آمار
مطالب اصلی سایتمرموز و جنایی

10 قتل که در روز ولنتاین انجام شده + تصویر

10 قتل که در روز ولنتاین انجام شده + تصویر

اگرچه روز ولنتاین ریشه‌های تیره و تاریک دارد، اما به طور گسترده به عنوان جشن عشق در نظر گرفته می‌شود. بسیاری از مردم روز یا شب  را با هم می گذرانند و یک وعده غذایی عاشقانه را به اشتراک می گذارند. اوه، و شکلات، گل و جواهراتی که داده می شود را فراموش نکنید. در سال 2022، مردم 1.6 میلیارد دلار برای آب نبات، 1.9 میلیارد دلار برای گل، و 4.4 میلیارد دلار برای الماس، طلا و نقره خرج خواهند کرد - همه به خاطر عشق. اما وقتی عشق زیاده روی می کند چه اتفاقی می افتد؟ برای قربانیان این قاتلان روز ولنتاین، پاسخ قتل بود.

10 قتل که در روز ولنتاین انجام شده + تصویر

شماره 10 : جان همیلتون (John Hamilton)

در روز ولنتاین سال 2001، پزشک متخصص زنان و زایمان بسیار محترم جان همیلتون متوجه شد که همسرش در کف حمام خانه‌شان مرده، خفه شده و مورد ضرب و شتم قرار گرفته است. در ابتدا، مقامات فکر کردند که قتل با گروه ضد سقط جنین "ارتش خدا" مرتبط است. با گذشت زمان، سوء ظن نسبت به جان همیلتون بیشتر شد، عمدتاً زمانی که دادستان ها متوجه شدند که همسر همیلتون، سوزان، تهدید به طلاق کرده است. تام بیول، بازپرس صحنه جنایت و کارشناس خون پاشی، بعداً داستان همیلتون در مورد کشف جسد سوزان را بی اعتبار کرد. بیول مدعی شد که پاشیده شدن خون روی پیراهن همیلتون با ارتکاب جنایت همیلتون مطابقت دارد. دادستان ها همچنین رابطه احتمالی بین همیلتون و یک رقصنده برهنه را آشکار کردند.

10 قتل که در روز ولنتاین انجام شده + تصویر

شماره 9 : گیبسون پل (Gibson Paul)

در سال 2011، جدایی گیبسون پل و دوست دختر آن زمان تومیکا پترسون منجر به مرگ نابهنگام او شد. آن شب ولنتاین، پترسون آپارتمانی را که با پل مشترک داشت ترک کرد و با دوستانش سوار ماشین شد. پل به وسیله نقلیه ای که تومیکا پترسون، یک راننده زن، یک مسافر زن و یک کودک سه ساله در آن حضور داشت، شلیک کرد. گلوله به مسافر زن اصابت کرد. تامیکا پترسون پنج بار مورد اصابت گلوله قرار گرفت و در صحنه جان باخت. پل به عنوان وکیل خود برای شروع محاکمه عمل کرد و بعداً درخواست یک مدافع عمومی کرد. دادستان های ایالتی ابتدا می خواستند مجازات اعدام را دنبال کنند اما تصمیم گرفتند این گزینه را کنار بگذارند. پل به خاطر این قتل به حبس ابد به اضافه 35 سال محکوم شد.

10 قتل که در روز ولنتاین انجام شده + تصویر

شماره 8 : آماندا میشل و نیلور مک کلور

در سال 2019، یک مثلث عشقی شامل آماندا میشل نیلور مک کلور، دوست پسرش، جان توماس مک‌گوایر، و پدرش منجر به یک روز ولنتاین مرگبار شد. آماندا در کودکی به فرزندی پذیرفته شد . در ماه فوریه لری مک کلور و دخترش آنا آماندا و جان مک گوایر را از اقامتگاهشان در ایندیانا بیرون بردند. گروه به خانه لری در ویرجینیای غربی بازگشتند. در حالی که ملاقات در ابتدا به خوبی انجام شد، پس از یک هفته، پدر و دو دختر شروع به طراحی نقشه قتل مک‌گوایر کردند. در 14 فوریه، جان مک‌گوایر با یک بطری شراب زده شد، متامفتامین تزریق شد و خفه شد. این سه نفر قبل از اینکه مک گوایر را در حیاط خلوت دفن کنند، دو روز شکنجه کردند. شش روز بعد جسدش را بیرون آوردند و بقایای او را تکه تکه کردند و دوباره دفن کردند. جسد تا 24 سپتامبر 2019 کشف نشد. در پیچ و تاب عجیبی از وقایع، تقریباً سه هفته پس از قتل، آماندا و پدر خوانده اش با هم ازدواج کردند (دلیل اینکه او اکنون نام مک کلور را دارد). در اواخر سال 2019 آنها به قتل مک گوایر متهم شدند. آماندا به 40 سال زندان، لری مک کلور به ابد بدون رحم و آنا چودری نیز به 40 سال زندان محکوم شدند.

