loading...

واندرز فارسی | جهان عجایب

ژونگگو ریبائو می نویسد، کیهان نورد در طول مصاحبه خود که در تلویزیون مرکزی جمهوری خلق چین (CCTV) نشان داده شد، در مورد صدای غیرعادی صحبت کرد.

فضانورد چینی میگوید صدا های ترسناکی از فضا می آید + عکس

اولین فضانورد چینی یانگ لیوی به خبرنگاران تلویزیون درباره حادثه عجیبی که در طول پرواز فضایی خود در سال 2003 برای او رخ داد گفت. ژونگگو ریبائو می نویسد، کیهان نورد در طول مصاحبه خود که در تلویزیون مرکزی جمهوری خلق چین (CCTV) نشان داده شد، در مورد صدای غیرعادی صحبت کرد که یانگ لیوی در حین مدار آن را شنید.

در نقطه‌ای صدای ضربه‌ای شدید شنیدم که ناگهان ظاهر شد و به‌طور ناگهانی ناپدید شد. به زودی ضربه تکرار شد، من شروع به گوش دادن کردم، در نتیجه توانستم ثابت کنم که صدا از فضاپیما نمی آید. سپس کمی ترسیدم، این را به زمین گزارش دادم. یانگ لیوی گفت: ما متوجه چیز غیرعادی در پنجره نشدیم.

پس از انجام چندین ده بررسی، تکنسین ها به فضانورد اطلاع دادند که صدای نامشخص بر پرواز تأثیری نخواهد داشت. پس از بازگشت به زمین، کارشناسان فضاپیما را مورد بررسی قرار دادند، اما امکان تشخیص منبع صوتی وجود نداشت. تکنسین ها سعی کردند ضربه مشابهی را دوباره ایجاد کنند، اما فضانورد هرگز آنچه را که در مدار می شنید نشنید.

قبل از پرتاب فضاپیمای سرنشین دار Shenzhou-6 و Shenzhou-7، من با خدمه صحبت کردم و به آنها در مورد ظاهر شدن احتمالی یک ضربه غیر معمول هشدار دادم. با این حال، فضانوردان دیگر هرگز چیزی نشنیدند.

برچسب ها فضا , ترسناک , مرموز , عجیب , یوفو ,
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
از اعماق اقیانوس ها تا دورترین نقاط فضا ، مطالب جالب و شگفت انگیز همینجاست.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • کدهای اختصاصی