loading...

واندرز فارسی | جهان عجایب

تونل Lefortovo در مسکو مدتهاست که توسط رانندگان و افسران پلیس راهنمایی و رانندگی تونل مرگ نامیده می شود.

تونل مرگ در مسکو روسیه + تصاویر

تونل Lefortovo در مسکو مدتهاست که توسط رانندگان و افسران پلیس راهنمایی و رانندگی تونل مرگ نامیده می شود. این قطعه از جاده سوم پایتخت تمامی رکوردهای تصادفات فوتی را شکست. ایده ساخت تونل Lefortovo در سال 1935 به وجود آمد. در آن روزها رسم نبود که برنامه های بلندپروازانه ای را پشت سر بگذارند، اما در مسیر اجرای این پروژه خاص، دائماً موانعی وجود داشت. در نتیجه، ساخت و ساز تنها در سال 1959 آغاز شد.

سپس بحث های داغ در مورد عبور بزرگراه از زیر پارک املاک Lefortovo آغاز شد که ساخت و ساز را برای 13 سال دیگر متوقف کرد. تنها در سال 1997 دوباره پروژه زنده شد و در دسامبر 2003 اولین خودروها به آرواره های تاریک جاده زیرزمینی فرو رفتند. از آن زمان، طبق آمار، هر روز حداقل دو یا سه خودرو در اینجا تصادف می کنند.


تاریخ بلایا

این تونل پنجمین تونل طولانی در اروپا، یک شگفتی مهندسی است. مجهز به مدرن ترین تجهیزات امنیتی از جمله سیستم های تشخیص حریق، اطفاء حریق، سیستم های حذف آب و دود و خروجی های تخلیه اضطراری می باشد. همه چیز در حالت خودکار کار می کند و از یک کنسول توزیع کنترل می شود. البته دوربین های مدار بسته نیز وجود دارد. تصادفات اتومبیل های متعددی که در زیر زمین رخ می دهند از دیدگاه عقلانی کاملاً غیرقابل توضیح هستند.

گویی یک نیروی هیولایی نامرئی ماشین را از این طرف به طرف دیگر پرتاب می کند و مجبورش می کند به دیواره های تونل بزند، در حالی که ماشین های دیگر سعی می کنند از برخورد جلوگیری کنند. راننده فقط در خروجی سیاه چال می تواند حرکت را عادی کند. عکس‌های تکان‌دهنده، که در آن «آمبولانس» بدون هیچ دلیلی شروع به دور زدن روی یک بستر صاف می‌کند، در نتیجه یک بیمار با سرعت کامل از ماشین بیرون می‌افتد.

مهم نیست که چقدر این رکوردهای منتشر شده در اینترنت را تماشا می کنید، این یک راز باقی می ماند که چرا اتومبیل ها به طور ناگهانی مسیر خود را تغییر می دهند و با سرعت به دیوارهای بتنی برخورد می کنند. در واقع در تونل Lefortovo چه اتفاقی می افتد؟


تاریک و ترسناک

رانندگانی که از چرخه «تونل مرگ» جان سالم به در برده اند، صادقانه برداشت ها و تجربیات خود را به اشتراک می گذارند. اکثر آنها مطمئن هستند: بهتر است در Lefortovo وارد نشوید، و در صورت امکان، سپس راهی متفاوت، هرچند طولانی تر، اما ایمن را تا مقصد دنبال کنید. باور کنید یا نه، آنها در بیشتر موارد ارواح را مقصر تصادفات وحشتناک می دانند.

تونل مرگ در مسکو روسیه + تصاویر

معمای تونل Lefortovo هنوز حل نشده است. و رانندگان با تجربه ترجیح می دهند مسیر کنارگذر را طی کنند.

برچسب ها ترسناک , عجیب , مرموز ,
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
از اعماق اقیانوس ها تا دورترین نقاط فضا ، مطالب جالب و شگفت انگیز همینجاست.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • کدهای اختصاصی