آمار
مطالب اصلی سایتیوفو

سیا راز حمله شوروی به بیگانگان را فاش می کند

سیا راز حمله شوروی به بیگانگان را فاش می کند

در پرونده‌ای که به تازگی توسط سرویس مخفی KGB (روسیه) مورد سوء استفاده قرار گرفته است، سیا یک درگیری غیرمنتظره را فاش کرد که بین سربازان شوروی و بشقاب پرنده‌ها در طول جنگ سرد پنهان شده بود. سند از طبقه بندی خارج شده سیا به وضوح این حادثه را توصیف می کند. به طور خاص، برخورد بین بشقاب پرنده قرمز، سبز و زرد که بر فراز پایگاه نظامی شوروی در قطب جنوب شناور است. خود این سند محرمانه نیز توسط میخائیل گورباچف، رئیس جمهور سابق شوروی در سال 1991 فاش شد. حتی میخائیل گورباچف فاش کرد UFO وجود دارد و باید جدی گرفته شود.

با این حال، اسناد سیا جمع آوری شده بسیار دقیق تر است. 250 صفحه از اسناد سیا به خوبی در مورد درگیری بین بشقاب پرنده ها و یک واحد نظامی در سیبری به دست آمده است. با توجه به سندی که دوباره توضیح داده شد، یک سفینه فضایی به طور غیرمنتظره در سطح پایین پرواز کرد و به شکل دیسکی روی سر یک واحد نظامی ظاهر شد که در حال انجام تمرینات برنامه ریزی شده بود. یک گلوله به بشقاب پرنده اصابت کرد. به زودی بشقاب پرنده ساقط شد. پس از افتادن روی زمین، گروهی متشکل از 5 بیگانه با قد کم اما سرهای بزرگ، چشمان درشت سیاه ظاهر شدند. با ترک بقایای بشقاب پرنده، آنها به یکدیگر نزدیک می شوند و سپس در یک جسم کروی واحد ادغام می شوند.

این جسم شروع به ارتعاش و خش خش بلند کرد، سپس به هاله ای درخشان تبدیل شد. تنها در چند ثانیه، کره مانند یک انفجار سبک می درخشد. در نتیجه 23 سربازی که حضور داشتند تبدیل به سنگ شدند به جز دو سرباز که در سایه ایستاده بودند و فرار می کردند. بلافاصله پس از آن، بر اساس گزارش KGB، تمام خرابه های بشقاب پرنده و اجساد سنگی شده سربازان برای روشن شدن به یک مرکز تحقیقات علمی مخفی در نزدیکی مسکو منتقل شدند. این حادثه به طور موقت توسط سیا فاش نشده است. با این حال، این اطلاعات جامعه را در شکار یوفوها در سراسر جهان متخصص کرده است و امیدوار است که اطلاعات سیا کاملاً دقیق باشد.

0 امتیاز توسط 0 نفر ثبت شده.

0 دیدگاه

ثبت دیدگاه

منتظر نظرات شما در مورد این پست هستیم :)
کد امنیتی رفرش