loading...

واندرز فارسی | جهان عجایب

این مثلث عجیب برای اولین بار در ایالات متحده مشاهده شد. پرواز با سرعت بالا در آسمان تگزاس سپس یک شی مشابه بر فراز کانزاس ظاهر شد.

یوفو های مثلثی شکل + عکس

Soren بازدید : 64 : 15:14 نظرات (0)

یوفو های مثلثی شکل + عکس

این مثلث عجیب برای اولین بار در ایالات متحده مشاهده شد. پرواز با سرعت بالا در آسمان تگزاس سپس یک شی مشابه بر فراز کانزاس ظاهر شد. کارشناسان استدلال می کنند. برخی ناظران مشکوک جدیدترین پهپاد سری RQ-180 را مشاهده کرده اند. یا نمونه اولیه نسل بعدی بمب افکن ضربتی دوربرد LSRB. برخی دیگر به مدل جدیدی از هواپیمای شناسایی SR-72 اشاره می کنند. سلف آن، SR-71 معروف، در کمتر از 2 ساعت در سال 1976 از لندن به نیویورک پرواز کرد. شایعه شده است که نمونه فعلی حتی سریعتر است.

بشقاب پرنده مثلثی شکل

این فرض وجود دارد که یک بمب افکن B-2 مانند یک مثلث در آسمان به نظر می رسد.

بشقاب پرنده یوفو
یوفوی مثلثی در آسمان تگزاس کمی زودتر از کانزاس ظاهر شد.

یوفولوژیست ها بر این باورند که مثلث های فعلی یکی از آن بشقاب پرنده هایی هستند که در سال های 1989 تا 1990 به طور دسته جمعی بر فراز اروپا پرواز کردند و ساکنان محلی را به وحشت انداختند. بیشتر اوقات آنها در بلژیک ظاهر می شوند ، که از آن نام "مثلث های بلژیکی" گرفته شده است. و به عنوان برای تایید نسخه یوفولوژیکی، مثلث - در حال حاضر نورانی - در آسمان شب استرالیا عکسبرداری شده است. قبل از اینکه او ظاهر شود، دو چراغ در بالا چشمک زدند که به زودی به یک مثلث درخشان تبدیل شد. او به سرعت حرکت کرد تا اینکه ناپدید شد. بعید است که آخرین بمب افکن ها یا هواپیماهای شناسایی آمریکایی چنین بدرخشند.

یوفو های مثلثی شکل + عکس
مثلث درخشان بر فراز استرالیا در 19 آوریل 2014 فیلمبرداری شد.

به هر حال، در سال 1986، خدمه شاتل کلمبیا در طی اکسپدیشن STS61C از یک بشقاب پرنده مثلثی از طریق پنجره عکس گرفتند. ناسا اما گزارش داد که این زباله فضایی است. یوفو مثلثی، از شاتل فضایی کلمبیا عکس گرفته شده است.
برچسب ها یوفو , ترسناک , مرموز ,
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
از اعماق اقیانوس ها تا دورترین نقاط فضا ، مطالب جالب و شگفت انگیز همینجاست.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • کدهای اختصاصی