loading...

واندرز فارسی | جهان عجایب

در میان بیشه پراکنده درختان راش کهنسال در نزدیکی گورستان Maple Hill در Hill Park Maple در هانتسویل، آلاباما، یک زمین بازی بسیار کوچک و ناخوشایند وجود دارد. روی آن یک قاب با چندین تاب و یک سرسره با ن

به واندرز فارسی خوش آمدید.

به واندرز فارسی جهان عجایب خوش آمدید

به سایت واندرز فارسی با انبوهی از عجایب جهان در موضوعات مختلف خوش آمدید.

کپی از مطالب تنها با لینک دادن به سایت ما در اخر هر مطلبی که کپی شده مجاز است.

زمین بازی کودکان مُرده + عکس

در میان بیشه پراکنده درختان راش کهنسال در نزدیکی گورستان Maple Hill در Hill Park Maple در هانتسویل، آلاباما، یک زمین بازی بسیار کوچک و ناخوشایند وجود دارد. روی آن یک قاب با چندین تاب و یک سرسره با نردبان وجود دارد. این سایت به طور رسمی «پارک دروست» نامیده می شود، اما مردم محلی آن را «زمین بازی کودکان مرده» می نامند.

زمین بازی کودکان مُرده + عکس

گورستان Maple Hill به خودی خود یک نقطه عطف تاریخی است، این بزرگترین و قدیمی ترین گورستان ایالت است که قدمت آن به سال 1822 باز می گردد.  در مورد زمین بازی، اگرچه اخیراً تجهیزات مدرن روی آن نصب شده است، اما کودکان محلی عملاً برای بازی به اینجا نمی آیند (به جز نوجوانانی که افسانه های شهری را خوانده اند). واقعیت این است که با شروع غروب، چیزی ماوراء الطبیعه در این مکان شروع می شود.

در اینجا صدای بی تن کودکان، جیغ، زمزمه، خنده های شاد را می شنوند. گاهی اوقات مردم محلی، حتی شبح‌های نیمه تار نامشخصی را می‌دیدند و صدای کوبیدن پای کودکان را می‌شنیدند. آنها همچنین می گویند که در کنار این، صدای زنانه ای از دور را می شنوید که به نظر می رسد فرزندش را از زمین بازی صدا می کند. با این حال، این صدا از سمت قبرستان می آید.

زمین بازی کودکان مُرده + عکس

بیشتر اوقات، فعالیت های ماوراء الطبیعه در اینجا بین ساعت 10 شب تا 3 بامداد رخ می دهد. در مورد اینکه بچه‌های ارواح اینجا بازی می‌کنند، نظرات متفاوت است. برخی از محققان مطمئن هستند که اینها ارواح کودکانی هستند که در گورستان دفن شده اند. برخی دیگر می گویند که ارواح گورستان عموماً آرام هستند، در حالی که ارواح فعال ارواح افرادی هستند که با مرگ خشونت آمیز جان خود را از دست داده اند. در این گورستان، شهروندان عادی به خاک سپرده می شدند که اغلب در اثر کهولت سن یا بیماری می مردند.

زمین بازی کودکان مُرده + عکس

در همین راستا به یاد می آورند که در دهه 1960 چند کودک در این مکان ها ناپدید شدند که بعداً اجساد دریده شده آنها در محوطه پارک پیدا شد. کسی با ظلم حیوانی کودکان را کشت، اما این دیوانه سریالی هرگز دستگیر نشد. ارواح این کودکان شکنجه شده از آن زمان برای بازی در زمین بازی آمده اند. ممکن است این نسخه درست باشد، زیرا تا دهه 60 زمین بازی محلی به هیچ چیز ماوراء الطبیعه معروف نبود. طبق شایعات، این دیوانه در یک معدن متروک زندگی می کرد و واقعاً در آن سال ها عده ای ولگرد در آنجا زندگی می کردند، اما هیچ اتهامی برای او مطرح نشد.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
از اعماق اقیانوس ها تا دورترین نقاط فضا ، مطالب جالب و شگفت انگیز همینجاست.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • کدهای اختصاصی