10 قتل که در روز ولنتاین انجام شده + تصویر

شماره 7: اسکار پیستوریوس (Oscar Pistorius)

در بازی های المپیک تابستانی 2012، اسکار پیستوریوس تاریخ ساز شد. او اولین دونده قطع عضو شد که در المپیک شرکت کرد. اگرچه او طلا نگرفت، اما به خاطر دستاوردهایش مورد توجه رسانه ها قرار گرفت و به او لقب "بلید رانر" دادند. کمتر از یک سال بعد، او دوباره بازی جدید را ساخت. دونده سرعت حرفه ای آفریقای جنوبی در 14 فوریه 2013، دوست دختر مدل خود، ریوا استین کمپ را به ضرب گلوله کشت. پیستوریوس ادعا کرد که فکر می‌کرد یک مزاحم در خانه است و نمی‌دانست که استین کمپ در حمام است. او گفت: "من فقط سعی می کردم از ریوا محافظت کنم." در سال 2016 پیستوریوس توسط یک قاضی آفریقای جنوبی به شش سال زندان محکوم شد. در سال 2017، این حکم "بیش از حد ملایم" تلقی شد و توسط دادگاه عالی استیناف به 15 سال افزایش یافت. پیستوریوس برای آزادی مشروط در انتظار ملاقات با والدین استین کمپ است.

10 قتل که در روز ولنتاین انجام شده + تصویر

شماره 6 : جیمز کارتر دوم

در ژانویه 2009، تیانا نوتیس دستور منع تعقیب را علیه دوست پسر سابق جیمز کارتر دوم ارائه کرد. او پس از چندین بار تماس با کارتر از پلیس خواسته بود که دستور منع را اجرا کند. پلیس درخواست او را جدی نگرفت و هیچ کاری انجام نشد. کارتر دوباره در روز ولنتاین سال 2009 دستور منع را نقض کرد و نوتس را بیرون آپارتمانش گرفت و 20 ضربه چاقو به او زد. او دو ساعت پس از ضربات چاقو درگذشت. در سال 2012، کارتر به 60 سال زندان محکوم شد و پس از 25 سال خدمت، واجد شرایط گشت زنی خواهد بود. او در جلسه صدور حکم شرکت نکرد. خانواده نوتیس بنیادی به نام او ایجاد کردند تا به خشونت خانگی کمک کند. آنها از آن زمان به دنبال قوانین سختگیرانه تر در مورد خشونت خانگی در ایالت خود هستند.

10 قتل که در روز ولنتاین انجام شده + تصویر

شماره 5 : دیمارکوس لیتل

آنیترا گان، یک دانشجوی ارشد دانشگاه ایالتی فورت ولی، در روز ولنتاین سال 2020 ناپدید شد. دوستان و خانواده‌اش روز بعد وقتی نتوانستند به او دسترسی پیدا کنند، نگران شدند و جست‌وجوی آغاز شد. جسد گان چهار روز بعد در یک منطقه جنگلی پیدا شد. کالبد شکافی نشان داد که مرگ او قتل بوده است. گمان می‌رود که او بین ساعت 2:30 صبح تا 11:59 شب در 14 فوریه خفه شده باشد. دوست پسر گان، دمارکوس لیتل، مظنون اصلی بود. پلیس او را به اتهام خرابکاری دستگیر کرد که ناشی از گزارش 5 فوریه گان بود. در این گزارش ادعا شده بود که لاستیک های ماشین او بریده شده و شیشه خانه او شکسته شده است. دیمارکوس لیتل بعداً به دلیل خفه کردنش به قتل بدخواهانه متهم شد. لیتل هنوز مجرم شناخته یا محکوم نشده است.

