loading...

واندرز فارسی | جهان عجایب

به طور رسمی، این شهرک متروکه بوستون میلز نامیده می شود و به طور غیررسمی، به دلیل بسیاری از اتفاقات وحشتناکی که در اینجا رخ می دهد، آن را شهر جهنمی Helltown یا هل تاون می نامند. هل تاون در حومه شهرست

به واندرز فارسی خوش آمدید.

به واندرز فارسی جهان عجایب خوش آمدید

به سایت واندرز فارسی با انبوهی از عجایب جهان در موضوعات مختلف خوش آمدید.

کپی از مطالب تنها با لینک دادن به سایت ما در اخر هر مطلبی که کپی شده مجاز است.

افسانه های ترسناک پیرامون شهر متروکه جهنمی در اوهایو + تصاویر

به طور رسمی، این شهرک متروکه بوستون میلز نامیده می شود و به طور غیررسمی، به دلیل بسیاری از اتفاقات وحشتناکی که در اینجا رخ می دهد، آن را شهر جهنمی Helltown یا هل تاون می نامند. هل تاون در حومه شهرستان سامیت، اوهایو گم شده است. چندین خانه هنوز در اینجا حفظ شده است، و مسیرهای راه آهن در وضعیت خوبی هستند، اما همه اینها مملو از علف و درخت است. بوستون میلز توسط مهاجران فرانسوی در قرن هفدهم تأسیس شد و خود شهر در سال 1806 پدیدار شد. برای مدت طولانی مکانی نسبتاً مرفه بود، اما در دهه 1960 دولت ایالات متحده تصمیم گرفت پارک ملی دره Cuyahoga را در این مکان ایجاد کند.

افسانه های ترسناک پیرامون شهر متروکه جهنمی در اوهایو + تصاویر

زمین شهر توسط دولت خریده شد و ساکنان یکی یکی اینجا را ترک کردند. ثروتمندترین ها سعی کردند با مقامات بحث کنند، اما چیزی به دست نیاوردند و مجبور شدند خانه های شخصی بزرگ خود را رها کنند. تا سال 1974، هیچ کس در اینجا باقی نمانده بود. بقایای خانه‌های بزرگ بیشتر بخش عمده شهر جهنمی کنونی را تشکیل می‌دهند، زیرا خانه‌های کوچک‌تر سوخته یا خود فرو ریختند. و پروژه با پارک ملی هرگز محقق نشد. بوستون میلز در دهه های بعد به سرعت رشد کرد و طبیعت تلفات خود را پس گرفت.

به سختی می توان گفت که داستان فعالیت های ماوراء الطبیعه در بقایای متروکه بوستون میلز از کجا آمده است و اولین بار چه کسی آن را شهر جهنمی نامید. این احتمالاً پس از آن آغاز شد که جوامع مذهبی مختلف، عمدتاً شیطان پرستان، شروع به سفر به اینجا کردند و گرافیتی های ترسناک خود را بر روی خانه های آنجا گذاشتند. سپس داستان هایی در مورد اجساد حیوانات تکه تکه شده در اینجا و آنجا وجود داشت. گفته می شد که در طی مراسم ترسناک حیوانات را قربانی می کردند. و سپس آنها شروع به یافتن بقایای تکه تکه شده افراد در اینجا کردند. سپس صحبت شد که در ساختمان کلیسای قدیمی آتش قرمزی در شب در پنجره ها می سوزد. سپس بسیاری از جاده های منتهی به شهر توسط شخصی برای ورود خودروها مسدود شد. الان هم تابلوهای منع در آنجا وجود دارد.

