آمار
مطالب اصلی سایتترسناک و دیدنی

وقتی هالووین واقعی میشود و یک جمجمه واقعی پیدا میشود + عکس

وقتی هالووین واقعی میشود و یک جمجمه واقعی پیدا میشود + عکس

یک خریدار در یک فروشگاه عتیقه فروشی فلوریدا مشغول گشت و گذار در بخش هالووین فروشگاه بود اما انتظار ترس از یک جمجمه واقعی انسان را نداشت. مشتری ناشناس در حال خرید از بازار قدیمی Paradise Vintage در فورت مایرز بود که متوجه چیز عجیبی در مورد یکی از اقلام برای فروش شد. اتفاقاً مشتری یک انسان شناس بود و این مورد او را به عنوان یک جمجمه واقعی انسان سر جایش میخکوب کرد.

سپس کلانتر شهرستان لی (LCSO) برای بررسی جمجمه و فرستادن آن برای آزمایش فراخوانده شد. آنیتا ایریارته، کاپیتان LCSO در مصاحبه با نیوزویک گفت: "این در بخش هالووین پیدا شد." آنچه توضیح داده شد این است که این زن، یک انسان‌شناس، در حال خرید بود و متوجه جمجمه شد و سپس چنین گفت: «این قطعاً تزئینات هالووین نیست». آزمایش توسط پزشک، شک مشتری را تأیید کرد. جمجمه برای آزمایش بیشتر فرستاده شده است تا ببینیم چه چیز دیگری می توان در مورد آن تعیین کرد.

ایریارته گفت: «آنچه در ابتدا فرض شده این است که این جمجمه مانند یک استخوان باستانی است. تخمین زده می شود که جمجمه حدود 75 سال سن داشته باشد. به گفته بت مایر، شریک مدیر فروشگاه، این جمجمه از یک واحد ذخیره سازی که در سال 2022 خریداری شد، به دست آمد.

وقتی هالووین واقعی میشود و یک جمجمه واقعی پیدا میشود + عکس

این اولین بار نیست که جمجمه انسان در یک فروشگاه پیدا می شود. در اوایل سال جاری، یک جمجمه واقعی انسان در جعبه اهدایی فروشگاه Goodwill در آریزونا پیدا شد. جمجمه دندان‌های جلویی‌اش هنوز به هم چسبیده بود و در یکی از حدقه‌های آن چشم مصنوعی وجود داشت. این در جعبه اهدایی توسط کارکنان Goodwill کشف شد و اهدا کننده نامشخص است.

وقتی هالووین واقعی میشود و یک جمجمه واقعی پیدا میشود + عکس

ما پلیس در حومه فینیکس، بر این باور است که جمجمه "تاریخی" است و به هیچ جنایتی مرتبط نیست. لیزا بری، سخنگوی اداره پلیس گفت: جمجمه «هیچ اهمیت پزشکی قانونی ندارد، به این معنی که به نظر می رسد هیچ جرم مرتبطی با آن وجود ندارد».

0 امتیاز توسط 0 نفر ثبت شده.

0 دیدگاه

ثبت دیدگاه

منتظر نظرات شما در مورد این پست هستیم :)
کد امنیتی رفرش