10 قتل که در روز ولنتاین انجام شده + تصویر

شماره 4: نیتن لیوتولد

نیتن لیوتولد، مبلغ سابق و ساکن ایلینوی، به دلیل قتل همسرش، دنیز، به 80 سال زندان محکوم شد. به گفته دادستان ها، لوتولد نقشه ای برای سرپوش گذاشتن بر قتل همسرش طراحی کرده است و این صحنه را شبیه به یک دزدی اشتباه جلوه داده است. با این حال، به دلیل صحنه جنایت بسیار شسته و رفته و رفتارهای عجیب، اوبه سرعت مظنون اصلی قتل 14 فوریه 2013 شد. دادستان ها ادعا کردند که وی قصد داشت زنش را بکشد تا با معشوقه اش - آینا 21 ساله - باشد. دوبیلایت. Dobilaite یک دانشجوی تبادل لیتوانیایی بود که زوج میزبان او بودند. وکیل ایالتی این قتل را "هدیه روز ولنتاین" از Leuthold به Dobilaite نامید. او ادعا کرد که جستجوهای اینترنتی قبلی، مانند نحوه غلاف کردن گلاک کالیبر 40، ثابت کرد که قتل از پیش طراحی شده بود. هر دو Leuthold و Dobilaite هر گونه ارتباط عاشقانه را رد کرده اند.

10 قتل که در روز ولنتاین انجام شده + تصویر

شماره 3: استیسی شوک

در 14 فوریه 2010، ریچارد شوک برای ملاقات با همسرش و تبادل هدایای روز ولنتاین به پارک رفت. هنگامی که همسرش، استیسی، به پارک رسید، متوجه شد که ریچارد بیرون از کامیونش به ضرب گلوله کشته شده است. تنها سه ماه بعد ثابت شد که چیزی که به نظر می‌رسید یک عمل خشونت‌آمیز تصادفی بود، یک نقشه قتل است. استیسی شوک به مربی شخصی رجینالد کلمن 10000 دلار برای قتل شوهرش پرداخت کرد. کلمن و شوک به خاطر این قتل به حبس ابد محکوم شده اند. لینیترا راس، همکار استیسی شوک، که شوک را به کلمن معرفی کرد، به دلیل نقشش در قتل نیز به حبس ابد محکوم شد.

10 قتل که در روز ولنتاین انجام شده + تصویر

شماره 2: آنتونی ویلیامز و کریم براک

در 14 فوریه 1996، آنتونی ویلیامز و کریم براک خود را در لباس های زنانه مبدل کردند و برای سرقت از فروشگاه وارد یک 7-Eleven شدند. سارا ، زن 19 ساله ای در مغازه نشسته بود و منتظر شوهرش بود. او مورد اصابت گلوله قرار گرفت و بعداً در مرکز پزشکی دانشگاه جان باخت. او در آن زمان شش ماهه باردار بود. قتل سارا تا 23 ژوئیه 2020 حل نشده باقی ماند. هر دو مرد اکنون به طور رسمی به قتل او و همچنین قتل عمد به دلیل قتل فرزند متولد نشده او متهم شده اند.

10 قتل که در روز ولنتاین انجام شده + تصویر

گلن مک کورلی

در سال 1974، کارلا واکر، یک دانش آموز دبیرستانی، پس از رقص روز ولنتاین از ماشین دوست پسرش ربوده شد. دوست پسر او در حالی که کارلا ربوده شده بود به سرش ضربه خورد و بیهوش شد. جسد او سه روز بعد در یک گودال پیدا شد. واکر پیش از مرگ نابهنگامش دو روز شکنجه را متحمل شده بود. در حالی که مقامات از افراد مورد علاقه اش برده بودند، هیچ اتهامی در قتل واکر مطرح نشد و پرونده سردرگم شد. در سال 2020، مقامات توانستند به این پرونده سرد جان بدهند. پیش از این، تنها تطابق جزئی از DNA مظنون در دسترس بود. با فناوری جدید، محققان توانستند مشخصات DNA کاملی از مظنون بسازند. این شواهد جدید به محققان اجازه داد تا DNA را با یکی از افراد مورد علاقه قبلی خود - گلن مک کرلی - مطابقت دهند. مک کورلی اکنون 77 ساله رسماً متهم به قتل بزرگ کارلا واکر شد. مک کورلی در طول محاکمه خود، ادعای بی گناهی خود را به گناهکار تغییر داد. او به حبس ابد محکوم شد.خانواده واکر امیدوار بودند که عدالت اجرا شود اما مک کورلی را نیز بخشیده بودند. می گویند برای خانواده اش دعا می کنند.

12 امتیاز توسط 0 نفر ثبت شده.

0 دیدگاه

ثبت دیدگاه

منتظر نظرات شما در مورد این پست هستیم :)
کد امنیتی رفرش