آمار
مطالب اصلی سایتمطالب جالب و خواندنیماورا

مشاهده چوپاکابرای افسانه ای و ترسناک در تگزاس

مشاهده چوپاکابرای افسانه ای و ترسناک در تگزاس

شهر آماریلو در تگزاس از مردم درخواست کمک برای شناسایی یک موجود عجیب در بیرون از باغ وحش محلی در 21 ماه می حدود ساعت 1:25 بامداد می کند و مردم در توییتر معتقدند که این یک چوپاکابرا است. یک chupacabra که در انگلیسی به مکنده خون بز ترجمه می شود، یک هیولای افسانه ای است که خون را از دام می مکد. کاربران توییتر مطمئن بودند که این موجود در باغ وحش آماریلو به دنبال طعمه ای می گردد.

شهر آماریلو در توییتر نوشت: باغ وحش آماریلو در تاریکی و ساعات اولیه صبح روز 21 می (حدود ساعت 1:25 بامداد) تصویر عجیبی را در خارج از باغ وحش ثبت کرد. آیا شخصی با کلاه عجیبی است که دوست دارد در شب راه برود؟ یا یک چوپاکابرا؟ آیا ایده ای در مورد اینکه این شی ناشناس آماریلو UAO می تواند چه باشد؟" باغ وحش آماریلو از چوپاکابرا  عکس میگیرد شهر آماریلو از دنبال کنندگان خود در توییتر برای برچسب زدن این موجود مرموز کمک خواست. بسیاری از کاربران این توییت را کاملا تحت اللفظی تفسیر کردند و برخی صحت تصویر را زیر سوال بردند.

مایکل کاشوبا، مدیر پارک ها و تفریحات شهر آماریلو، به PEOPLE گفت که آنها فقط سرگرم تفریح هستند. وی همچنین تایید کرد که به هیچ حیوان یا فردی آسیبی نرسیده و هیچ نشانه ای از ورود اجباری، فعالیت مجرمانه یا خرابکاری وجود ندارد. کاشوبا گفت: «ما فقط می‌خواهیم به جامعه آماریلو اجازه دهیم با این کار سرگرم شوند. مهم است که توجه داشته باشید که این موجود در خارج از باغ وحش آماریلو بود. هیچ نشانه ای از تلاش برای ورود به باغ وحش وجود نداشت. به حیوانات یا افراد آسیبی وارد نشد. هیچ نشانه ای از فعالیت مجرمانه یا خرابکاری وجود نداشت.

9 امتیاز توسط 0 نفر ثبت شده.

0 دیدگاه

ثبت دیدگاه

منتظر نظرات شما در مورد این پست هستیم :)
کد امنیتی رفرش