loading...

واندرز فارسی | جهان عجایب

محققان گروهی بنام فاز سوم ماه در منطقه ای که منطقه مرموز Area-51 در آن قرار دارد، چیزی غیرعادی را در نقشه های گوگل کشف کردند.

شاخک های سیاه اسرارآمیز در نقشه های منطقه 51 + عکس

محققان گروهی بنام فاز سوم ماه در منطقه ای که منطقه مرموز Area-51 در آن قرار دارد، چیزی غیرعادی را در نقشه های گوگل کشف کردند. از نظر ظاهری شبیه شاخک های سیاه و بزرگی است که از سوراخ کوچکی در زمین بیرون زده اند. یا برعکس، وارد آن می شوند. منطقه 51 یک پایگاه نظامی بسته نیروی هوایی ایالات متحده است که در منطقه بیابانی نوادا واقع شده است. بسیاری از تئوری‌های توطئه با این پایگاه مرتبط هستند، از این واقعیت شروع می‌شود که اجساد بیگانگان (یا انسان‌نماهای زنده) که با یک بشقاب پرنده در رازول برخورد کرده‌اند، در اینجا نگهداری می‌شوند، و با این واقعیت که هواپیماهای فوق‌فناوری در اینجا در حال توسعه هستند، ساخته می‌شوند. با استفاده از فناوری هایی که توسط بیگانگان به زمینیان منتقل شده است.

شاخک های سیاه اسرارآمیز در نقشه های منطقه 51 + عکس

ما بر روی نقشه حفره ای در زمین پیدا کردیم که از آن شاخک ها یا طناب های سیاه بسیار طولانی بیرون می روند. همه اینها به چه معنی است؟ شاید چیزی از یک آزمایشگاه بسته روی نقشه فرار کرده است؟ آیا این نوعی موجود بیگانه بزرگ است؟ و اگر واقعاً از آنجا فرار می‌کرد، حالا می‌توانست هر جایی باشد.

شکاکان و توطئه پردازان در نظرات می نویسند که اینها به احتمال زیاد فرآورده های نفتی هستند که روی زمین ریخته شده اند و یک سوراخ مرموز در زمین حفر شده است که به احتمال زیاد آنها را در یک مکان جمع می کند. درست است، این سوال همچنان باقی است. چرا یک پایگاه نظامی مخفی که در توسعه هواپیماهای نظامی تخصص دارد به این همه فرآورده نفتی نیاز دارد؟ برای توسعه سوخت مخفی؟ و نشت بسیار مشکوک به نظر می رسد. چرا یک گودال نیست، بلکه راه راه های باریک و دراز است؟ شاید شیلنگ است؟

برچسب ها یوفو , عجیب , مرموز ,
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
از اعماق اقیانوس ها تا دورترین نقاط فضا ، مطالب جالب و شگفت انگیز همینجاست.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • کدهای اختصاصی