loading...

واندرز فارسی | جهان عجایب

مردی بنام گوثو که ظاهرا پیرترین فرد در جهان بوده است. کارت شناسایی نشان می دهد که او در سال 1870 متولد شده است. در ادا مه مطلب همراه ما باشید تا بیشتر در مورد او بدانیم. نوه وی روز سه شنبه (2017)

به واندرز فارسی خوش آمدید.

به واندرز فارسی جهان عجایب خوش آمدید

به سایت واندرز فارسی با انبوهی از عجایب جهان در موضوعات مختلف خوش آمدید.

کپی از مطالب تنها با لینک دادن به سایت ما در اخر هر مطلبی که کپی شده مجاز است.

پیرترین و مسن ترین فرد جهان

مردی بنام گوثو که ظاهرا پیرترین فرد در جهان بوده است. کارت شناسایی نشان می دهد که او در سال 1870 متولد شده است. در ادا مه مطلب همراه ما باشید تا بیشتر در مورد او بدانیم.

نوه وی روز سه شنبه (2017) به خبرگزاری آناتولی گفت که مرد اندونزیایی که ادعا می کرد پیرترین انسان زنده جهان است در 146 سالگی درگذشت. نوه او "سورینتو" گفت ، سودیمجو ، که دوستانش او را به نام گوثو می شناختند ، روز یکشنبه پس از بیماری درگذشت. بر اساس شناسنامه صادر شده توسط دولت ، گوثو در دسامبر 1870 متولد شد ، زمانی که بیشتر اندونزی مستعمره هلند بود. 

سن او هرگز به طور مستقل تأیید نشده است ، اما ماه گذشته یک تیم پزشکی از ایالات متحده نمونه های DNA را برای آزمایش گرفتند. سورینتو گفت: "آنها نمونه ای از خون ، ادرار و دندان ها را گرفتند.سورینتو ، 46 ساله ، گفت که گوثو مدت کوتاهی قبل از مرگ از بیمارستان به خانه روستایی خود در ناحیه سرگان ، جاوه مرکزی بازگشت. سورینتو گفت: "پس از بردن او به خانه ، او از خوردن و آشامیدن امتناع کرد." "او مدت ها بود می خواست بمیرد." گوتو در زیر سنگ قبر دفن شد که 25 سال پیش برای خود آماده کرده بود.

پیر ترین فرد جهان

سوريانتو گفت ، اولين خاطره گوتو از افتتاح كارخانه قند در سال 1880 بود. سوريانتو در سپتامبر به آژانس آناتولو گفت: "او هنوز خاطراتي از افتتاح كارخانه دارد ، كه نشانه مهمي براي مقامات براي تعيين سن او بوده است." اگرچه به یاد داشت که پدر بزرگش  همیشه از نظر جسمی قوی بود ، اما سال گذشته ضعیف تر شد. سوريانتو  گفت: "او كمي ضعيف شد ، به ويژه پاهايش ... او به دليل مشكل در چشمانش نمي توانست تلويزيون تماشا كند ، ولي مدام به راديو گوش مي داد. قدیمی ترین انسان ثبت شده ، زن فرانسوی ژان کالمنت بود که در سال 1997 در 122 سالگی درگذشت. به گفته گروه تحقیقات Gerontology ، پیرترین فرد جهان که هنوز زنده است ویولت براون 117 ساله جامائیکایی است.

برچسب ها تاریخی , جالب و دیدنی ,
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
از اعماق اقیانوس ها تا دورترین نقاط فضا ، مطالب جالب و شگفت انگیز همینجاست.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • کدهای اختصاصی