loading...

واندرز فارسی | جهان عجایب

ویلیام لزلی آرنولد پس از اینکه در سال 1958 به جرم قتل والدینش مجرم شناخته شد، موفق شد از زندان فرار کند،

DNA نشان داد پدربزرگ استرالیایی قاتل فراری است

ویلیام لزلی آرنولد پس از اینکه در سال 1958 به جرم قتل والدینش مجرم شناخته شد، موفق شد از زندان فرار کند، سپس راهی استرالیا شد و در آنجا هویت جان وینسنت دیمون را برای خودش اختراع کرد.

در سال 1967، مرد جوانی که در نوجوانی والدین خود را به قتل رسانده بود، از زندان نبراسکا فرار کرد. برای چندین دهه، به نظر می رسید که ویلیام لزلی آرنولد به سادگی از روی زمین ناپدید شده است. اما اخیراً، یک آزمایش DNA او را ردیابی کرد - تمام راه را در استرالیا، جایی که آرنولد تا زمان مرگش در سال 2010 زندگی جدیدی با نامی جدید داشت.

پسر آرنولد که ناشناس مانده است به سی ان ان گفت: «هیچ برچسب هشداری روی کیت آزمایش DNA وجود ندارد که به شما بگوید ممکن است چیزی را که پیدا کرده اید دوست نداشته باشید». "اما من از انجام این کار پشیمان نیستم و خوشحالم که اکنون حقیقت را در مورد پدرم می دانم." داستان آرنولد در سال 1958 آغاز شد، زمانی که او به والدینش در اوماها، نبراسکا تیراندازی کرد و آن‌ها را کشت، زیرا آن‌ها به او اجازه ندادند از ماشین خانواده برای بردن دوست دخترش به سینما استفاده کند. سپس آرنولد پدر و مادرش را در حیاط خلوت دفن کرد و دوست دخترش را برای نمایش فیلم The Undead در ماشین برد. به مدت دو هفته، گاردین گزارش می دهد که آرنولد این قتل ها را مخفی نگه داشته است. وقتی دوستان و خانواده از آنها پرسیدند، او گفت که آنها در سفر هستند.

اما آرنولد خیلی زود متوجه تغییرات شد. او به قتل‌ها اعتراف کرد و به پلیس نشان داد که کجا اجساد والدینش را در حیاط خلوت دفن کرده است. در سال 1959، او به دو فقره قتل درجه دوم اعتراف کرد و در 17 سالگی در زندان ایالتی نبراسکا به حبس ابد محکوم شد. در آنجا، آرنولد به مدت هشت سال "زندانی نمونه" بود. او که یک نوازنده با استعداد بود، بیشتر وقت خود را در اتاق موسیقی زندان می گذراند. اما با گذشت سالها، آرنولد و یکی از زندانیان دیگر شروع به طرح یک نقشه فرار بلند پروازانه کردند.

DNA نشان داد پدربزرگ استرالیایی قاتل فراری است

در سال 1967، آرنولد و هم زندانیش، جیمز هاردینگ، موفق به فرار شدند. آنها راه خود را در شیکاگو از هم جدا کردند - و سپس آرنولد کاملاً ناپدید شد. تنها بعدا بود که بازرسان شروع به جمع آوری سرنخ های مراحل بعدی او کردند. به گزارش CNN، آنها متوجه شدند که نام خود را به جان وینسنت دیمون تغییر داد و شروع به ساختن یک زندگی کاملاً جدید کرد. آرنولد هنگام کار در رستورانی در شیکاگو با همسرش آشنا شد، ازدواج کرد و به مراقبت از چهار فرزندش کمک کرد. او و خانواده اش قبل از طلاق آرنولد و همسرش بین شهرهای مختلف نقل مکان کردند و آرنولد راهی استرالیا شد. آرنولد در آنجا فروشنده شد، دوباره ازدواج کرد و صاحب فرزندانی شد. او در سال 2010 به عنوان جان دیمون درگذشت که از او به عنوان یک "پدر بزرگ" یاد می شود.یک دهه بعد، در سال 2020، محققان نمونه DNA را از برادر کوچکتر آرنولد جمع آوری کردند. دو سال بعد، یکی از پسران آرنولد نمونه DNA خود را به امید کسب اطلاعات بیشتر در مورد پدرش آپلود کرد.

DNA نشان داد پدربزرگ استرالیایی قاتل فراری است

پسر آرنولد به بازرسانی که نمونه‌های DNA برادرش را آپلود کرده بودند، نوشت: «هی، من سعی می‌کنم اطلاعات بیشتری در مورد پدرم پیدا کنم. او یک یتیم اهل شیکاگو بود.هنگامی که آنها متوجه شدند که ویلیام لزلی آرنولد، با نام مستعار جان وینسنت دیمون، مرده است، محققان حقیقت را به پسر آرنولد گفتند. به او گفتم: خب او یتیم بود. متیو وستور، معاون مارشال ایالات متحده که در سال 2020 تحقیقات آرنولد را برعهده گرفت، به سی ان ان گفت: او در این مورد دروغ نگفته است، اما والدینش را کشت، به همین دلیل یتیم بود. بازرسان خاطرنشان کردند که آرنولد در گذشته هرچه که باشد، به نظر می‌رسد که او «پدر و مادری شده است که می‌خواست باشد، یا آن‌چه که آرزو داشت». زندانی فراری در زمانی که در استرالیا زندگی می‌کرد، «تامین‌کننده خوب» و «پدر خوبی» بود.

پسر آرنولد آنها را فرستاد. او به سی‌ان‌ان گفت: «اگرچه دانستن اینکه زندگی او با یک جنایت وحشتناک آغاز شد، تکان‌دهنده است، اما میراث او بسیار بیشتر از این است. من می‌خواهم او را به خاطر اینکه پدر خوبی برای ما بود و علاقه‌مند به موسیقی و انگیزه‌ای که همیشه بهترین کسی باشم، به یاد بیاوریم.»

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
از اعماق اقیانوس ها تا دورترین نقاط فضا ، مطالب جالب و شگفت انگیز همینجاست.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • کدهای اختصاصی