loading...

واندرز فارسی | جهان عجایب

به گزارش کانال تلویزیونی 360 Podmoskovye، ساکنان روستای زندگی جدید منطقه چخوف مطمئن هستند که ارواح در اطراف محله سرگردان هستند و هر از گاهی در آسمان بشقاب های پرنده ظاهر می شوند. یوفولوژیست ها و روا

به واندرز فارسی خوش آمدید.

به واندرز فارسی جهان عجایب خوش آمدید

به سایت واندرز فارسی با انبوهی از عجایب جهان در موضوعات مختلف خوش آمدید.

کپی از مطالب تنها با لینک دادن به سایت ما در اخر هر مطلبی که کپی شده مجاز است.

روستای شیطانی «Novy Byt» در روسیه + تصاویر

به گزارش کانال تلویزیونی 360 Podmoskovye، ساکنان روستای زندگی جدید منطقه چخوف مطمئن هستند که ارواح در اطراف محله سرگردان هستند و هر از گاهی در آسمان بشقاب های پرنده ظاهر می شوند. یوفولوژیست ها و روانشناسان چندین سال است که به بررسی ناهنجاری های چخوف می پردازند. آنها به این نتیجه رسیدند که آثاری از تمدن های فرازمینی در این منطقه وجود دارد.

یوفولوژیست ها و روانشناسان ادعا می کنند که ارواح شیطانی در اینجا ساکن شده اند که گاهی اوقات به سرزمین های مجاور حمله می کنند. آنها مدت زیادی است که چنین چیزی را ندیده اند. علاقه به داشتن یک زندگی جدید بلافاصله پس از کشف ذخایر فلزات کمیاب، که برای منطقه میانی بسیار غیر معمول بودند، در اینجا به وجود آمد. زمین شناسان حتی در آن زمان گفتند که چیزی در منطقه چخوف اشتباه است، در تأیید حرف آنها قیف های غیر معمول را روی زمین و در برف دیده شد. به گفته زمین شناسان، آنها می توانند توسط نمایندگان تمدن های فرازمینی به جا مانده باشند.

در مقابل چشمان مردم، حفره های کوچکی در زمین در هنگام پاکسازی جنگل ظاهر شد. سوراخ های گرد به قطر 3-4 سانتی متر که در برف بودند. این یک مورد در ژانویه است و یک مورد دیگر روی زمین، در یک جاده خاکی بود. به کانال تلویزیونی 360 منطقه مسکو "یوفولوژیست، "وادیم چرنوبروف" گفت: آلارم های ماوراء الطبیعه به طور مرتب به اتاق کنترل خدمات نجات محلی ارسال می شود. نوامبر گذشته، زنی صدای گریه نوزادی را از یک گورستان محلی شنید. در اوایل سال 2014، شکایت هایی در مورد انفجار در جنگل وجود داشت.

روستای شیطانی «Novy Byt» در روسیه + تصاویر

از تماس گیرندگان پرسیدیم و پس از آن تصمیم به ترک منطقه گرفته شد. در اینجا هیچ تصمیم احمقانه ای وجود ندارد. ماکسیم میلوسردوف رئیس گروه نجات گفت: ما فقط در صورت تهدید جان انسان ها اینجا را ترک می کنیم.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط وحید در تاریخ 1402/08/25 و 20:13 دقیقه ارسال شده است

وقتتون بخیر
مطالب جالبی دارین توی سایتتون ... گاهی سر میزنم و مطالبتون رو میخونم...
مطالبی در مورد ماوراء الطبیعه و فرازمینی ها بزارید به شدت مشتاقم مطالب اینطوری و عجیب و قریب رو مطالعه کنم

در کل خسته نباشید ... با قدرت ادامه بدین ❤️
پاسخ : سلام و دردود ممنونم که مطالب مورد توجه واقع شده چشم حتما میزارم


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
از اعماق اقیانوس ها تا دورترین نقاط فضا ، مطالب جالب و شگفت انگیز همینجاست.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • کدهای اختصاصی