آمار
مطالب اصلی سایتمطالب جالب و خواندنی

مرد برزیلی پس از حفر چاله در خانه خود برای جستجوی طلا جان خود را از دست داد

مرد برزیلی پس از حفر چاله در خانه خود برای جستجوی طلا جان خود را از دست داد

خوائو پیمنتا داسیلوا در 5 ژانویه 2024 در حالی که تلاش می کرد برای جستجوی طلا سوراخی در زیر خانه خود حفر کند درگذشت.  پیمنتا داسیلوا خوابی دید. مرد 71 ساله برزیلی یک روز صبح با اطمینان کامل از خواب بیدار شد که زیر خانه اش در میناس گرایس طلا پنهان شده است. او شروع به حفر تونلی کرد تا آن را بیابد، اما رویای پیمنتا زمانی که از ارتفاع 130 فوتی به زمین افتاد، به کابوس تبدیل شد.

یکی از همسایگان، آرنالدو داسیلوا، به رسانه های محلی گفت: "خوآئو بیش از یک سال را صرف حفر چاله کرده بود و افراد زیادی را برای انجام کار حفاری استخدام کرده بود." پیمنتا حفاری را حدود یک سال پیش آغاز کرد. همسایگانش توضیح دادند که او معتقد بود که "روحی" در خواب او را ملاقات کرده است که - ظاهراً کاملاً متقاعدکننده - به او گفته است که ثروتهای ناگفته درست زیر پایش است. پس مرد مسن برای کاوش طلاهای پنهان به راه افتاد. علی‌رغم هشدارهای همسایه‌ها، او شروع به حفر تونلی در خانه‌اش کرد که عرض آن حدود سه فوت و عمق آن به 130 فوت رسید به اندازه ارتفاع یک ساختمان 12 طبقه.

مرد برزیلی پس از حفر چاله در خانه خود برای جستجوی طلا جان خود را از دست داد

داسیلوا توضیح داد: "او با پرداخت 70 رئال برزیل (تقریبا 15 دلار) در روز شروع کرد، در حالی که سوراخ هنوز کم عمق بود، اما هرچه عمیق تر می رفت هزینه ها بیشتر می شد." دارایی های املاک، قادر به پرداخت کمک های اضافی هستند. او در نهایت حدود [100 دلار] به هر کسی که وارد سوراخ شد و به برداشتن زمین کمک کرد پرداخت کرد.» امروز بدون آگهی بروید و عضو شوید. 

اما با ادامه پروژه، پیچیده تر شد. پیمنتا در حالی که تونل را عمیق می کرد به سنگ بزرگی برخورد کرد و داسیلوا ادعا کرد که پیرمرد 71 ساله درباره به دست آوردن دینامیت از اطرافش سوال کرده است. پیمنتا که ظاهراً از مشکلات دلسرد نشده بود، در کنار دوستی به نام آنتونیو ویلسون کوستا به حفاری ادامه داد. زمانی که این حادثه مرگبار رخ داد، او در حال تکان دادن به چیزی بود که مقامات معتقدند یک تاب کودک تغییر کاربری داده شده بود و تلاش می کرد گل و آب را از سوراخ خارج کند. رسانه های محلی گزارش می دهند که پیمنتا قصد داشت از سوراخ خارج شود که روی تخته چوبی لیز خورد و 130 فوتی در تونل فرو رفت و جان خود را از دست داد. کاستا که شاهد سقوط پیمنتا بود، نتوانست به او کمک کند.

مرد برزیلی پس از حفر چاله در خانه خود برای جستجوی طلا جان خود را از دست داد

خوائو پیمنتا داسیلوا 71 ساله بود که در تونلی که در زیر خانه‌اش حفر می‌کرد به ارتفاع 130 فوتی سقوط کرد و جان باخت.


لوئیس فیلیپ دی میراندا، گروهبان دوم آتش نشانی میناس گرایس، به یک روزنامه محلی توضیح داد که پیمنتا احتمالاً تجربه حفاری ها را داشته و به احتمال زیاد کمک های حرفه ای را استخدام کرده است، علیرغم داشتن ابزارهایی که «خانگی» هستند. این تونل شبیه چیزی بیگانه به نظر می رسد، با ویژگی که او آن را حفر کرده است: قطر بسیار کوچک، استوانه بسیار عالی، عمق 40 متر. ما کمپرسورها، چکش‌های مخصوصی که برای حفر تونل استفاده می‌شوند، پیدا کردیم. «پایین آمدن یک علم است. خیلی پیچیده بود اما تجربه داشت. ما نمی دانیم او در این زمینه چه کرده است.» مردم می گویند رویاهای خود را دنبال کنید، و خوائو پیمنتا داسیلوا قطعاً این کار را انجام داد که تا انتهای زمین را حفر کرد. متأسفانه، رؤیای پیشگویانه او از طلا در زیر خانه اش نه به ثروت، بلکه به مرگ غم انگیز او منجر شد.

0 امتیاز توسط 0 نفر ثبت شده.

0 دیدگاه

ثبت دیدگاه

منتظر نظرات شما در مورد این پست هستیم :)
کد امنیتی رفرش