آمار

رسیدن موجودی ناشناس به سواحل نیوزیلند + عکس

رسیدن موجودی ناشناس به سواحل نیوزیلند + عکس

ساکنان نیوزلند یک هیولای ناشناخته را در ساحل پیدا کردند که توسط دریا به بیرون پرتاب شده بود. در تلاش برای شناسایی این موجود، مردم تئوری های باورنکردنی را مطرح کردند هفته گذشته، نیوزلندی‌هایی که در امتداد ساحل قدم می‌زدند، منظره عجیبی را دیدند: بخشی از یک لاشه بزرگ از شن‌ها بیرون زده بود. با نزدیک‌تر شدن، مردم جمجمه یک موجود عظیم الجثه و آرواره‌اش را که با دندان‌های نیش تیز پر شده بود، بررسی کردند. 

تماشاگران کنجکاو با شن و ماسه که بقایای آن را با لایه ای متراکم پوشانده بود، از مطالعه دقیق تر هیولا جلوگیری نا توان ماندند. از آنجایی که ساحل پوکهینا، واقع در جنوب شرقی اوکلند، خط ساحلی نسبتاً محبوبی است، جای تعجب نیست که خبر هیولای مرموز با سرعت برق در میان مردم شهر پخش شود.

رسیدن موجودی ناشناس به سواحل نیوزیلند + عکس

بیشتر بازدیدکنندگان ساحل سعی کردند این جانور شگفت‌انگیز را با دوربین خود ثبت کنند. الیزابت آن نیز از این قاعده مستثنی نبود که ویدیوی خود را در یوتیوب منتشر کرد تا نظریه هایی در مورد منشاء این موجود بشنود. به گفته الیزابت، لاشه 30 فوتی (10 متری) مثله شده هیولای دریایی دارای سر، دندان ها و باله های بزرگ است. او همچنین خاطرنشان کرد که احتمالاً درون بدن هیولا در اثر این حمله آسیب دیده است.

0 امتیاز توسط 0 نفر ثبت شده.

0 دیدگاه

ثبت دیدگاه

منتظر نظرات شما در مورد این پست هستیم :)
کد امنیتی رفرش