افسانه های ترسناک پیرامون شهر متروکه جهنمی در اوهایو + تصاویر

یکی دیگر از افسانه های وهم انگیز مربوط به اتوبوس زنگ زده مدرسه است که قبلاً در نزدیکی ورودی شهر پارک شده بود. می گویند اینها بقایای اتوبوسی است که به نوعی بچه ها را در یک گردش از یک شهر همسایه به اینجا آورده است و یکی این بچه ها یا همه را یکی یکی یا تعدادی از آنها را کشته است توسط یک دیوانه، یا همان فرقه گرایان. پس از آن راه ها مسدود شد. یکی از کاربران سایت "ویرد اوهایو" به نسخه دیگری از این افسانه گفت:

«یک خانه متروکه وجود دارد که پر از درخت است، و یک اتوبوس مدرسه سالهاست که در کنار جاده پارک شده است. داستان چگونگی رسیدن به آنجا هر بار مرا می لرزاند. اتوبوس حامل گروهی از دانش‌آموزان دبیرستانی بود که به سمت یک پیست اسکی محلی می‌رفتند. اما در حالی که از جاده بوستون میلز عبور می کردند، زنی مسن از جلوی اتوبوس بیرون آمد و دستانش را تکان داد تا اتوبوس را متوقف کند. وقتی راننده پیاده شد، شروع کرد به گریه کردن که کودکی زخمی در خانه اش است و به کمک نیاز دارد. راننده اتوبوس تصمیم گرفت به او کمک کند و به سمت جاده بوستون میلز پیچید. وقتی اتوبوس به خانه قدیمی رسید، شیطان پرستان از خانه بیرون پریدند و همه افراد اتوبوس را کشتند. بیش از 30 سال پیش این اتفاق افتاد و اتوبوس سال ها آنجا ایستاده بود، در جایی نه چندان دور از ورودی شهر و تابلویی با نام "Helltown". من شخصاً بارها این اتوبوس را دیدم قبل از اینکه مقامات در نهایت آن را حذف کنند. و اتوبوس بسیار ترسناک به نظر می رسید. جای تعجب نیست که اجساد مثله شده در جنگل های نزدیک این مکان پیدا می شود. این مکان واقعاً شیطانی است، من آن را با چشمان خودم دیدم."

افسانه های ترسناک پیرامون شهر متروکه جهنمی در اوهایو + تصاویر

اغلب گفته می شود که صدای جیغ کودکان در نزدیکی اتوبوس و در خانه شنیده می شود و ارواح کودکان مرده نیز در آنجا دیده می شود. شخصی گفت که در آنجا روح مردی را دید که سیگاری در دست داشت و گویا یکی از قاتلان بود. یک سری دیگر از افسانه های شوم مربوط به یک کشتارگاه متروکه است که دیگر وجود ندارد. گفته می شود در این مکان یک دیوانه محلی قربانیان خود را قبل از اینکه بقایای آنها را به جنگل بیندازد قصابی می کند. همچنین داستان هایی وجود دارد که در دهه 1980 در مجاورت شهر جهنم یک کامیون با زباله های سمی واژگون شد که باعث جهش حیوانات و گیاهان محلی شد.

افسانه های ترسناک پیرامون شهر متروکه جهنمی در اوهایو + تصاویر

محبوب ترین حیوانات جهش یافته نوعی "پیتون شبه جزیره" (Peninsula Python) است - یک مار بزرگ که حتی می تواند به انسان حمله کند. هیچ واقعیت رسمی تایید شده ای از نشت زباله های سمی وجود ندارد. داستان دیگری حکایت از خانه کوچکی دارد که به تنهایی در میان درختان ایستاده و در پنجره های آن می توان نور را دید. ظاهراً یک جادوگر و ارواح در خانه زندگی می کنند. یکی دیگر از مکان های ترسناک، قبرستان قدیمی بوستون میلز است. گاهی اوقات در آنجا متوجه خطوط مبهم می شوند که در میان قبرها بیش از حد رشد می کنند. شهر جهنمی مرتباً توسط "شکارچیان ارواح" مختلف بازدید می شود. 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
از اعماق اقیانوس ها تا دورترین نقاط فضا ، مطالب جالب و شگفت انگیز همینجاست.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • کدهای اختصاصی