرا یک ساکن هندوراس را کشت

همسایه ها گفتند که این شخص بعد از یک روز کاری پرمشغله خسته شد و تصمیم گرفت استراحت کند. برای این کار زیر سایه درختی کنار سنگ ها دراز کشید و کفش هایش را در آورد. مرد نگون بخت متوجه نشد که در کنار محل استراحتش حفره ای از حیوان وجود دارد و وقتی در کنار آن مستقر شد حیوانی ناشناس از لانه بیرون پرید و پاشنه برهنه اش را محکم با دندان هایش گرفت. حیوان نه تنها مرد را گاز گرفت، بلکه شروع به مکیدن خون از او کرد و به زودی کارگر بر اثر از دست دادن خون در دم جان باخت.

جسد این مرد را بستگانش تنها شب هنگام که نگران نبودن او در خانه بودند پیدا کردند و به دنبال او رفتند. به گفته مردم داغدار، جسد متوفی کاملاً رنگ پریده بود و «حتی یک قطره خون در آن نبود». در حال حاضر جزئیات بیشتری از این پرونده مشخص نیست. پلیس در حال بررسی شرایط این حادثه است.

چوپاکابرا در هندوراس

در آوریل 2018، چندین کشاورز اظهار داشتند که چوپاکابرا 30 گاو را در کمتر از یک ماه کشته است. در ماه می 2017، چیزی بیش از 35 حیوان خانگی را در روستای مونتری کشت و مردم محلی وحشت کردند. در سال 2009، 15 گوسفند توسط یک شکارچی ناشناس در شهرستان اسپارتا کشته شدند. کشاورزان محلی فوراً چوپاکابرا را مسئول مرگ آنها دانستند.

چوپاکابرا کیست

 یک شکارچی ناشناس است که ظاهراً به دام حمله می کند و خون را از آن می مکد. پس از چنین حملاتی، مردم حیواناتی را مرده و بی خون می یابند و روی بدن آنها از زخم ها، اساساً فقط چند سوراخ در گردن وجود دارد. حملات چوپاکابرا در سال 1950 در پورتوریکو آغاز شد (کلمه chupacabra به معنی "مکیده شدن خون بز" است)، اما به سرعت در سراسر جهان گسترش یافت. هنوز هیچکس نتوانسته وجود واقعی این حیوان را ثابت کند، هرچند بارها آن را دیده اند. چوپاکابرا اغلب به عنوان موجودی دو پا یا چهار پا با پوست برهنه و خارهای پشت خود و همچنین با زبان نازک دراز توصیف می شود. فعالیت‌های آن یا با آزمایش‌های مخفی ایالات متحده و یا با بیگانگان مرتبط است که گویا چوپاکابرا برای آنها «مواد بیولوژیکی» به دست می‌آورد. شکاکان بر این باورند که سگ های وحشی یا سایر شکارچیان محلی در پشت همه حملات منتسب به چوپاکابرا هستند.

برچسب ها ترسناک , عجیب , مرموز ,
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
از اعماق اقیانوس ها تا دورترین نقاط فضا ، مطالب جالب و شگفت انگیز همینجاست.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • کدهای اختصاصی