loading...

واندرز فارسی | جهان عجایب

بین سال‌های 1979 تا 1981، دیوید کارپنتر افراد زیادی را در مسیرهای طبیعی خلیج به قتل رساند که در برخی پارک‌ها علائم هشداردهنده شوم «تنها پیاده‌روی نکن» نصب شد.

جنایات وحشتناک دیوید کارپنتر

بین سال‌های 1979 تا 1981، دیوید کارپنتر افراد زیادی را در مسیرهای طبیعی خلیج به قتل رساند که در برخی پارک‌ها علائم هشداردهنده شوم تنها پیاده‌روی نکن» نصب شد.در پاییز سال 1980، پلیس منطقه خلیج به مردم هشدار داد که یک قاتل سریالی مراسم با مشکل شدید روانی آزاد شده است. او به دلیل شکار قربانیان در مسیرهای محلی به قاتل کنار مسیر معروف شد. اما نام اصلی او دیوید کارپنتر بود.

نجاری که سابقه طولانی تجاوز جنسی داشت، حداقل هشت نفر را بین سال 1979 و دستگیری خود در سال 1981 کشت. او در مسیرهای جنگلی در کمین بود، سپس قربانیانش را با التماس برای جانشان مورد تجاوز قرار داد و شکنجه روانی کرد. . اما چند ماه طول کشید تا پلیس کارپنتر را ردیابی کند. برای مدت طولانی، این قاتل زنجیره ای شرور کاملاً نادیده گرفته می شد.

سالهای اولیه نگران کننده دیوید کارپنتر:

دیوید کارپنتر مدت ها قبل از اینکه به عنوان قاتل Trailside شناخته شود، سابقه خشونت جنسی داشت. به گفته SF Gate، او که در 6 مه 1930 متولد شد، اولین بار در سن 17 سالگی پس از آزار یک دختر سه ساله متهم به یک جنایت جنسی شد. برای آن کارپنتر برای مدت کوتاهی نهادینه شد. در بزرگسالی، کارپنتر تمایلات خشونت آمیزتری از خود نشان داد. در سال 1960، او قبل از اینکه با چاقو و چکش به زنی حمله کند، سعی کرد به زن جوانی به نام لوئیس دی اندراد - مادر لیزا رینا، ستاره خانه‌دار واقعی بورلی هیلز - تجاوز کند. حمله او توسط یک پلیس نظامی که تصادفی متوجه رانندگی کارپنتر در جاده‌ای متروکه شده بود، متوقف شد. به گزارش A&E، کارپنتر هفت سال و نیم را در زندان گذراند، اما پس از آزادی، تقریباً بلافاصله دوباره به دلیل سرقت، آدم ربایی و تجاوز جنسی دستگیر شد. در همان زمان، یک روانپزشک مشخصات کارپنتر را معرفی کرد و نتیجه گیری نگران کننده ای در مورد رفتار احتمالی آینده او ارائه کرد.

جنایات وحشتناک دیوید کارپنتر

دیوید کارپنتر از سنین جوانی تمایلات خشونت آمیز را نشان داد.

به گفته SF Gate، روانپزشک هشدار داد: «از هشت سالگی، هر زمان که تحت استرس شدید قرار می گرفت، مرتکب یک تخلف جنسی می شود. تنها راهی که او می تواند درست فکر کند... تجاوز به نزدیکترین زن است. به زودی گفته های روانپزشک ثابت شد. مدت کوتاهی پس از آزادی مشروط دیوید کارپنتر در می 1979، قاتل Trailside برای اولین بار حمله خود را آغاز کرد.

قربانیان قاتل Trailside:

از اوت 1979، شخصی شروع به کشتن زنانی کرد که در مسیرهای منطقه خلیج در حال پیاده روی یا دویدن بودند. از آن زمان تا اکتبر 1980، ادا کین 44 ساله، باربارا شوارتز 23 ساله و آن ایولین آلدرسون 26 ساله در مسیر کوه تام به قتل رسیدند و مری فرانسیس بنت 23 ساله در لندز اند به قتل رسید.

جنایات وحشتناک دیوید کارپنتر

مری فرانسیس بنت که جسدش در اکتبر 1979 پیدا شد، توسط قاتل 25 ضربه چاقو خورد.

کین و اندرسون تیرباران شده بودند. شوارتز و بنت چاقو خورده بودند. به گفته اس‌اف گیت، قتل بنت وحشیانه بود، زیرا قاتل او ۲۵ ضربه چاقو به او زده بود. در پاییز 1980، حتی تعداد بیشتری از قربانیان Trailside Killer کشف شدند. سینتیا مورلند هجده ساله و نامزدش، ریچارد استورز 19 ساله، دایان اوکانل 22 ساله، 22 ساله و شاونا می 23 ساله همگی با شلیک گلوله در اسکای تریل در پوینت پیدا شدند.

