loading...

واندرز فارسی | جهان عجایب

در Zaporozhye، حیوانات ناشناس به مدت دو هفته ساکنان بخش خصوصی را به وحشت انداخته اند. پس از بازدید آنها، ده ها پرنده قبلاً در آنجا مرده بودند. مردم ترسیده و آماده دفاع از خود در برابر موجودات ناشناخ

به واندرز فارسی خوش آمدید.

به واندرز فارسی جهان عجایب خوش آمدید

به سایت واندرز فارسی با انبوهی از عجایب جهان در موضوعات مختلف خوش آمدید.

کپی از مطالب تنها با لینک دادن به سایت ما در اخر هر مطلبی که کپی شده مجاز است.

حملات وحشتناک چوپاکابرا + تصاویر

در Zaporozhye، حیوانات ناشناس به مدت دو هفته ساکنان بخش خصوصی را به وحشت انداخته اند. پس از بازدید آنها، ده ها پرنده قبلاً در آنجا مرده بودند. مردم ترسیده و آماده دفاع از خود در برابر موجودات ناشناخته هستند. یکی از ساکنان محلی آناتولی چتورگوف گفت که در شب یک موجود عجیب را دید که امروز یک مرد او را تعقیب می کند. مرد می گوید: «پنجه ها بلند است، اما من آن را در جلو ندیدم. همسایه ها می گویند که سر و صدا را در شب شنیده اند. وحشی و در حال زوزه کشیدن، و سپس دوجین مرغ خفه شده و اردک  آنها پیدا کردند.

صاحبان قسم می خورند که در یک زمان سه شکارچی شبیه به سگ چوپان را دیدند، اما مطمئن هستند که اینها سگ نبودند. خون از پرندگان مکیده شد، اما به گوشت آن دست زده نشده بود. لیوبوف پاولوا یکی از ساکنان محلی می گوید: "وقتی در مرغداری را باز کردم، شوکه شدم. زیرا صحنه ای از مرغ ها و غازهای سلاخی شده را دیدم." اگر دهقانان قبلی در مورد ظاهر چوپاکابرا صحبت می کردند، اکنون آنها در مورد آن در شهر به یاد می آورند. مردم متقاعد شده اند که حیواناتی که جوجه ها را کشتند برای علم شناخته شده نیستند. بنابراین، چه کسی است و چه زمانی باید منتظر ظاهر شدن دوباره آنها باشد، آنها حتی سرنخی ندارند.

لیوبوف پاولوا گفت: این نمی تواند سگ باشد. طراحی پنجه های آنها مانند سگ ها نیست. چوپاکابرا دو بار در دو هفته از این منطقه Zaporozhye عبور کرده است. پس از حمله آنها، دوازده مرغ، غاز و اردک کشته شدند. چند پرنده دیگر زخمی شدند. اما اینکه آیا می توان گوشت آنها را خورد، آنها نمی دانند - آنها از عفونت می ترسند. در این بین، دامپزشکان اشاره می کنند که چوپاکابرا وجود ندارد. معمولاً مردم ویژگی‌های خارق‌العاده‌ای را به مارتین‌ها، روباه‌ها یا راکون‌ها نسبت می‌دهند که ظاهر آن‌ها به دلیل بیماری مخدوش شده است. این حیوانات می توانند خون پرندگان را بمکند و تنها چند اثر نیش از خود به جای می گذارند. دامپزشک تاتیانا آرتمنکو گفت: "این می تواند یک روباه یا راکون باشد که تحت تاثیر کنه زیر جلدی یا داخل پوستی قرار گرفته و برای مدت طولانی، یک یا دو یا سه ماه یا حتی یک عمر بیمار است." شبه نظامیانی که برای تماس در مورد حمله به طیور آمده بودند نیز به چوپاکابرا اعتقاد ندارند. با این حال، با توجه به برنامه، شما هنوز هم باید پرونده کیفری را باز کنید. در همین حال، مردم در خیابان، برای محافظت از مرغداری های خود، شبانه روز در حال رفت و آمد هستند.

بیش از یک ماه است که ساکنان روستای شونکی، منطقه بلوگورسک، منطقه خملنیتسکی، از بیرون رفتن در شب می ترسند. و صبح ها همیشه بچه ها را تا مدرسه همراهی می کنند، سعی می کنند تنها راه نروند و قبل از راه رفتن خود را با تبر، چنگال یا چوب محکم مسلح کنند. مردم به طرز وحشتناکی می ترسند. یک موجود ناشناخته با قدرت فوق العاده هر شب به مزارع آنها می آید، حیوانات خانگی را می کشد، قفس خرگوش ها را می شکند و حتی درهای انبار را می شکند. 

