loading...

واندرز فارسی | جهان عجایب

در شرق ایرلند، در قلمرو استان لینستر، منطقه ای وجود دارد که در دهه 1990 به مثلث ناپدید شدن ملقب شد، زیرا طی چندین سال 8 نفر، 8 زن، بدون هیچ ردی ناپدید شدند. این زنان در سنین مختلف از نوجوان تا 40 سا

به واندرز فارسی خوش آمدید.

به واندرز فارسی جهان عجایب خوش آمدید

به سایت واندرز فارسی با انبوهی از عجایب جهان در موضوعات مختلف خوش آمدید.

کپی از مطالب تنها با لینک دادن به سایت ما در اخر هر مطلبی که کپی شده مجاز است.

مثلت خطرناک ناپدید شدن اشخاص در ایرلند + عکس

در شرق ایرلند، در قلمرو استان لینستر، منطقه ای وجود دارد که در دهه 1990 به مثلث ناپدید شدن ملقب شد، زیرا طی چندین سال 8 نفر، 8 زن، بدون هیچ ردی ناپدید شدند. این زنان در سنین مختلف از نوجوان تا 40 سال و انواع مختلفی داشتند و همه بدون هیچ ردی ناپدید شدند و هیچ سرنخی برای یافتن پاسخ یا قاتلان آنها وجود نداشت (اگر فرضیه یک قاتل سریالی دیوانه وار درست باشد). اولین کسی که در اینجا ناپدید شد آنی مک کاریک 26 ساله بود که از نیویورک به خانواده خود در دوبلین آمد. او آخرین بار در 26 مارس 1993 در گلنکالن دیده شد و ظاهراً با یک غریبه آنجا بود. جست و جو برای یافتن آنی شش ماه به طول انجامید، اما فایده ای نداشت.

در 25 ژوئیه 1993، ایوا برنان 39 ساله از راتگار، حومه دوبلین، ناپدید شد. او ناهار را با خانواده اش خورد و سپس با روحیه ای غیرقابل درک از خانه بیرون رفت تا به آپارتمانش برود و هیچ کس دیگری او را ندید. او هرگز به آپارتمان نرسید. در 3 ژانویه 1994، ایملدا کینان 22 ساله اهل واترفورد ناپدید شد. او سه برادر داشت و در تعطیلات با یکی از برادرانش در کوو می ماند و سپس نزد دو برادر دیگر در واترفورد رفت. او آخرین بار در حال عبور از جاده در واترفورد دیده شد. در 9 نوامبر 1995، ژوزفین "جو جو" دالارد 21 ساله که از دوبلین به کیلکنی می رفت، ناپدید شد. یکی از شاهدان عینی او را در یک باجه تلفن در کنار جاده دید و پس از آن ردش ناپدید شد.

در 13 فوریه 1997، کیارا برین 17 ساله ناپدید شد. او درست از خانه اش در دوندالک ناپدید شد. حدود نیمه شب مادر و دختر به رختخواب رفتند و وقتی بعد از 2 ساعت مادر بلند شد و به توالت رفت متوجه خالی بودن اتاق دخترش شد. پنجره باز بود. در 23 آگوست 1996، فیونا پندر 25 ساله اهل تولامور آپارتمان دوست پسرش جان را ترک کرد و دیگر هرگز دیده نشد. فیونا 7 ماهه باردار بود و او تنها یکی از 8 زنی بود که رد احتمالی آنها سالها بعد کشف شد. در سال 2008، یک صلیب چوبی با نام فیونا پندر در راه اسلیو بلوم در شهرستان لیش پیدا شد. روزی که ناپدید شد روی آن بود.

نسخه ای وجود دارد که جسد فیونا در جایی نزدیک این صلیب دفن شده است. در 8 فوریه 1998، فیونا سینوت 19 ساله از دهکده برادوی ناپدید شد. صبح، فیونا به دوست پسرش شان گفت که حالش خوب نیست و باید به دکتر مراجعه کند، شان 3 پوند به او داد و او رفت. او هرگز به دکتر نرسید و ناپدید شد. و سرانجام، هشتمین فرد شناسایی شده، دیر ژاکوب 18 ساله، که در 28 ژوئیه 1998 در شهر نیوبریج ناپدید شد. او نزد پدر و مادرش رفت و آخرین بار در نزدیکی خانه آنها دیده شد. 


مثلت خطرناک ناپدید شدن اشخاص در ایرلند + عکس

با این حال، این واقعیت که همه آنها ظرف چند سال و در همان منطقه ناپدید شدند، نشان می داد که هنوز چیزی مرتبط بین آنها وجود دارد. شاید دخترها را دزدیده اند تا بعداً از آنها برده بسازند؟ این ممکن است برای قربانیان جوان مناسب باشد، اما اوا برنان 39 ساله چطور؟ پرتره های آنها در تمام کانال های ایرلند ، بریتانیا و سایر کشورها نشان داده شد. پلیس ایرلند کار خود را به طور کامل انجام داد.

با بستگان ناپدید شدگان، آشنایان و شاهدان عینی که آخرین نفری بودند که دختران را دیدند، مصاحبه شد. افراد مشکوک بازداشت شدند و تحت بازجویی های شدید قرار گرفتند، اما همه چیز بیهوده بود. یکی از مظنونین احتمالی لری مورفی بود که سابقه تجاوز داشت و در خانه‌هایی نزدیک به آنی مک‌کاریک، جو جو دالارد و دیر جیکوب زندگی می‌کرد. با این حال، هیچ مدرکی علیه او وجود نداشت و خود مورفی قاطعانه هر گونه دخالت در آن را رد کرد.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
از اعماق اقیانوس ها تا دورترین نقاط فضا ، مطالب جالب و شگفت انگیز همینجاست.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • کدهای اختصاصی