جنایات وحشتناک دیوید کارپنتر

تصویر بالا تابلویی که به کوهنوردان درباره قاتل Trailside هشدار می دهد.

تابلوهای هشداردهنده در مسیرهای راهرو در پوینت ریس، «تنها پیاده روی نکنید». زنان باید به ویژه محتاط باشند. پلیس به کوهنوردانی که به مسیرها می‌آمدند هشدار داد و این خبر را در سراسر منطقه خلیج پخش کرد که یک قاتل آزاد وجود دارد. کلانتر الهاونشتاین در یک کنفرانس مطبوعاتی در نوامبر 1980 گفت: «قاتل که مشکل روانی شدیدی دارد، انگیزه دارد تا قربانیان را قبل از قتل در درجاتی از ناراحتی قرار دهد. اگرچه مسیرها تا حد زیادی خالی شد زیرا کوهنوردان ترسیده در خانه ماندند، قاتل Trailside به کشتن ادامه داد. در 29 مارس 1981، قاتل زنجیره ای به الن هانسن 20 ساله و دوست پسرش، استیو هارتل 20 ساله حمله کرد. او هانسن را کشت، اما هارتل پس از اصابت گلوله به گردن جان سالم به در برد. و در ماه مه 1981، آخرین قربانی خود، هدر اسکاگز 20 ساله را کشت.

چگونه دیوید کارپنتر دستگیر شد:

جنایات وحشتناک دیوید کارپنتر

دیوید کارپنتر پس از چندین دهه زندان، هنوز ارتکاب قتل را انکار می کند.

تا زمانی که دیوید کارپنتر قربانی نهایی خود را کشت، ردپایی از شواهد در پی خشونت خود باقی گذاشته بود. هارتل که از حمله وحشیانه کارپنتر جان سالم به در برد، توانست به پلیس توضیحاتی درباره قاتل بدهد. و اسکاگز مدت کوتاهی پس از اینکه قرار بود با کارپنتر درباره شغلی ملاقات کند ناپدید شده بود. علاوه بر این، نکاتی پلیس را به درب کارپنتر رساندند. لس‌آنجلس تایمز گزارش می‌دهد که سه خبرساز با خط ویژه «قاتل کنار مسیر» تماس گرفتند و به پلیس توصیه کردند که کارپنتر را بررسی کند، از جمله دوست دختر قدیمی‌اش که او را از یک نقاشی ترکیبی شناسایی کرده بود. تا آن زمان، دیوید کارپنتر در میان بیش از 160 مظنون Trailside Killer نبود. او زمانی که در آزادی مشروط بود زندگی آرامی داشت و در لیست مجرمان جنسی قرار نگرفت. به گفته SF Gate، در ژوئیه 1981، آنها حتی اسلحه ای پیدا کردند که هم به کارپنتر و هم به هفت نفر از قربانیان Trailside Killer مربوط می شد.

اما اگرچه کارپنتر در بیشتر حملات مشکوک Trailside Killer به قتل، اقدام به قتل، تجاوز و اقدام به تجاوز جنسی متهم شد، او همچنان انکار کرد که او قاتل Trailside است. کارپنتر در مصاحبه ای در سال 2013 ادعا کرد: «من مظنون منطقی بودم.» همه قبل از اینکه متهم به هر یک از آن قتل ها شوم، متقاعد شده بودند که من قاتل تریل ساید هستم. حتی بازرسان هم می‌دانستند که من بی‌گناهم.» DNA اما داستان دیگری را بیان کرد. در سال 2010، شواهد دی‌ان‌ای کارپنتر را به طور قطعی با قتل بنت مرتبط می‌کرد، اگرچه او تنها مظنون مرگ کین و شوارتز در نظر گرفته می‌شود.

امروزه دیوید کارپنتر پیرترین زندانی محکوم به اعدام در کالیفرنیا است. اگرچه ایالت در حال حاضر در حال از بین بردن مجازات اعدام خود است، کارپنتر مطمئناً در آنجا خواهد مرد. میراث وحشتناک او اکنون به کلی فراموش شده است. اما بسیاری از مردم هنوز به یاد دارند که چه زمانی تابلوها به مردم هشدار می‌دادند که به تنهایی پیاده‌روی نکنند و زمانی که یک قاتل وحشتناک در اعماق جنگل‌های کالیفرنیا کمین کرده بود.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
از اعماق اقیانوس ها تا دورترین نقاط فضا ، مطالب جالب و شگفت انگیز همینجاست.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • کدهای اختصاصی