آمار
مطالب اصلی سایتمرموز و جنایی

دختر ربوده شده به وسیله سریال نتفلیکس پیدا شد

دختر ربوده شده به وسیله سریال نتفلیکس پیدا شد

کایلا اونبهون تنها نه سال داشت که مادرش وقتی حضانتش را نداشت او را ربود. شش سال بعد، سریال محبوب نتفلیکس، اسرار حل نشده، منجر به شناسایی او در کارولینای شمالی شد.

Kayla Unbehaun دختر 15 ساله ای که در 9 سالگی توسط مادرش ربوده شده بود، سرانجام پس از اینکه یک غریبه ناشناس در مغازه ای در آشویل، کارولینای شمالی، او را از قسمتی از اسرار حل نشده نتفلیکس شناخت، پیدا شد.مرکز ملی کودکان گمشده و مورد بهره برداری (NCMEC)، سازمانی که در شش سال گذشته در تلاش برای یافتن مکان کایلا بوده است، اظهار داشت که مادر او، هدر آنبیهون، دختر جوان را در 5 ژوئیه از الگین جنوبی، ایلینوی ربوده است. به گفته پدر کایلا، رایان، کایلا چند روزی پیش مادرش مانده بود. وقتی رایان برای بردن او آمد، کایلا و مادرش رفته بودند. سی ان ان گزارش می دهد که هدر اونبیهون حضانت دخترش را نداشت و فقط اجازه ملاقات تحت نظارت را داشت و پلیس در 28 ژوئیه 2017 حکم دستگیری او را به اتهام آدم ربایی صادر کرد.

سال‌ها، رایان اونبیهون ناامیدانه به دنبال دخترش می‌گشت و با سازمان‌هایی مانند NCMEC برای کمک به تحقیقات همکاری می‌کرد. او همچنین گروه فیس‌بوک "Bring Kayla کایلا را به خانه بیاورید" ایجاد کرد، جایی که به‌روزرسانی‌هایی در مورد این پرونده منتشر کرد. همین ژانویه، رایان یک پست دلچسب برای تولد کایلا گذاشت: 15 سالگیت مبارک، کایلا. خیلی دوستت دارم و دلم برات تنگ شده من نمی توانم منتظر روزی باشم که دوباره تو را ببینم، امیدوارم هر روزی که از خواب بیدار می شوم همان روز باشد. هرگز نمی تواند به این زودی بیاید. من هر روز به تو فکر می‌کنم که امیدوارم و دعا می‌کنم که سالم و شاد باشی و به زودی به زندگی من بازگردی.» رایان در پیام خود همچنین اذعان کرد که هدر ممکن است کایلا را متقاعد کرده باشد که او مرده است، یا اینکه او ممکن است چیزهایی در مورد او به کیلا بگوید تا او را علیه خود برانگیزد.

او نوشت: «تو اکنون یک زن جوان با افکار و عقاید خودت هستی. "امیدوارم آنقدر بزرگ شده باشید که متوجه شوید فقط نیمی از داستان را از یک دیدگاه می دانید. امیدوارم بتوانید حقیقت را به یاد بیاورید که وقتی همه ما می‌توانستیم با هم باشیم، اوضاع چگونه بود، واقعاً چقدر چیزهای خوب بود. حقیقت این است که من هنوز زنده ام و با تمام ضربان قلبم تو را دوست دارم.»

دختر ربوده شده به وسیله سریال نتفلیکس پیدا شد

خوشبختانه، NCMEC پیشرفت سنی کایلا را به تصویر کشید که بعداً در قسمتی از سریال موفق نتفلیکس Unsolved Mysteries در سال 2022 ظاهر شد که میلیون‌ها نفر آن را مشاهده کردند.و این نمایش است که در نهایت منجر به شناسایی کایلا شد. کایلا 15 ساله در حین خرید با مادرش در کمد پلاتو اشویل، توجه یک غریبه ناشناس را به خود جلب کرد که او را از نمایش نتفلیکس شناخت. مرد غریبه سپس به یکی از کارمندان فروشگاه هشدار داد، او با احتیاط با پلیس تماس گرفت و آنها بعداً رسیدند و هدر اونبهون را دستگیر کردند. او اکنون با اتهام کودک ربایی مواجه است و با وثیقه 250000 دلاری در اشویل نگهداری می شود. در همین حال، کایلا به پدرش پیوسته است.

با انتشار خبر دستگیری، NCMEC بیانیه ای جشن در توییتر منتشر کرد و نوشت: «NCMEC هیجان زده است که به اشتراک بگذارد که Kayla Unbehaun در کارولینای شمالی امن پیدا شده است!» در حالی که NCMEC و مردم از این خبر خوشحال می شوند، تنها کسی که بیشتر جشن گرفته است، رایان آنبهون است. رایان در بیانیه عمومی NCMEC نوشت:

«از اینکه کایلا در خانه امن است بسیار خوشحالم. می‌خواهم از اداره پلیس جنوب الگین، مرکز ملی کودکان گم‌شده و استثمار شده و همه سازمان‌های مجری قانون که در پرونده او کمک کردند تشکر کنم. وقتی دوباره همدیگر را می‌شناسیم و در این آغاز جدید حرکت می‌کنیم، حریم خصوصی را درخواست می‌کنیم.»

0 امتیاز توسط 0 نفر ثبت شده.

0 دیدگاه

ثبت دیدگاه

منتظر نظرات شما در مورد این پست هستیم :)
کد امنیتی رفرش