loading...

واندرز فارسی | جهان عجایب

وئیس پادرون 26 ساله اهل بوئنوس آیرس قبلاً پس از صرف 60000 دلار برای یک سری جراحی های پلاستیکی در اینترنت به عنوان یک شخصیت الف مشهور شد. او فک خود را کوچک کرد،

تغییر قیافه عجیب جوان آرژانتینی به یک "الف"

لوئیس پادرون 26 ساله اهل بوئنوس آیرس قبلاً پس از صرف 60000 دلار برای یک سری جراحی های پلاستیکی در اینترنت به عنوان یک شخصیت الف مشهور شد. او فک خود را کوچک کرد، بینی و گوش هایش را تغییر داد.

تغییر قیافه عجیب جوان آرژانتینی به یک "الف"

تغییر قیافه عجیب جوان آرژانتینی به یک "الف"

لویی می گوید که از کودکی به الف ها و فرشتگان علاقه داشت و می خواست شبیه آنها باشد. به گفته خواهرش ماریانا، او در سن 7 سالگی سعی کرد موهای خود را آبی رنگ کند و لباس های غیر معمولی پوشیده بود.

علاوه بر جراحی ها، لوئیس هر روز بیش از 2 ساعت را صرف آرایش صحیح، گوش های مصنوعی و لنزهای چشم می کند. همچنین یک بار در هفته ریشه موهای سفید شده را روشن می کند. پس از آن، او تبدیل به یک "ساکن Pleiades" می شود که او را "چیزی بین یک الف و یک بیگانه" می نامد.

تغییر قیافه عجیب جوان آرژانتینی به یک "الف"

پلیادیان ها انسان های ایده آلی از فضا هستند. از نظر ظاهری آنها مخلوطی بین الف ها و بیگانگان هستند، آنها بسیار رنگ پریده، بسیار قد بلند هستند، آنها موهای بلند نقره ای و چشمان درشت و بسیار درشت دارند. وقتی اینطور به نظر می رسم، زندگی می کنم. تا میل درونی من خودت را بیان کن.

تغییر قیافه عجیب جوان آرژانتینی به یک "الف"

"من قبلاً بیش از 40 عمل را انجام داده ام که برای آنها 60 هزار دلار هزینه کردم. برخی از آنها کاردینال بودند (برای اصلاح شکل فک، فک من از 5 نقطه شکسته شد)، برخی دیگر تقریباً نامرئی بودند." در طول 5 سال، "شاهزاده الف پردیان"

بیش از 4 بار، 2 برابر شکل بینی خود، رنگ چشم خود را تغییر داد، فیلرهای مختلفی را زیر پوست صورت خود قرار داد و نوک گوش های خود را طوری تغییر داد که به نظر می رسید. الف حتی بدون پدهای کشیده.

تغییر قیافه عجیب جوان آرژانتینی به یک "الف"

او همچنین اخیراً از پشت سر تا ناحیه پیشانی کاشت مو انجام داده و از کلاه گیس سفید استفاده می کند تا موها دوباره رشد کنند.

تغییر قیافه عجیب جوان آرژانتینی به یک "الف"

"من مجموعه بزرگی از لنزهای رنگی دارم، حدود 500 قطعه است. مدل ها رنگ ها و شکل های مختلفی دارند. من هر از گاهی از هر کدام استفاده می کنم."

تغییر قیافه عجیب جوان آرژانتینی به یک "الف"

در کودکی، لوئیس مرتباً به‌خاطر خصلت‌هایش مورد تمسخر قرار می‌گرفت، اما به گفته آن پسر، اکنون که بزرگسال شده است، اعتماد به نفس بیشتری به او می‌دهد. به گفته لوئیس، اینها نگرانی های عمومی است، نه او. "واکنش جامعه به من واقعا مبهم است، علاوه بر منفی، نقدهای خوبی هم دریافت می کنم و بسیاری از مردم مرا سرزنش نمی کنند، اما با تحسین به من نگاه می کنند، می خواهند با من عکس بگیرند و دوست شوند. برخی قوانین من را می پذیرند و با من مثل یک شاهزاده واقعی رفتار میکنند، بعضی ها نفرت انگیز هستند، اما این واقعا مشکل آنهاست، نه من."

برچسب ها عجیب , جالب و دیدنی ,
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
از اعماق اقیانوس ها تا دورترین نقاط فضا ، مطالب جالب و شگفت انگیز همینجاست.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • کدهای اختصاصی