loading...

واندرز فارسی | جهان عجایب

ارواح برای مدت طولانی و طولانی وجود داشته اند. از کتاب مقدس تا مکبث شکسپیر ، شبح هایی را خواهید دید که در هزاران و هزاران داستان ذکر شده اند. آنها آنقدر رایج هستند که در واقع ژانر خاص خود را دارند:

به واندرز فارسی خوش آمدید.

به واندرز فارسی جهان عجایب خوش آمدید

به سایت واندرز فارسی با انبوهی از عجایب جهان در موضوعات مختلف خوش آمدید.

کپی از مطالب تنها با لینک دادن به سایت ما در اخر هر مطلبی که کپی شده مجاز است.

آیا ارواح واقعا وجود دارند؟

Soren بازدید : 211 : 11:02 نظرات (0)

ایا جن واقعی است؟

ارواح برای مدت طولانی و طولانی وجود داشته اند. از کتاب مقدس تا مکبث شکسپیر ، شبح هایی را خواهید دید که در هزاران و هزاران داستان ذکر شده اند. آنها آنقدر رایج هستند که در واقع ژانر خاص خود را دارند: داستان ارواح همیشه محبوب است!

طبیعی است که در مورد آنچه در هنگام مرگ یک نفر اتفاق می افتد شگفت زده شویم. آیا بخشی از آن شخص زنده است؟ آیا روح می تواند در این جهان معلق باشد و با زنده ها تعامل داشته باشد؟ چه کسی نمی خواهد باور کند که یکی از عزیزانش ممکن است در نزدیکی خود باشد و به زندگی اش نگاه کند؟ افراد زیادی معتقدند که ارواح واقعی هستند. کارشناسان معتقدند که ارواح رایج ترین باور ماوراءالطبیعه در جهان هستند. برخی کارشناسان تخمین می زنند که نیمی از آمریکایی ها به ارواح اعتقاد دارند. محققان به حضور بیش از 2000 گروه آماتور شکار ارواح در ایالات متحده به عنوان اثبات بیشتر محبوبیت ارواح در فرهنگ آمریکایی اشاره می کنند.

اثبات وجود جن

چرا بسیاری از مردم به ارواح اعتقاد دارند؟ یکی از دلایل این است که بسیاری از مردم ادعا می کنند که تجربیات شخصی با ارواح دارند. برای یافتن افرادی که معتقدند در یک  زمان ، حضور یک روح را احساس کرده اند ، نیازی نیست که زیاد جستجو کنید.  آیا هر یک از این تجربیات ماوراءالطبیعه هیچ پایه و اساس محکمی در واقعیت علمی ندارند؟ آنجاست که مشکل در ارزیابی واقعیت ارواح ظاهر می شود. بی اعتبار کردن تجربیات شخصی بسیار سخت می شود. علاوه بر این ، هیچ تعریف واضحی از آنچه اکثر مردم موافق یک روح هستند وجود ندارد. آیا آنها روانی هستند؟ روحانی؟ فیزیکی؟ ترکیبی از اینها؟

جن و روح

شکارچیان ارواح معمولاً سعی می کنند از انواع تجهیزات علمی تکنولوژیکی برای تشخیص حضور ارواح استفاده کنند. تجهیزات معمولی ممکن است شامل شمارنده های گایگر ، آشکارسازهای میدان الکترومغناطیسی (EMF) ، آشکارسازهای یونی ، دوربین های مادون قرمز و میکروفون های فوق حساس باشند.

علیرغم استفاده از چنین تجهیزاتی ، هنوز هیچ مورد تایید شده علمی برای تشخیص شبح وجود ندارد. البته ، بسیاری از شکارچیان ارواح ادعا می کنند که این منطقی است ، زیرا نمی توانیم از ابزارهای این جهان برای تشخیص ارواح از دنیای ارواح انتظار داشته باشیم. در پایان ، این به شما بستگی دارد که آیا فکر می کنید ارواح واقعی هستند یا خیر. هیچ مدرک علمی برای ارواح وجود ندارد. آیا این به این دلیل است که ارواح وجود ندارند؟ یا ما به سادگی فناوری تشخیص آنها را نداریم؟

عکس جن

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
از اعماق اقیانوس ها تا دورترین نقاط فضا ، مطالب جالب و شگفت انگیز همینجاست.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • کدهای اختصاصی