loading...

واندرز فارسی | جهان عجایب

قرار بود جنسیت کودک را نشان دهد. بعد از اینکه پرستار متوجه جنسیت شد و به لیانا اطلاع داد که قصد دارد صاحب یک دختر بچه شود ...

عجیب ترین سونوگرافی که تصویر یک نوزاد ترسناک را نشان داد + عکس

دختری بنام Leanne Carrington از ویرجینیا تنها 17 سال دارد، اما او در حال حاضر باردار است و نمی تواند منتظر تولد فرزندش باشد. او اخیراً در 24 هفتگی برای سونوگرافی به بیمارستان رفت که اول از همه قرار بود جنسیت کودک را نشان دهد. بعد از اینکه پرستار متوجه جنسیت شد و به لیانا اطلاع داد که قصد دارد صاحب یک دختر بچه شود، تصمیم گرفت "چهره زیبا" دخترش را به او نشان دهد. در ابتدا تصویری مبهم از صورت نوزاد با چشمان بسته روی صفحه نمایش دستگاه ظاهر شد، اما وقتی پرستار بارها شکم لیانا داپلر را نوازش کرد، صورت نوزاد ناگهان به طرز چشمگیری تغییر کرد، او چشمانش را باز کرد و از آن طرف به آنها خیره شد لبخند عجیبی زد.

عجیب ترین سونوگرافی که تصویر یک نوزاد ترسناک را نشان داد + عکس

این منظره آنقدر ترسناک و شیطانی بود که خود لیانا بعداً در شبکه های اجتماعی به شوخی گفت که حامل "فرزند شیطان" است. او اولین چهره را به من نشان داد و کاملاً عادی به نظر می رسید، سپس پرستار دوباره به من گفت که این یک دختر است. در واقع، بلافاصله شک کردم که اینطور خواهد بود. اما سپس او یک اسکن جدید انجام داد و من بلافاصله گفتم: "او شبیه یک روح است." و دکتر گفت: "بله، اما این کاملاً طبیعی است."

این دختر در صفحه فیس بوک خود نوشت: "من هرگز چنین چیزی را ندیده ام و به طور کلی فقط می خواستم بفهمم که آیا پسر دارم یا دختر. در واقع من شیطان کوچکم را بسیار دوست دارم." "نمی دانم چرا او در عکس اینطور به نظر می رسید. برخی برای من نوشتند که این عکس جعلی است، اما نه، این یک عکس واقعی از فرزند من است. و به نظر من او بسیار زیبا است."

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
از اعماق اقیانوس ها تا دورترین نقاط فضا ، مطالب جالب و شگفت انگیز همینجاست.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • کدهای اختصاصی