حملات وحشتناک چوپاکابرا + تصاویر

اولگا خودورکوفسکایا به وزگلیاد می گوید: «تا زمانی که چوپاکابرا شخصاً من را لمس نکرد، اعتقادی نداشتم. در طول هفته گذشته، موجودی ناشناس دو بار به خانه این زن حمله کرده، قفس ها را پاره کرده و هفت خرگوش را کشته است: در را با گوشت ریش ریش کرده بودند. شنیدم که موجودی در حیاط خانه ام سر و صدا می کند، اما می ترسیدم بیرون بروم. به دلایلی سعی کرد از در گاراژ عبور کند. من دعا کردم که وارد خانه نشود. موجودی ناشناخته بعد از نیمه شب از راه می رسد و آثار پنجه و دندان های بزرگی را روی اشیای چوبی به جا می گذارد. در حیاط اولگا خودورکوفسکایا دو رد پا از پنجه های حیوان روی شن ها باقی ماند. شکارچیان نمی دانند که ممکن است متعلق به چه کسی باشند و فقط یک گربه در تله های حیاط گرفتار شده است. اولگا خودورکوفسایا شکایت می کند: "من یک خرگوش پرورشی به قیمت 300 گریونیا خریدم." - این موجود او را برد و شش خرگوش دیگر را خفه کرد، یکی زنده ماند. و مهمتر از همه، او آنها را نمی خورد، بلکه آنها را می کشد."

سگ های حیاط به طرز وحشتناکی از جانور می ترسند و وقتی ظاهر می شود، در خانه های خود پنهان می شوند. والری پتلیتسکی می گوید: صبح روز بعد، همسرم نتوانست سگ را از لانه بیرون بیاورد. این موجود چهار بار به حیاط خانه اش آمد، قفس های خرگوش را از بین برد و دو خرگوش را با خود برد: «من قبلاً نوتریا را پرورش می دادم، بنابراین قفس ها از داخل با آهن پوشانده شده اند. بنابراین این موجود به راحتی تخته ها را شکست و فولاد به ضخامت یک و نیم میلی متر مانند فویل پاره شد. من حتی نمی توانم تصور کنم که برای انجام چنین کاری به چه قدرتی نیاز دارید. موجودی آنقدر قدرت دارد که می تواند یک گوساله را بکشد. می ترسم شب ها بدون تبر به توالت بروم."

سوتلانا کریمچوک می گوید: "چند روز گذشته احتمالاً برای سرگرمی شروع به خفه کردن گربه ها کرد. گربه سیامی من کشته شد و روی سر خرگوش ها بین گوش ها، فقط یک سوراخ کوچک باقی می گذارد، بدون آسیب. ما در مورد چوپاکابرا از تلویزیون شنیدیم، اما آن را باور نکردیم. و اکنون نه تنها ایمان داریم، بلکه می ترسیم." مقامات محلی به هیچ وجه نمی توانند به روستاییان کمک کنند. آنها فقط حملات را ثبت می کنند و امیدوارند با شروع فصل شکار، این موجود در نهایت تیرباران شود. شکارچیان از روستای شونکی و از مرکز منطقه در تلاش برای ردیابی و کشتن این حیوان هستند، اما، به جز آثار، چیز دیگری یافت نشد. الکساندر لیپینسکی می گوید: "پنجه به اندازه کف دست انسان است." با توجه به آثار روی شن، پنجه های این موجود پنج سانتی متر طول دارند. این می تواند به راحتی یک نفر را بکشد."

اولین حمله به انسان: پرطنین ترین رویداد با چوپاکابرا در منطقه Khmelnytsky اتفاق افتاد: دو سال پیش، یک جانور ناشناس به ورونیکا 21 ساله حمله کرد. لیوبوف کوشنیر، شاهد عینی این حادثه می‌گوید: «این حیوان شبیه یک سگ بزرگ یا یک گرگ بود. - به سمت ورونیکا دوید، دو انگشت دست راستش را گاز گرفت و بلافاصله قورت داد. سپس بخشی از پایش را برید. من شروع کردم به زدن این موجود با چوب، اما حتی واکنشی نشان نداد. روی پاهای عقبش بلند شد" سپس جانور توسط شکارچی که به موقع رسید کشته شد، اما شناسایی گونه ای که علم در آن شناخته شده بود غیرممکن بود. معلوم شد حیوان دیوانه است. دامپزشکان بدون هیچ تحقیقی جسد را سوزاندند. فرد مجروح توانست روی پای خود بایستد، اما نه برای مدت طولانی. چند ماه بعد ورونیکا بی دلیل به کما رفت و پس از یک هفته گذراندن در حالت بیهوشی درگذشت. ویتالی گربنیوک، نامزد ورونیکا می گوید: «پزشکان به ما هشدار دادند که هاری ممکن است پیشرفت کند. "ویکی من رفته است."

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
از اعماق اقیانوس ها تا دورترین نقاط فضا ، مطالب جالب و شگفت انگیز همینجاست.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • کدهای اختصاصی